Miksi olen ruma?
Kommentit (6)
Rumuus tulee sisältä. Muuta asennettasi ja ajattelutapaasi ja se näkyy uloskin päin.
Sitäpaitsi rumuus ja kauneus on aika subjektiivista. Jonkun mielestä voit olla ruma ja jonkun mielestä kaunis. Ainoastaan kyseisten mielipiteiden laukojat voivat kertoa sinulle perustelut mielipiteeseensä.
PS. Kaikista eniten vaikuttaa elintavat, vaikka kakkonen yrittikin väittää että vähemmässä määrin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:11"]PS. Kaikista eniten vaikuttaa elintavat, vaikka kakkonen yrittikin väittää että vähemmässä määrin.
[/quote]
Juu, elintavoilla voi esim. vaikuttaa kasvojen luun rakenteeseen ja esim. skolioosinkin se parantaa.
Mää oon rohkeasti ruma joka ikinen kuukausi parisen päivää. Sit se menee ohi, vaikka kaikki sanookin, etten muutu mitenkään. En vaan kauheesti mieti sitä sillon. Jos oon ruma, niin ''ttoako se muille kuuluu :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:54"]
Mää oon rohkeasti ruma joka ikinen kuukausi parisen päivää. Sit se menee ohi, vaikka kaikki sanookin, etten muutu mitenkään. En vaan kauheesti mieti sitä sillon. Jos oon ruma, niin ''ttoako se muille kuuluu :)
[/quote]
Hyvä asenne! Tykkään!
Minä ihailen ihmisiä, jotka ovat rohkeasti mitä ovat eivätkä selittele itseään.
Geenit ja vähemmässä määrin ympäristö ja elintavat.