Teennäiset kaikki on kauniita -lässyttäjät
Listatkaa hänen kauniit piirteensä :)
http://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=243660&d=1379113412
Kommentit (41)
Mitä rumiluksia siellä ruutujen takana on kun näin herkästi suuttuvat? :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:55"]Mitä rumiluksia siellä ruutujen takana on kun näin herkästi suuttuvat? :D
[/quote]
Itse en ole suuttunut, mutta kysynpähän vain onko jokainen toisen ulkonäköä arvosteleva itse niin täydellinen ettei arvosteltavaa löydy?! Tuskinpa vain.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:46"]photoshoop. JA kauneus on katsojan silmissä. Minäkin (niinkuin sinäkin) on jollekin kaunis, kun taas jollekin toiselle ruma ;) [/quote] Jaa että lihavuutta ei ole olemassa -.-
[/quote]
Lihavuutta ja rumuutta ei ole olemassa täydellisten av-mammojen täydellisessä maailmassa. On vain naisellista kurvikkuutta ja sisäistä kauneutta.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:46"]photoshoop. JA kauneus on katsojan silmissä. Minäkin (niinkuin sinäkin) on jollekin kaunis, kun taas jollekin toiselle ruma ;) [/quote] Jaa että lihavuutta ei ole olemassa -.-
[/quote]
Lihavuutta ja rumuutta ei ole olemassa täydellisten av-mammojen täydellisessä maailmassa. On vain naisellista kurvikkuutta ja sisäistä kauneutta.
[/quote]
xD sinäpä sen sanoit!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:39"]
Hahhah, hyvä veto ap. Meni hermo tuossa yhdessä ketjussa kaikkiin jeesustelijoihin, jotka väittivät, ettei rumia ihmisiä olekaan.
http://thechive.files.wordpress.com/2009/01/these-ugly-people-exist-10.jpg
Kai sä käsität, että esim. linkittämässäsi kuvassa on silmin nähden kyse jostain kehityshäiriöstä, ainakin mm. hampaiden suhteen ja epäilemättä muutenkin, ehkä otsa antaa viitteitä sellaisesta. Mistä lähtien on ollut ok nauraa vaikkapa vammaisille ihmisille? Haista paska, tyhjäpää.
[/quote]
[/quote]
Voi olla kehityshäiriö tai sitten ei. Voitko silti sanoa kuvan ihmistä kauniiksi?
[/quote]
Miten selkärangatonta porukkaa täällä käykään. Eikö äitisi opettanut sulle yhtään mitään? On asioita, joita ei vaan tehdä, ja joku kehitysvammaisille nauraminen on todellakin yksi niistä asioista. Ihan kuin puhuisi ämpärille tässä, mä luulen että yhtä paljon menee perille...
Rumuutta ei ole on sama kuin sanoisi, ettei ole tyhmiä. Ulkonäkö- ja älykkyyserot ovat ihan tunnettuja faktoja, turha yrittää vääntää mustaa valkoiseksi. Toki ulkonäön arviointi on aina jonkun verran subjektiivista, mutta yleistyksiä voi kauneudesta ja rumuudestakin tehdä.
Hei ap laitappa oma kuvas tänne, niin arvostellaan sekin!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:28"]Listatkaa hänen kauniit piirteensä :)
[/quote]
No AP on ainakin itse ruma.
En uskalla avata. Vai uskallanko?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:55"]Mitä rumiluksia siellä ruutujen takana on kun näin herkästi suuttuvat? :D
[/quote]
Itse en ole suuttunut, mutta kysynpähän vain onko jokainen toisen ulkonäköä arvosteleva itse niin täydellinen ettei arvosteltavaa löydy?! Tuskinpa vain.
[/quote]
En ole täydellinen, mutta en rumakaan. Minusta löytyy omasta ja varmasti muidenkin mielestä arvosteltavaa, mutta se ei poista faktaa että rumia ihmisiä on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:49"]Itsevarmuus. [/quote] :""""""""""""D tukehduin
[/quote]
Sulla ei ole itsevarmuutta.
[/quote]
XD
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:28"]Listatkaa hänen kauniit piirteensä :)
[/quote]
No AP on ainakin itse ruma.
[/quote]
XD
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 17:37"]Siis oliko tämä otsikko suomea?
[/quote]
Kyllä. En tiedä miksi sinä et ymmärrä äidinkieltäsi? Vai oletko mamu?
Faktajan on kuitenkin se että kaikki ihmiset eivät ole kauniita eivätkä koskaan tule olemaan. Jos rumia ihmisiä ei muka olisi olemassa niin ei olisi kauniitakaan. Miettikääpä sitä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:50"]
[/quote]
Sanoiko kukaan niin? Mutta eivät kaikki lihavat ihmiset ole rumia. Eikä kaikki laihat ihmiset kauniita.
Myöskin, varmasti hänen ystävänsä näkevät hänessä kauniita piirteitä. Itsekin näen silmät ja itsevarmuuden, enkä edes tunne häntä. Sama pätee kaikkiin ihmisiin, ne jotka rakastavat jotain vähemmän viehättävää näkevät tässä kauneutta ja se on ihana asia. Sitten taas jos joku on todellinen kusipää ja ulkonäöllisesti upea niin kyllä se ulkonäköönkin tietyllä tavalla vaikuttaa, ihmiset ovat siinä mielessä subjektiivisiä. Toki ~rumakin voi olla kusipää. Itse en kuitenkaan kutsuisi kovin helposti ketään rumaksi. Täällähän sitä välillä viljellään ihan tavallisen näköisistä ihmisistä.
Ihanan väriset silmät. Uskon edelleen vakaasti että jokainen on jollain tavoin kaunis jonkun mielestä
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:49"]Itsevarmuus.
[/quote]
:""""""""""""D tukehduin
[/quote]
Kirjotit kuolleena? Aika etevää.....