Murula, kirppis Tuusulassa? Käykö kauppa?
Hei, onko kokemusta miten hyvin tavara liikkuu? Ajattelin ottaa pöydän sieltä, mutta mietin pääsenkö kaikesta eroon;-). Käykö paljon asiakkaita? Käykö kauppa?
Paikkahan on ihana ja siisti, sen takia tykkäsin ja ajattelin, että veisin sinne myyntiin:-).
Kommentit (31)
Kyllä käy kauppa! Itse oon käyny 2 krt myymässä ja molemmilla kerroilla saanu enemmän rahaa kuin olin kuvitellutkaan! Suosittelen!
Kerran myynyt, myynti oli ihan ok. Joka kerta oon jotain ostanut kun oon käynyt, joten väitän että myy hyvin. Paljonhan se on tavarasta kiinni. Kannattaa varata ajoissa pöytä, saattaa mennä jo ensi vuoden puolelle...
Kyllä myy hyvin, jos hinnat kohdillaan. Eli hinnat tuotteesta riippuen 1-8€ liikkuu hyvin, yli 10€ on kirpparilla paljon ja saattaa jäädä käsiin. Itse myin viikossa paljon mielestäni ja myös jäi, kun tavaraa vaan oli mahdoton määrä, eli kannattaa ottaa useammaksi viikoksi, jos tavaraa enemmänkin kuin pari IKEA kassillista. Pöytään mahtuu noin yksi tuollainen IKEA kassi, riippuen tietty mitä siinä on :) voi myös viedä muutaman isomman tuotteen erilliseen hyllyyn ja lisäksi siellä on sellainen Special-rekki mihin voi laittaa merkkivaatteita tai muuten vähän erikoisempaa esille. Tilat on erittäin siisitit, viihtyisät ja mikä itselleni oli suurin merkitys, sieltä puuttuu se tyypillinen ummehtunut kirppisten haju, joka minut karkottaa jo ulko-ovelta takaisin raittiiseen ilmaan. Ainoa live paikka missä kannattaa pääkaupunkiseudun lähettyvillä myydä, siellä käy asiakkaita hieman kauempaakin :) Uskommattoman ystävällistä asiakaspalvelua ja mikä on aika herkkujuttu, on se, että he jopa järjestelevät pöytääsi viikolla!!!
Samaa mieltä omistajasta. Tykkää vakioasiakkaista, mutta jos tulet pidemmältä vaan myymään, niin katsotaan nenävartta pitkin. Kaikien kaveri ei tartte olla.
Paitsi että se myyjä/omistaja on kauhee juoruakka. Tietää kaikki toisten asiat paremmin kun omansa. :(
Mutjoo, kiva paikka.
Hui, nenänvartta pitkinkö? Ei kai, en ole koskaan huomannut tällaista käytöstä.
höh, onko muita kokemuksia? Eli siis siellä pyörii vain tiivis sisäpiiri?
No ei todellakaan pidä paikkaansa.
Yrittäjä on todella ystävällinen kaikille ja sen vuoksi paikasta tykätäänkin ja porukkaa käy ympäri pääkaupunkiseutua.
Ihan sama oliko kertakävijä vai vakkari. Aina kiva tulla ja olla.
Utelee liikaa henk.kohtaisia asioita.
Rauhassa siellä ei voi käydä, ellei ole hiljaa, kun hän utelee.
En minä myöskään.
Sen tiedän että pöllimisille on nollatoleranssi ja jos siitä jää kiinni niin ei ole enää tervetullut ja hyvä niin.
Omistaja on hommaansa niin tykästynyt että sen huomaa joka tavalla.
Suosittelen käymään. Ei siellä sen enempää varmasti sisäpiiri pyöri kuin muuallakaan ja varmasti palvelu on kaikille yhtä hyvää.
Juoruja en ole koskaan kuullut vaan puhutaan mistä milloinkin, taitaa olla nyt vaan jollain ollut huono päivä itsellä kun on käynyt ostoksilla...
Itse olen kokenut asian pelkästään positiivisena että jotain kiinnostaa mitä minulle kuuluu...
Jos et ole juttutuulella niin tuskin siellä väkisin joudut puhelemaan.
Ihanaa palveluasennetta mitä ei liukuhihnalta saa.
Tykkään tykkään tykkään.
En tykänny myyjästä, jäi jauhamaan paskaa (jotain omia typeriä mielipiteitä asiaan josta puhuin ystäväni, enkä hänen kanssaan) vaikka meidän takana oli jonoa, ei meinattu päästää lähtemään. Puodin omat (oletan) myyntituotteet on kivoja mutta itse en tuolla ainoalla käyntikerrallani löytänyt ostettavaa (aika cittari- ja prisma-tyyppistä vaatetta myynnissä, poikien vaatteet sinisiä ja tyttöjen pinkkiä, mutta tämä ei tietenkään ole kirpusta johtuva vaan myyjistä).
Onko joku käynyt nyt lähiaikoina? Liikkuuko tavara? Mietin myös paikan ottamista.
Olen käynyt monta kertaa ja aina löytänyt jotain, pojalle muutakin kuin sinistä. Myös ihan merkkivaatetta. Koskaan ei ole puhelias myyjä ollut ongelma. Joka kerta olen ihan rauhassa saanut hyllyjä tutkailla.
Myy ilmeisesti ihan hyvin ja paljon käy porukkaa. Ainakin kun itse olen käynyt niin aina ollut paljon muutakin sakkia ostoksilla. Alkuaikoina sieltä teki hyviäkin löytöjä mutta omaan makuun kirppistavara on nykyisin huonompaa/hintavampaa kuin ennen.
Omistaja sitten.. facepäivityksistä saa sellaisen kuvan että on maailman herttaisin täti ja rakastaa työtään, on ystävällinen ja sen takia siellä on mukava käydä jne. Itse kuulun varmaan siihen ei-sisäpiiriin kun yleensä ollaan kohtuu töykeitä tai ainakaan hymyä ei paljon huulilla näy. Eikä siis edes tunneta mitenkään henkilökohtaisesti, että siitä ynseys ei voi johtua. Yhden kerran osuin paikalle kun juttelivat jonkun ystävänsä tms. Kanssa jostakin ihmisestä joka oli myymässä tavaroita kuinka huonoa kamaa on myynnissä. Tämä siis sellaiseen ääneen etten voinut olla kuulematta kun samaan tilaan osuin. Sen jälkeen itsellä kyllä karisi myyntihalut ko paikassa. Vaikka onhan siellä aika tiukat ohjeet ja määräykset myyjälle. Ensimmäisenä facen seinällä on tiukka ohjeistus huutomerkkeineen ja ISOINE kirjaimineen. Ilmeisesti kauppa käy kun putiikki vielä pystyssä vaikka kaikkia ei ihan täydellä sydämellä otetakaan vastaan! 😀
Tuntuu olevan päivästä kiinni miten asiakkaita palvellaan. Askarteluideoiden pakkotyrkyttäminen on ihan syvältä kun kohteliaasti yrittää kuunnella ja miettii miten pääsisi liukenemaan paikalta kun ei nyt vaan kiinnosta tippaakaan.. ihan siisti kirppari ja pelkkiä lasten tavaroita niin kiva käydä katsomassa kun lapsille tarvii jotain.
"Parempien vaatteiden rekki" on kiva idea, mutta ainakin silloin kun itse ole käynyt niin on kyllä täynnä, mutta täynnä ylihintaista tai huonokuntoista ylihintaista merkkitavaraa.
Onko kukaan nyt käynyt? Kaipaan tietoa että millainen paikka nyt. On kuitenkin aika pitkä matka tuonne niin en viitsi turhaan mennä jos onkin ihan kökkö.. Löytyykö mitää tavaraa? Pojille?
Enpä ole kuullutkaan. Missä päin Tuusulaa?