Psykiatrien asenne: puhuvat töykeästi potilaista kahvipöydässä
Olen psyk. hoitajana ollut kesäsijaisena ja huomannut, kuinka nuo psykiatrit tuppaavat puhumaan potilaistaan ylimielisesti ja töykeästi! Kahvipöydässä kikatellaan potilaille ja palavereissa juoruillaan... sairas ala.
Kommentit (155)
Alalla kuin alalla asiakkaista puhutaan naureskellen kahvipöydässä. Ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Alalla kuin alalla asiakkaista puhutaan naureskellen kahvipöydässä. Ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti.
Päinvastoin; tulee ottaa henkilökohtaisesti ja valittaa. Vain näin saadaan kiusantekijät ja sadistit pois.
Psy alalla on ja aina tulee olemaan tietty kulttuuri mikä ei aukene tavalliselle dallaajalle -- get over it.
Törkeitä puheita ja myös kohtelu sen mukaista kun et toimi kuten ne sanovat saat ihan siitä hyvästä epävakaa diaknoosin.
Mua ei haittaa se että psykiatrikin on ihminen ja se että mitä tämä tekee kahvipöydän ääressä ei tosiaan kuulu minulle.
Psykiatri ei ole ystäväni vaan hän on minulle psykiatri. Jos psykiatri kohtelee minua huonosti niin teen tämän hänelle selväksi niin etten ylennä/alenna hänen arvoaan millään tavalla.
En minäkään sen kummempi ihminen ole. Voihan olla että kahvipöydän äärellä naureskelen psykiatreja ja hoitajiakin.
Miespuoliset psykiatrit <3 lopettakaa pahanpuhuminen täällä!
KILTTIYS kirjoitti:
Psy alalla on ja aina tulee olemaan tietty kulttuuri mikä ei aukene tavalliselle dallaajalle -- get over it.
Holokaustin jäänteitä. Psykiatrinen hoito ei ole kehittynyt vuosikymmeniin - sen enempää kuin asennekaan.
Muutama kokemus miespsykiatreista. Epäkohteliaita, eivät keskity potilaaseen, tuputtavat lääkkeitä, eivät hahmota kokonaisuutta jne. En aio tavata enää yhtäkään. Sama pätee myös fysiatreihin ja gynekologeihin. Naiset ovat huomattavasti parempia kaikessa.
HäntäHeikki