Linkitetään itsestämme meikittömiä kuvia!
Kommentit (514)
Tässä kesältä saunan jälkeen kuva. En nyt jaksa uutta ottaa kun en mainittavasti ole kesästä rupsahtanut. En kovin usein edes käytä meikkiä ja jos nyt joku miettii motiiveja, että miksi laittaa oma pärstä muiden pällisteltäväksi niin uteliaisuudesta. Täällä kun saa käsityksen, että nainen ilman meikkiä on valju ja kamala ilmestys. En todellakaan koe olevani mikään kaunotar tai edes nätti meikittä, mutta en sitä koe olevani meikitkään naamassa kun en edes osaa meikata kuin just jotain ihoa korjailla ja ripsiväriä laittaa. Ihan turhaa hommaa siis. Ei minusta meikittömät naiset ole kamala näky, mutta voin olla väärässä joten tässä se nyt sitten on, kamala ja valju ilmestys:
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:58"]Luulin näkeväni näitä palstalaisia kun ketjussa mittaa 15 sivua ja ihan muutama, voi voi. Pettymys seurasi kun alkuun pääsin, surkeaa... [/quote] Nojoo. Ei jostain syystä lähe porukka mukaan.
[/quote]Olisiko identiteetin varjelulla jotain asian kanssa tekemistä?
Ylipäätään anonymiteettihän on tämän palstan suola - ollut jo pitkän aikaa. Toisaalta, ehkä se on myöskin syy, miksi palstaa avoimesti vihataan ja halveksutaan, ja täten siis identiteetin varjelua halutaan harjoittaa, koska jos anonyymi antaa itselleen kasvot, hän tosiaankin hyppää tuntemattomaan, josta olemme kyllä kaikki jonkinlaisen kuvan tälläkin palstalla nyt saaneet esim. tässä ketjussa. Rohkeata on, se täytyy kyllä myöntää ja hatunnosto siitä kuvansa lähettäneille!
Minut ainakin yllätti tällainen yleinen positiivisuus, mitä tämän ketjun viesteistä on huokunut; ehkä se suhtautumistapa on niin aiheesta kiinni.
Aina vaan avaan tän ketjun siinä toivossa, että joku ois laittanu uuden kuvan. Mutta ei niin ei....taitaa olla niin, että tää oli tän lorun loppu. :-/
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:51"]Tässä kesältä saunan jälkeen kuva. En nyt jaksa uutta ottaa kun en mainittavasti ole kesästä rupsahtanut. En kovin usein edes käytä meikkiä ja jos nyt joku miettii motiiveja, että miksi laittaa oma pärstä muiden pällisteltäväksi niin uteliaisuudesta. Täällä kun saa käsityksen, että nainen ilman meikkiä on valju ja kamala ilmestys. En todellakaan koe olevani mikään kaunotar tai edes nätti meikittä, mutta en sitä koe olevani meikitkään naamassa kun en edes osaa meikata kuin just jotain ihoa korjailla ja ripsiväriä laittaa. Ihan turhaa hommaa siis. Ei minusta meikittömät naiset ole kamala näky, mutta voin olla väärässä joten tässä se nyt sitten on, kamala ja valju ilmestys:
http://imgset.net/gQtCgB
[/quote]
Noniin. Tulihan sieltä uusi kuva. :-) Eikä valju yhtään.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:51"]Tässä kesältä saunan jälkeen kuva. En nyt jaksa uutta ottaa kun en mainittavasti ole kesästä rupsahtanut. En kovin usein edes käytä meikkiä ja jos nyt joku miettii motiiveja, että miksi laittaa oma pärstä muiden pällisteltäväksi niin uteliaisuudesta. Täällä kun saa käsityksen, että nainen ilman meikkiä on valju ja kamala ilmestys. En todellakaan koe olevani mikään kaunotar tai edes nätti meikittä, mutta en sitä koe olevani meikitkään naamassa kun en edes osaa meikata kuin just jotain ihoa korjailla ja ripsiväriä laittaa. Ihan turhaa hommaa siis. Ei minusta meikittömät naiset ole kamala näky, mutta voin olla väärässä joten tässä se nyt sitten on, kamala ja valju ilmestys:
[/quote]
Nätti :)
[/quote]
No sinä et kyllä meikkiä tarvitse, muutenkin kaunis.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:35"]
Täysin ilman meikkiä oleva kasvokuva. Minä aloitan. http://aijaa.com/0EtC2t
[/quote]
Panisin!!
Niin mäkin ehdottomasti!
[/quote]
Minä voin hyvinkin laittaa naamastani kuvan, mutta en kai sillä aiheuta ketjun poistamista tms? Olen kuitenkin vielä heinäkuuhun saakka alaikäinen... Joskus ainakin aloitukseni on poistettu, enkä keksi siihen mitään muuta syytä kuin sen, että mainitsin olevani 17-vuotias. Toisaalta taisi tuo entinen demipoikakin alaikäinen olla (?). Ehkäpä siis uskallan linkata babyfaceni av-mammojen kauhisteltavaksi...
Voi huoh..Kamalan nuoria ja nättejä olette kaikki te kuvan laittaneet. Itsestäni en olisi laittanut tänne kuvaa ennenkään, mutta vielä vähemmän nyt kun vertailukohteet ovat mitä ovat..Erottuisin kyllä joukosta sameine, valahtaneine kasvoineni, mustine silmänalusineni, rasvaisina loistavina nenänpäineni ja suupielet roikkuen.
Ja ei, sille joka käski pysymään poissa, niin enpä pysy. Täällä olin jo kun kuvansa laittaneet olivat pieniä lapsia (vuodesta -98). Niin se aika vierii ja naama rupsahtaa..P.....le
-n41
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:08"]Minä voin hyvinkin laittaa naamastani kuvan, mutta en kai sillä aiheuta ketjun poistamista tms? Olen kuitenkin vielä heinäkuuhun saakka alaikäinen... Joskus ainakin aloitukseni on poistettu, enkä keksi siihen mitään muuta syytä kuin sen, että mainitsin olevani 17-vuotias. Toisaalta taisi tuo entinen demipoikakin alaikäinen olla (?). Ehkäpä siis uskallan linkata babyfaceni av-mammojen kauhisteltavaksi...
[/quote]
Ei kait nyt kasvokuvan takia poisteta :O tää on kyl iha säädyllinen ketju.
[/quote]
Saunan jälkeen?? Sullahan on ihan paskanen tukka
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:08"]Minä voin hyvinkin laittaa naamastani kuvan, mutta en kai sillä aiheuta ketjun poistamista tms? Olen kuitenkin vielä heinäkuuhun saakka alaikäinen... Joskus ainakin aloitukseni on poistettu, enkä keksi siihen mitään muuta syytä kuin sen, että mainitsin olevani 17-vuotias. Toisaalta taisi tuo entinen demipoikakin alaikäinen olla (?). Ehkäpä siis uskallan linkata babyfaceni av-mammojen kauhisteltavaksi...
[/quote]
[/quote]
No niin, sitähän minäkin! Hämmästyin vain, koska ihan säädyllinen oli aloituksenikin, enkä millään keksi mitään muuta syytä sen poistolle :o. Ja halusin vain varmistaa, kiva ketju ja kauniita naisia, en halua tuhota! :D
- se 17-v
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:08"]Minä voin hyvinkin laittaa naamastani kuvan, mutta en kai sillä aiheuta ketjun poistamista tms? Olen kuitenkin vielä heinäkuuhun saakka alaikäinen... Joskus ainakin aloitukseni on poistettu, enkä keksi siihen mitään muuta syytä kuin sen, että mainitsin olevani 17-vuotias. Toisaalta taisi tuo entinen demipoikakin alaikäinen olla (?). Ehkäpä siis uskallan linkata babyfaceni av-mammojen kauhisteltavaksi...
[/quote]
[/quote]
No niin, sitähän minäkin! Hämmästyin vain, koska ihan säädyllinen oli aloituksenikin, enkä millään keksi mitään muuta syytä sen poistolle :o. Ja halusin vain varmistaa, kiva ketju ja kauniita naisia, en halua tuhota! :D
- se 17-v
[/quote]
Laita laita.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:51"]Tässä kesältä saunan jälkeen kuva. En nyt jaksa uutta ottaa kun en mainittavasti ole kesästä rupsahtanut. En kovin usein edes käytä meikkiä ja jos nyt joku miettii motiiveja, että miksi laittaa oma pärstä muiden pällisteltäväksi niin uteliaisuudesta. Täällä kun saa käsityksen, että nainen ilman meikkiä on valju ja kamala ilmestys. En todellakaan koe olevani mikään kaunotar tai edes nätti meikittä, mutta en sitä koe olevani meikitkään naamassa kun en edes osaa meikata kuin just jotain ihoa korjailla ja ripsiväriä laittaa. Ihan turhaa hommaa siis. Ei minusta meikittömät naiset ole kamala näky, mutta voin olla väärässä joten tässä se nyt sitten on, kamala ja valju ilmestys: http://imgset.net/gQtCgB [/quote] Saunan jälkeen?? Sullahan on ihan paskanen tukka
[/quote]
Taitaa olla ihan vain märkä tukka kun yleensä saunassa tavataan pestä hiukset, mutta tapansa kullakin. Ehkä kaikki eivät kastele hiuksiaan suihkussa ja saunassa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 08:49"]http://uppaa.fi/image/7m
[/quote] james franco?
Tää on paras ketju pitkään aikaan! Voi kun ihmiset nyt rohkaistuisivat!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:07"]
Oon mielestäni sen verta luonnonkaunis (kiitos geenit❤️) ja mulla on hyvä itsetunto että kehtaan olla ilman meikkiä julkisesti :D en kyllä muutenkaan mitään sotamaalausta käytä, töissä käytän ripsaria ja puuteria, juhliin meikkaan hillitysti. http://aijaa.com/dtHDWa
[/quote]
Varmaan yksi isoimmista nenistä mitä olen koskaan nähnyt naisella
Samaa ajattelin. Eihän se mikään ihme olekaan olla meikittömänä ihmisten ilmoilla vielä alle 25vuotiaina ;)
Ja joo joo, ei kaikki vanhemmatkaan käyt meikkiä, tiedän, tiedän.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:49"]
Onpas täällä nuorta porukkaa :O
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:07"]
Oon mielestäni sen verta luonnonkaunis (kiitos geenit❤️) ja mulla on hyvä itsetunto että kehtaan olla ilman meikkiä julkisesti :D en kyllä muutenkaan mitään sotamaalausta käytä, töissä käytän ripsaria ja puuteria, juhliin meikkaan hillitysti. http://aijaa.com/dtHDWa
[/quote]
Varmaan yksi isoimmista nenistä mitä olen koskaan nähnyt naisella
[/quote]
niin juuri. Ihanan persoonallinen nenä ja koko nainen muutenkin :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:58"]Luulin näkeväni näitä palstalaisia kun ketjussa mittaa 15 sivua ja ihan muutama, voi voi. Pettymys seurasi kun alkuun pääsin, surkeaa...
[/quote]
Nojoo. Ei jostain syystä lähe porukka mukaan.