Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkitetään itsestämme meikittömiä kuvia!

Vierailija
05.09.2014 |

Täysin ilman meikkiä oleva kasvokuva.
Minä aloitan.
http://aijaa.com/0EtC2t

Kommentit (514)

Vierailija
161/514 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:09"]Ap, tunnen sut, oot kiva ja kaunis :)
[/quote]
Mistä tunnetaan :)

Vierailija
162/514 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/514 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:51"]Tässä kesältä saunan jälkeen kuva. En nyt jaksa uutta ottaa kun en mainittavasti ole kesästä rupsahtanut. En kovin usein edes käytä meikkiä ja jos nyt joku miettii motiiveja, että miksi laittaa oma pärstä muiden pällisteltäväksi niin uteliaisuudesta. Täällä kun saa käsityksen, että nainen ilman meikkiä on valju ja kamala ilmestys. En todellakaan koe olevani mikään kaunotar tai edes nätti meikittä, mutta en sitä koe olevani meikitkään naamassa kun en edes osaa meikata kuin just jotain ihoa korjailla ja ripsiväriä laittaa. Ihan turhaa hommaa siis. Ei minusta meikittömät naiset ole kamala näky, mutta voin olla väärässä joten tässä se nyt sitten on, kamala ja valju ilmestys: http://imgset.net/gQtCgB [/quote] Nätti :)

[/quote]

Tuupas joskus taas palstalle kirjoittelemaan ;)

Vierailija
164/514 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli järkky, joka kehui itseään, vaikkei ollut minkään näköinen. Mistä tuollainen kumpuaa? Tietää asian, mutta torjuu sen????

Vierailija
165/514 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:18"]

http://heiduliinin.blogspot.fi/2012/03/meikiton-nassu.html

Siinäpä se lärvi on :D

[/quote]

Jos piti olla meikitön kuva niin koskee varmaan sitä kuvankäsittelyäkin! Molemma muokattuja kuvia

Vierailija
166/514 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee taas naisten itsetunto-ongelmat. Se saunan jälkeen valju ja kamala, sekä heiduliini molemmat haukkuvat omaa kuvaansa. Haukutteko tyttölapsiannekin jos/kun perivät teidän ulkonäön? Miksei voi suhtautua itseensä lämmöllä ja rakkaudella, ehkä voisimme kaikki kulkea vähemmissä pakkeleissa? Ja miltä tuntuu niistä ns. oikeasti rumista ihmisistä kun tällaiset tavalliset tallaajatkaan eivät pidä itseään kauniina?

Vierailija
167/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:00"]

[/quote]

hei sullahan on tunnus alaston suomessa:D

[/quote]

LINKKIÄ? :P

[/quote]

et saa

Vierailija
168/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, taitaa olla kohta kuollut tää ketju. :( harmi.

Vierailija
169/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:02"]Oi voi, taitaa olla kohta kuollut tää ketju. :( harmi.
[/quote]
ihmiset ei oikee innostu :(

Vierailija
170/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin seuraamaan tätä niin innolla että löytyy mun suosikki linkeistä. :)

Vierailija
171/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaistukaa ihmiset!

Vierailija
172/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh yritin laittaa mutta tuo aijaa ei toimi:( mitä niitä muita samanlaisia sivuja on?

Vierailija
173/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein syy miksi en tänne kuvaani laita on se, etten kaipaa enää yhtään haukkuja. Koulukiusattuna elämäni meni pirstaleiksi itsetunnon romahdettua. Ei ole mitään järkeä laittaa tänne kuvaa siksi.

Jos ketju olisi pysynyt kivana "Näytät nätiltä" kommenttien kera niin ehkä sitten olisin harkinnut. Mutta koska tänne pitää laittaa jotain typeriä "panisin" ja "hirvee siiderivalas" kommentteja, niin en ihmettele että ketju kuoli.

Vierailija
174/514 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, rohkeita, vahvoja ja kauniita naisia! Itse otin itsestäni muutaman testikuvan meikittä, mutta itsetuntoni ei kyllä kestä kuvan julkaisemista, sitäpaitsi kestoripset naamassa, eli en täysin naturel..

Vierailija
175/514 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:28"]

Missähän kohtaa haukuin naamaani? Ja alempaa kuvaa ei kyllä ole muuten muokattu...Ylemmässä on varjostuksia laitettu. Laitoitkos itse kuvaa?
Tunnus alastonsuomessa...so? Tienasin 200e ja profiili jäi sinne roikkumaan. Enpä siellä kauheasti kyllä käy :D Pitääpä muutenkin poistaa...
-heiduliini-

Ps. Ja sinä joka et uskaltanut laittaa kuvaa haukkujen pelossa...Ymmärrän täysin. Tällä sivustolla on niin paljon vihamielistä porukkaa, ettei täällä kannattaisi edes käydä. Pilaa vaan päivänsä.

[/quote]

nyt kiinnostais tietää miten tienasit 200€? itsensä myyminen on sivustolla kiellettyä.

Vierailija
176/514 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:00"]

[/quote]

hei sullahan on tunnus alaston suomessa:D

[/quote]

LINKKIÄ? :P

[/quote]

Jea, jakoon vaan :D ( hetki, jolloin ihminen ymmärtää että pöljästä päästä kärsii...)

Vierailija
177/514 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:28"]

Missähän kohtaa haukuin naamaani? Ja alempaa kuvaa ei kyllä ole muuten muokattu...Ylemmässä on varjostuksia laitettu. Laitoitkos itse kuvaa?
Tunnus alastonsuomessa...so? Tienasin 200e ja profiili jäi sinne roikkumaan. Enpä siellä kauheasti kyllä käy :D Pitääpä muutenkin poistaa...
-heiduliini-

Ps. Ja sinä joka et uskaltanut laittaa kuvaa haukkujen pelossa...Ymmärrän täysin. Tällä sivustolla on niin paljon vihamielistä porukkaa, ettei täällä kannattaisi edes käydä. Pilaa vaan päivänsä.

[/quote]

nyt kiinnostais tietää miten tienasit 200€? itsensä myyminen on sivustolla kiellettyä.

[/quote]

Hahahhaha, ei saatana, miten idiootti voi olla, että omalla naamallaan/blogillaan myöntää tuollaisia.

Vierailija
178/514 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:51"]

Tässä kesältä saunan jälkeen kuva. En nyt jaksa uutta ottaa kun en mainittavasti ole kesästä rupsahtanut. En kovin usein edes käytä meikkiä ja jos nyt joku miettii motiiveja, että miksi laittaa oma pärstä muiden pällisteltäväksi niin uteliaisuudesta. Täällä kun saa käsityksen, että nainen ilman meikkiä on valju ja kamala ilmestys. En todellakaan koe olevani mikään kaunotar tai edes nätti meikittä, mutta en sitä koe olevani meikitkään naamassa kun en edes osaa meikata kuin just jotain ihoa korjailla ja ripsiväriä laittaa. Ihan turhaa hommaa siis. Ei minusta meikittömät naiset ole kamala näky, mutta voin olla väärässä joten tässä se nyt sitten on, kamala ja valju ilmestys:

http://imgset.net/gQtCgB

[/quote]

Sä taidat olla se treffien sopija nainen, joka teki mulle Kallessa oharit. Tollanen kukka silläkin piti olla päässä, mutta eipä näkynyt neitoa.

Vierailija
179/514 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:43"]

Kaikilla ei taida olla samanlainen maku, ohhoh. :) Mun mielestä kaikki kuvansa laittaneet on kauniita, itseni poislukien. Mulle ei ollu suuri kynnys laittaa kuvaa tänne, koska en oikeestaan ikinä käytä meikkiä, ja mulla on facebookissakin paljon meikittömiä kuvia. Tiedän että jotku ei mun naamasta välitä, eihän kaikki pidä samoista asioista, niinhän se vaan on. Ja tiesin kyllä että arvostelua tulee, mutta noi turhat wt-kommentit vois jättää pois. :) Laittakaahan nyt ihanaiset kuvia lisää! Mä ainankin oon utelias näkemään. T. Se kenellä on wt-lävistyksiä, siivoton tukka ja narttumainen hymy. :D

[/quote]

Olet kaunein koko porukasta..

Vierailija
180/514 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:43"]

Kaikilla ei taida olla samanlainen maku, ohhoh. :) Mun mielestä kaikki kuvansa laittaneet on kauniita, itseni poislukien. Mulle ei ollu suuri kynnys laittaa kuvaa tänne, koska en oikeestaan ikinä käytä meikkiä, ja mulla on facebookissakin paljon meikittömiä kuvia. Tiedän että jotku ei mun naamasta välitä, eihän kaikki pidä samoista asioista, niinhän se vaan on. Ja tiesin kyllä että arvostelua tulee, mutta noi turhat wt-kommentit vois jättää pois. :) Laittakaahan nyt ihanaiset kuvia lisää! Mä ainankin oon utelias näkemään. T. Se kenellä on wt-lävistyksiä, siivoton tukka ja narttumainen hymy. :D

[/quote]

Olet kaunein koko porukasta..
[/quote] Nyt en kyllä usko. :D käyköhän mun äiti palstalla? :D Siltä voisin uskoa tollasta kommenttia. Jotkut kuvansa laittaneista on aivan tajuttoman kauniita, itteäni pidän ihan ok näkösenä, en kyllä kamalasti jaksa peiliin katella kylläkään. Harmi että tänne piti tulla rumia kommentteja ni naiset ei uskalla laittaa kuviaan... :/ t. Samainen narttuhymy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän