Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukka,kokemuksia.

Vierailija
05.09.2014 |

Lääkäri suositteli mulle kuparikierukkaa.Nyt on todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset.En voi käyttää hormonivalmisteita,veritulpan takia.Sattuuko kierukan laitto ja tuleeko kuukautiset silloin normaalisti kerran kuussa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis gynekologi suosittelee kuparikierukkaa ihmiselle jolla jo on runsaat vuodot?? Olipas outo suositus.

Etkö voi käyttää edes pelkkää keltarauh.sis. valmisteita?

Onko sinulla ollut embolia? Aivoinfarkti? Sydäninfarkti?

Vierailija
2/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli ulkomaalainen,puhui huonosti suomea.Olen sairastanut keuhkoveritulpan,kun söin e-pillereitä.Haluaisin luopua kondomeista.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka lisää useimmilla vuotoja

Vierailija
4/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut keuhkoveritulppa niin mitkään hormonivalmisteet ei kyl suositeltavia.Kondomi tai kuparikierukka.Mulla oli kuparikierukka jonka kanssa kuukautiset samantapaiset kuin normaalisti.hormoniehkäisyä runsaammat ja kivuliaammat muttei luonnollisia kuukautisiani kummemmat.Laittaminen ei satu mut voi tuntua epämukavalta kuten gynekäynnit muutenkin esim papa testi.

Vierailija
5/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kuparikierukan kanssa todella runsaat kuukautiset. 15-30 min. Välein vaihtamaan sidettä. Sain sitten vuotohäiriö lääkkeitä joita söin joka kuukausi kuukautisten aikana ett pystyin olemaan normaalisti. Äidilläni oli myös sama ongelma.

Vierailija
6/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalit kuukautiset runsastuneet, mutta pärjäilen. Muuten ei mitää sivuoireita. Tunnen ovulaatiot ja hormonien muutokset esim.haluissa, joten sen puolesta suosittelen!