Missä kohtaa Kimin Minttu "hehkuu raskauden onnea"???
Hyvin on tällätty ja laitettu, ei siinä, mutta...
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:26"]
Onpas taas kateellinen aloitus.
Hän näytti kuvassa kauniilta, tyyneltä, elinvoimaiselta. Voi siis hyvin sanoa, että hehkuu. Kaunis nainen.
[/quote]
Minä en ainkaan ole kateellinen, koska kimi räikkönen ei olisi missään tapauksessa minun ihannemieheni ja lapseni ihanneisä. Ihmettelein myös tuota hekua verbin käyttöä kyseisten kuvien yhteydessä. Olisi voiniut otsikoida mieluummin, että minttu odottaa kyllääntyneenä kimiä mukaan kotiin. Ei varmaan kovin hohdokast atuo varikkoelämä.
Siinä on kyllä ihminen, joka näyttää joka kuvassa IHAN erilaiselta. En vieläkään oikeen tiedä miltä se näyttää, vaikka oon nähny lukuisia kuvia :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:16"]En tiedä, mutta jos olisin formulamiljonääri, tuon näköiset tytyt sais ehkä hyvänä päivänä nuolla paskat mun lenkkareista :D
[/quote]
Inhottava olet :/ Onhan tuo ihan kaunis nainen, mutta todella ilmeetön. Antaa jäätävän vaikutelman, mikä ei tosiaankaan tee hänestä niin viehättävää kuin voisi olla...
[/quote]
Mitä muuta voi jäämieheksi tituleeratun puolisolta odottaa. Siinä kaksi niin apaattisen ja kylmän näköistä ihmistä saaneet toisensa.