Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on pihein tuntemasi ihminen?

Vierailija
05.09.2014 |

Missä kaikessa hän säästää?

kerro! :D

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pyysi kylään luokseen opiskeluaikaisiin kavereita ja pyysi sitten meiltä vierailta rahaa tarjoiluihin. Teki siis makaronilaatikkoa ja kahvin kanssa oli varmaan halvimpia Lidlin vohveleita.  Ei meillä muilla kyllä tullut koskaan mieleenkään alkaa rahaa pyytämään kun on nähty vuorotellen kunkin luona. 

Vierailija
62/96 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:27"]

Veljen vaimo. Oltiin kaupassa, ja ostin palan juustoa jota en ollut ennen maistanut (maksoi n.2€). Hän: Miten uskallat ostaa kun et tiedä miltä maistuu!

Olihan tuo aikamoista riskipeliä :P

Mä olen just tommonen. En viitsi maksaa 2 euroakaan mistään, jos on riski että menee roskiin. Toki aina välillä voin kokeilla jotain uutuuksia, mutta en usein. Eli olisin voinut hyvin laukoa juuri tuommoisen kommentin kaupassa :)

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, äiti, äidin kaveri 'sanotaan vaikka Mari', äidin kaverin mies ' sanotaan Petri oltiin automatkalla Lapissa, meidän mökillä.asutaan hämeenlinnassa. Olin 2v joten en muista tapahtumaa, äiti kerto. Oltiin tulossa Lapista pois, ja oli Marin ja Petrin vuoro maksaa bensa (bensa oli jotain 20-30e). Palautettiin matkalla pulloja, mun ja äidin ja Marin ja Petrin. Pullojen palautuksen jälkeen Mari anto sen pullo kuitin jossa oli noin 10e ja sanoi " täs on nyt mun ja Petrin bensa raha, muutenkin Petri leikki matkan M***** kanssa" vaikka äiti ei ollu ees pyytäny et Petri leikkiä mun kaa... Äitii vitutti

Vierailija
64/96 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyn kirjoitti:

Mä, äiti, äidin kaveri 'sanotaan vaikka Mari', äidin kaverin mies ' sanotaan Petri oltiin automatkalla Lapissa, meidän mökillä.asutaan hämeenlinnassa. Olin 2v joten en muista tapahtumaa, äiti kerto. Oltiin tulossa Lapista pois, ja oli Marin ja Petrin vuoro maksaa bensa (bensa oli jotain 20-30e). Palautettiin matkalla pulloja, mun ja äidin ja Marin ja Petrin. Pullojen palautuksen jälkeen Mari anto sen pullo kuitin jossa oli noin 10e ja sanoi " täs on nyt mun ja Petrin bensa raha, muutenkin Petri leikki matkan M***** kanssa" vaikka äiti ei ollu ees pyytäny et Petri leikkiä mun kaa... Äitii vitutti

muuten, yli puolet pullo rahasta oli mun ja äidin

Vierailija
65/96 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti talkoot porukalle. Vaimonsa huusi syömään ja hän totesi, että hän menee nyt syömään, jatkakaa te hommia.

Vierailija
66/96 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset nukkuu liian lyhyissä sängyissä, kun sänkyihin menis rahaa.

Minä olen pihinä ihmisenä ihmetellyt, että miksi ihmeessä ihmiset ostavat lastensänkyjä, jotka jäävät kuitenkin pian pieneksi. Meillä on pinnasängystä päästyään kaikki lapset nukkuneet täysikokoisissa sängyissä samantien.

Vierailija
67/96 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljen vaimo. Oltiin kaupassa, ja ostin palan juustoa jota en ollut ennen maistanut (maksoi n.2€). Hän: Miten uskallat ostaa kun et tiedä miltä maistuu!

Olihan tuo aikamoista riskipeliä :P

Aaargh!

Itse kokeilen aina kaikkia eri makuja oli kyseessä juusto, jugurtti, lonkero tai makkara.

Myös kaikki shampoot, hoitoaineet yms. uutuudet haluan kokeilla.

Mahtaa olla tuollaisilla "pelkureilla" mielenkiintoinen elämä.

Vierailija
68/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasettimankkojen aikaan (vrt.nykyään cd-soitin) kaverini "kelasi" kasettia oikeaan kohtaan sukkapuikolla, jotta se kelausnappula

säästyy kulutukselta.

Toinen tuntemani tyyppi keräsi pyykkikoneen huuhteluvedet talteen eri sankoon. Oli joku ihme letkuviritelmä, ja kasteli sillä vedellä sitten ulkona kukkia. Suuri säästö tämäkin.

Onhan näitä, joilla nuukuus on jo lähes "taidetta".

Vierailija
69/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: leikkaan voidetuubit auki saksilla ja kaivelen kaikki tipat. Toisaalta en osta mitään

kirppiksiltä. Mulla on loppupeleissä kallis maku vaatteiden ja sisustuksen suhteen, joten jostainhan ne säästöt pitää saada.

Menettelen samoin, en näe mitään outoa, voidetuubien kanssa.

Vierailija
70/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelee lasten paitoihin ja housuihin pidennyksiä ja levennyksiä vanhoista lakanoista jotka on jo liian reikäisiä sänkyyn. Lapset ei oo saaneet uusia vaatteita viiteen vuoteen. Nuorin on 3 ja nukkuu edelleen pinnasängyssä, koska "kyllä se sinne mahtuu".

Paitojen pidentäminen on joskus tarpeellista, käytin trikoota, monet t-paidat ovat liian lyhyitä. No en lakanoita sentään ujuttaisi vaatteisiin.  Kierrätyskäyttöön ne menevät.  Tuo säästäminen menee överiksi paitsi jos käyvät kirppiksellä.

Vierailija
71/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pointtia alapeukutella, kun joku kertoo tuntemansa ihmisen pihistelyistä? Joillakin oikeasti on aika outoja ja jopa ällöjä tapoja pihistellä. Ei kai se nyt kertojan vika ole...

Jos joku pihistäjä kuvittelee saavansa alapeukun halvemmalla, kuin yläpeukun.

Vierailija
72/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva keskustelu. Ajattelin, että löydän täältä säästämisvinkkejä, mutta ei. Kaikki oli mulle liian hullua, kun en luonnostan ole kovin nuuka enkä edes järjestelmällinen. . Ainoa, jota itsekin harrastan, on tuo voidetuubien leikkaaminen.

Muuten olen sitä mieltä, ettei tuolla vessan vetämättä jättämisellä ja vessapaperin leikkelyllä säästä mitään todellista. Tekee vaan elämänsä helvetiksi. On sillä mukavuudellakin oma arvonsa.

Mihin  vanha yksinäinen ihminen säästää hullun lailla. Kun ei niitä rahojaan mukaan saa. Sen täytyy olla niin, että tuollaista ihmistä jotenkin sattuu, jos käyttää rahojaan mihinkään. Pihiyden kutistama sielu, joka ei näe muuta kuin rahansa.

Vierailija
73/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella pääsin kaatosateessa koulusta kaverin äidin kyydillä kotiin. Hän jätti mut niiden kodin eteen kun mun omaan kotiin ois ollu .. 1km? mutta ei, jättää minut raukan kaatosateeseen hemmetin kylmään, vaaralliseen tienvarteen ihmettelemään.

syy tähän: "kuluttaa renkaita ja bensaa." ja paskanvitut. Perheellä oli kartano, paljon kotieläimiä, useampi auto ja tankki oli täysi. Vittu että otti päähän. Siinä sitten kauheassa kusihädässä rämmin kaatosateessa kotiin, läpimärkänä saavuin. Katkera.

Vierailija
74/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen maustepippurit ja käytän uudestaan.

En pese tukkaa.

Lantraan punaisen maidon.

Ostan kermajuustoa niin voita ei tarvii niin paljon.

Kuivatan teepussit ja käytän taas.

Ym.

Vierailija
75/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nuuka mies ei käytä autossa valoja eikä myöskään talossaan.

Ei käy koskaan ruokakaupassa.

Elää ehkä hirvenraadoilla.

Vierailija
76/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihein tuntemani ihminen?

Itsekäs, ahne, röyhkeä appiukkoni. Kehtaa ostattaa ja teettää kaiken mahdollisen muilla. Naamasta suorastaan näkyy miten nauraa partaansa kun joku muu maksaa hänen kulunsa.

Kun tarkemmin ajattelen, ei hän pihi itseensä kohdistuvissa asioissa ole. Ainoastaan muihin liittyvissä. Ei halua osallistua mihinkään, ei ikinä maksaa muille mitään. Silti pitäisi kaikki saada itselle ilmaiseksi muiden maksamana.

Vierailija
77/96 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ottaa Thaimaan reissuille oman muijansa mukaan.

Vierailija
78/96 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi äitini ystävätär kuivattaa kissanhiekkaa autonsa takapenkillä kangaspussissa. Muutenkin nuukailee aina kuin vain voi. Samalla tyypillä on tytär, joka ei ikinä saa mitään ja joutuu dyykkaamaan roskiksia äitinsä puolesta. Ja jos menemme tämän tyypin ja hänen tyttärensä kanssa vaikkapa huvipuistoon, joudumme minä ja äitini ostamaan heille sinne liput, ja siellä sitten ostamaan kallista ruokaa, jne. Mutta muuten kyllä tämä kyseinen tyyppi voi mennä joka kuukausi amerikkaan viikon lomalle, ja ostaa siellä kaikenmoista. Ja kerran tämä ystävätär kinusi äidiltäni kaapin perälle unohtuneita homeisia muroja :D Ah että. Olis varmaan ollut hyvää. Onneksi äiti on järkevä ihminen eikä antanu niitä sille.

Vierailija
79/96 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani pihein ihminen on sellainen että ruokaan saa mennä kuukaudessa rahaa 40e (asuu yksin) ja matkustaa ainoastaan euron onnibussilla. Jouluksi menee loisimaan sukulaisilleen kahta kättä heittäen.

Vierailija
80/96 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat pihejä ja heitä on useaan otteeseen.