Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murula, kirppis Tuusulassa? Käykö kauppa?

Vierailija
05.09.2014 |

Hei, onko kokemusta miten hyvin tavara liikkuu? Ajattelin ottaa pöydän sieltä, mutta mietin pääsenkö kaikesta eroon;-). Käykö paljon asiakkaita? Käykö kauppa?

Paikkahan on ihana ja siisti, sen takia tykkäsin ja ajattelin, että veisin sinne myyntiin:-).

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/31 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä aloitusta kun on pitkä aika siitä kun olen ehtinyt käydä. Vieläkö paikka entisensä?

Vierailija
24/31 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tarjonta, kauppa käy. Henkilökunta ei niin mukavaa. Kulkevat perässä niin kuin epäilisivät varkaaksi, todella epäkohteliasta.

Vierailija
25/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauppa käy" tarkoittaa mitä käytännössä?Mikä myy ja millä hinnalla?Paljon on jäänyt viikossa käteen?

Vierailija
26/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreita kokemuksia Murulasta? Vieläkö siellä käy kauppa?

Vierailija
27/31 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoja kommentteja :D yllättävän negatiiviseen sävyyn kommentoitu...

Itse olen myynyt pari krt ja pöytävuokran jälkeen voittoa jäänyt n. 200€/vk. Ihan perus siisteillä vaatteilla.

Itse käyn parin viikon välein siellä ja aina on puoti täynnä porukkaa eli kyllä asiakkaita riittää! Sitten on ihan myyjistä kiinni mitä on tarjolla... välillä huonompaa välillä ihan loistavia löytöjä!

Itse olen aina saanut hyvää palvelua enkä koe omistajaa tunkeilevaksi tai epäkohteliaaksi. Mielestäni ilmapiiri on hyvä ja omistaja rupattelee useampien kanssa ihan perus kuulumisia. Ikinä en ole kuullut kenenkään tuotteita arvostelevan..

Plussaa:

+ spessu vaatteille omat rekit, välillä hyviä löytöjä

+ pöytien siistiminen myyntijakson aikana kuuluu hintaan

+ siisti kirppis!!

+ äitiys- ja imetysvaatteet samasta paikasta

+ isompia lastentarvikkeita myös saatavilla

+ palautetta myyntijaksosta (miten kauppa kävi, oliko hinnat kohdallaan, pöytä liian tyhjä/täynnä). Helppo parantaa seuraavaan kertaan!

+ säännölliset facebook-päivitykset kirpputorin tarjonnasta! Nykyään laittaa kuvat uusista myyntipöydistä, joten kotoota käsin näkee jo vähän mitä on tarjolla.

Mä tykkään siis. Olen ollut asiakkaana alusta saakka enkä ole lopettamassa vierailuja.

ps. Kävin kerran helsingissä paljon hehkutetuilla Vekarakirppiksellä ja Ipanaisella ja kyllä Tuusulan Murula voittaa ihan 10-0!

Vierailija
28/31 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin käyneenä, pakko todeta että paljon tulee vastaan huonokuntoisia(paljon tahroja) vaatteita, merkkivaaterekissä varsinkin todella korkeat hinnat verrattuna kuntoon.

Vierailija
29/31 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten auki, koronarajoituksia?

Vierailija
30/31 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että onKO rajoituksia koronan suhteen. No niitähän riitti. Maskipakko, jonottelua oven ulkopuolella, ihmeellinen munakippo systeemi josta taukoamatta omistaja paasaa netissä kuin olisi jonkun vuoden keksinnön keksinyt. Myyjä marhaa perässä kun olen siellä asioinut, kuin olisin varkaisiin lähtenyt.

Ylihintaisia vaatteita, todella kalliit pöytävuokrat ja ynseää palvelua. Ei ihme että pöydät nykyään tyhjiä. Onneks ei tarvitse asioida siellä ja ystävänikin ohjannut muualle.

Vierailija
31/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että pöytävuokran lisäksi ottaa nykyään myyntiprovikan myydyistä tuotteista, eli kyllä hyvää vaatetta saa kohtuu paljon olla, että kannattaa mennä myymään ja varmaan tämä selittää myös sitä, että myyjien on laitettava tuotteille lisää hintaa eli hintataso noussut. Toisaalta jostakinhan yrittäjän on myös tuloja saatava, että putiikki pysyy pystyssä nykyaikana.

Itse myyn mielummin merkkivaatteet netin kautta ja muut annan eteenpäin lähipiirin tarvitsijoille.

En tiedä miten paljon sieltä nykyään sitten varastetaan tavaraa kun oli aikamoisen haloon nostanut jonkun koristeen varastamisesta. Syytettyjen penkillä tuntui olevan ainakin läheisen yläkoulun oppilaat, oli ollut Rehtoriin yhteydessä, joka sitten kirjeessään lähestyi asiasta kaikkien oppilaiden vanhempia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän