Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko sinusta loukkaavaa jos miesystäväsi sanoisi sinulle: Oot kaunis, ainakin minun mielestä"

Vierailija
15.08.2021 |

?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi

Vierailija
2/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se loukkaavaa olisi? Eihän mies voi puhua kuin omasta puolestaan. Kauneus on katsojan silmässä, ei mikään yleinen totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän sellaista ikävää tuplaviestintää. Riippuu kokonaisuudesta ja kontekstista, mutta lähtökohtaisesti en pidä tuon kaltaisista "kehuista" jotka samalla vievät mattoa alta.

Vierailija
4/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi. Mutta jätä nyt se sika kun kuitenkin mielesi tekee.

Vierailija
5/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi vaan sanoa että olet kaunis? Kaikki muu on turhaa jos haluaa toiselle oikeasti hyvän mielen.

Vierailija
6/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loukkaavaa. Mies ilmaisee pitävänsä sinusta ja siinä se. Muiden puolesta hän ei voi sanoa mitään. 

Vierailija
7/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies voi muiden puolesta päättää oletko kaunis vai et

Vierailija
8/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kyse olla siitä, että olet joskus sanonut/tuonut julki, ettet itse pidä itseäsi kauniina? Siksi hän lisää perään että hänen mielestään.

Vierailija
9/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakait se olisi hänen mielestä, jos hän niin kerta sanoi. Pahempi olisi jos hän sanoisi, että ainakin muitten mielestä olen kaunis.

Vierailija
10/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidehän on aina tietenkin oma, turha sitä on korostaa. Kyllähän tuollainen vesittää hieman sanottua. "Olet kaunis" riittää. 

Vierailija
11/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä taas sellainen ongelma, joka voi olla vain aidolla av-mammalla.

Vierailija
12/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaahan toi vähän sellaisen ikävän klangin että "en nyt sitten tiedä oletko oikeasti kaunis mutta MINÄ tässä nyt kuitenkin pidän sinua armeliaasti kauniina..." Hieman kiero tapa ilmaista. Mutta kokonaistilanne toki ratkaisee.

13/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihanasti sanottu. Hän tiedostaa että pitää sinusta / rakastaa sinua ja että se saattaa vaikuttaa asiaan. Kommentti ei poista sitä, että voit olla myös muiden silmissä viehättävän näköinen.

Vierailija
14/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ok ainoastaan tilanteessa jossa olet ehkä itse sanonut että "moni on sanonut minua rumaksi..." ja siihen mies vastaa että "no ainakin minun mielestäni olet kaunis". Muutoin tuo on täysin turhaa ja juuri tuota maton alta vievää tuplaviestintää, eli kehu mutta ei sitten ihan kuitenkaan.

Vierailija
15/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt osaa vetää herneen nenään KAIKESTA. Parempi kun ei ota naista riesakseen. Jos ei saa sanoo kauniiksi, niin että puhuu vain itsestään (kun ei voi puhua muitten puolesta), niin on parasta juosta.

Tuollaisen. Naisen. Kanssa. On MAHDOTONTA elää rauhallista ja RIIDATONTA arkea.

Vierailija
16/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa, että sanoja on autisti, kun pitää oikein korostaa tuota omasta mielestä. Normaali ihminen ymmärtää, että ulkonäkö on aina mielipide.

Sanoja haluaa oikeastaan sanoa, että et ole kaunis, mutta vain minä hyväksyn sinut. Sehän on loukkaus.

Vierailija
17/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydin tässä on se, että miesystäväsi pitää sinua kauniina.

Vierailija
18/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin epäselvästi sanottu, että kuulostaa enemmän huolimiselta tai tyytymiseltä.

Vierailija
19/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvastaa, että sanoja on autisti, kun pitää oikein korostaa tuota omasta mielestä. Normaali ihminen ymmärtää, että ulkonäkö on aina mielipide.

Sanoja haluaa oikeastaan sanoa, että et ole kaunis, mutta vain minä hyväksyn sinut. Sehän on loukkaus.

Mitä se kuvastaa, että sinä teet tuollaisia johtopäätöksiä yhdestä virkkeestä, joka sitäpaitsi on täysin tavallista ja tosiasioita vastaavaa viestintää?

Vaikutat sellaiselta ihmiseltä, joka rakastaa loukkaantumista ja riitelyä.

Vierailija
20/80 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin epäselvästi sanottu, että kuulostaa enemmän huolimiselta tai tyytymiseltä.

Siinä ei ole mitään epäselvää, ja se kuulostaa täsmälleen siltä, mitä sanotaan. Jos sinä tulkitset sanat jollakin aivan eri tavalla kuin mitä ne tarkoittavat, niin se on pelkästään sinun ongelmasi.