Olisiko sinusta loukkaavaa jos miesystäväsi sanoisi sinulle: Oot kaunis, ainakin minun mielestä"
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuvailisitko sanatonta viestintää, mitä tilanteeseen liittyi? Voisiko siitä päätellä, oliko kehu vai loukkaus?
Aloitus on av:n vakihullun kirjoittama, ei mikään todellinen juttu. Vakihullun kirjoittamat aloitukset tunnistaa helposti. Usein ne ovat juuri tuollaisia "mies sanoi minulle" tai "kuulin kun miehen kaveri sanoi minusta" -juttuja, joissa sankaritar pahoittaa mielensä. Ei niitä kannata ottaa todesta. :)
Nämä vastaajat, jotka loukkaantuvat ap:n puolesta, ovat kuitenkin haudanvakavissaan, ja se on aika surkuhupaisaa. Olisin kuvitellut, että sellaisia prinsessoita on vain television komediasarjoissa, mutta ilmeisesti todellisuus on tarua ihmeellisempää.
Olisi.
Koska jos oma mies kehuu kauniiksi niin ei kukaan oleta, että se tarkoittaisi sitä, että joka ikinen mies pitää sua kauniina.
Tuolla ilmaisulla halutaan korostaa, että miehen mielestä olet nätti, mutta et mitenkään yleisten kauneusihanteiden mukainen tai, että moni ei pitäisi sua kauniina.
Joko mies ajattelee noin tai sitten hän haluaa vain piiloveetuilla sinulle tai pelkää, että tajuat kuinka kaunis olet ja etsit jonkun paremman, joten haluaa "palauttaa maan pinnalle".
Idioottimainen mies oli syy sanomiseen mikä tahansa.
Olisi voinut sanoa vaan, että olet kaunis. Omasta puolestahan puhuu, niin lisäys oli turha. Kauneus on katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin onnellinen, jos minua sanottaisiin kauniiksi. Mikä Sinulle riittäisi?
"maailman kaunein"
Olen mies ja sanoisin noin vaan, jos olen kuullut tai tiedän toisen joka ei pidä hänestä. Onhan siinä pieni ikävän sävy, kun tiedostaa mitä toiset ajattelee, mutta samalla totuuskin tulee ilmaistua, kun sanoo noin. Voi olla että tuon miehen koko ajatusmaailmaa ei tuli julki, kun sanoo noin. Sanat voivat olla linkittynä toiseen tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina on syytä loukkaantua. Olisi pitänyt sanoa että olet kaunis kaikkien maailman miesten mielestä.
Tai "olet maailman kaunein minun mielestäni."
Harva uskoo kumpaakaan, eli molemmista voisi loukkaantua! Kaikesta kannattaa loukkaantua.
Sulla on nätein alapää kaikista makaamistani naisista.
tai
olet todella ruma, ainakin muiden mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin onnellinen, jos minua sanottaisiin kauniiksi. Mikä Sinulle riittäisi?
"maailman kaunein"
No et ole, et lähellekään.
Ei, ajattelisin vain että mies on hieman kömpelö. Lähes kaikki miehet ja naisetkin ovat sanoneet minua kauniiksi.
No jos se on sun mielestä loukkaavaa että kumppanisi sanoo että olet hänen mielestään kaunis niin kyllä hieman ihmettelen.
Vaikka ap tietysti onkin trolli, niin on aika huvittava ajatus, että joku kysyisi neuvoja loukkaantumiseen anonyymiltä nettipalstalta. Ettei vain jää hyvä tilaisuus loukkaantumiseen käyttämättä. :D
Mutta vastauksista päätellen tuollaisia draamakuningattaria oikeastikin riittää palstamammoissa. Sääliksi käy jokaista, joka joutuu heidän kanssaan olemaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuvailisitko sanatonta viestintää, mitä tilanteeseen liittyi? Voisiko siitä päätellä, oliko kehu vai loukkaus?
Voi luoja teitä! Voin vain kuvitella, kuinka raskasta olisi elämä av-mamman kanssa. :D
Kukas sinä olet sitten täällä palstalla?
Minun inhokki on miesystävän lausuma Rakastan sinua sellaisena kuin olet. Tarvittiin useampi kerta huutoa päin naamaa, että oppi tavoille. Tuo lause on minusta hyvin alentuva.
Kyllä on törkeää välittömästi moro ja nakemiin.
Riippuu siitä millainen mies muutoin on. Olen tuhlannut aivan liikaa aikaa tuollaisiin möläyttelijöihin, tai siis miehiin jotka puhuu usein tuollaisia juttuja koska he ei ole kauheasti arvostaneet minua tai pitäneet minua juuri minään, mutta eivät ole halunneet olla yksinkään. Tästä sitten seuraa se, että he on vähän niin kuin turhautuneita ja katkeria kun eivät saa sitä unelmanaista ja purkavat sen sitten minuun. Eivätkä välttämättä itse edes tajua sitä. Tämä ei tarkoita että olisin ollut heitä yhtään huonompi, vaan he on luulleet olevansa sen unelmanaisen arvoisia ja minä taas en ole heidän mielestä heidän arvoisensa.
Tietenkin on lukemattomia muitakin syitä möläytellä loukkauksia, hyvinkin voi olla vain huonosti muotoiltu kehu mutta myöskään se ei kannata,että selittää itselleen kaiken parhain päin lukuisista vihjeistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on av:n vakihullun kirjoittama, ei mikään todellinen juttu. Vakihullun kirjoittamat aloitukset tunnistaa helposti. Usein ne ovat juuri tuollaisia "mies sanoi minulle" tai "kuulin kun miehen kaveri sanoi minusta" -juttuja, joissa sankaritar pahoittaa mielensä. Ei niitä kannata ottaa todesta. :)
Nämä vastaajat, jotka loukkaantuvat ap:n puolesta, ovat kuitenkin haudanvakavissaan, ja se on aika surkuhupaisaa. Olisin kuvitellut, että sellaisia prinsessoita on vain television komediasarjoissa, mutta ilmeisesti todellisuus on tarua ihmeellisempää.
Se tässä minuakin naurattaa ja samaan aikaan tunnen myötähäpeää ap:n puolesta loukkaantuneille.
Av:n kirjoitukset kannattaa ottaa lähinnä huumorilla ja vain harvoin tosissaan. Kannattaisi myös opetella tuntemaan nämä vakihullun kirjoitukset, koska hän tehtailee niitä ihan älyttömästi. Niitä saattaa tulla monta päivässä ja myönnän, että välillä ne ovat hauskoja, mutta useimmiten ihan plääh -juttuja, jotka pitäisi vain unohtaa.
Ap, tuliko teille paha riita siitä, että miehesi pitää sinua kauniina? Ja sitten sinä laitoit välit poikki?
Ei vaan että olet kaunis.