Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa kohteliaasti miehelle baarissa

Vierailija
05.09.2014 |

että painu ********* siitä

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:31"]

että painu ********* siitä

[/quote]

sua huudettiin tuolla ja lähet ite eri suuntaan.

Vierailija
22/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuksi valehteleminen on vähän hölmöä. Jos et olisi varattu niin mieskö kiinnostaisi?? Kohteliaampaa on sanoa suoraan että valitettavasti en ole sinusta kiinnostunut. Selvästi ja yksinkertaisest ílman mitään valheita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa illanjatkoa sinulle!

Vierailija
24/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on vaikea ymmärtää, miksi naisen pitää vastata noin tylysti. Itse ette tee kuitenkaan koskaan aloitteita.

Vierailija
25/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:28"]

Näin miehenä on vaikea ymmärtää, miksi naisen pitää vastata noin tylysti. Itse ette tee kuitenkaan koskaan aloitteita.

[/quote]Tässä haettiin ehdotuksia siihen, miten sanoa kun ei halua sanoa tylysti. Mikä sinun ehdotuksesi on?

Vierailija
26/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niinpä. Täälläkin on yläpeukutettu kehotuksille painua vittuun. Ihan kuin siinä olisi jotain hienoa saada olla epäkohtelias miehille, jotain outoa vallantunnetta ja sen hyväksikäyttöä siinä on. Naiset ampuvat kyllä itseään pahasti jalkaan tuollaisella käytöksellä. Sitten kuitenkin vaaditaan miehiä tekemään aloitteita ja ihmetellään kun vain pelimiehet lähestyy.

Vierailija
27/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:37"]

[/quote]

Niinpä. Täälläkin on yläpeukutettu kehotuksille painua vittuun. Ihan kuin siinä olisi jotain hienoa saada olla epäkohtelias miehille, jotain outoa vallantunnetta ja sen hyväksikäyttöä siinä on. Naiset ampuvat kyllä itseään pahasti jalkaan tuollaisella käytöksellä. Sitten kuitenkin vaaditaan miehiä tekemään aloitteita ja ihmetellään kun vain pelimiehet lähestyy.

[/quote]Ehdotuksesi?

Vierailija
28/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo haistattelutoivotukset kumpuavat varmaan siitä, kun mies jo itsessään on käyttäytynyt huonosti ja vaikka ensin sanoo kohteliaasi, niin silti siihen voidaan jäädä soittamaan suuta. Kyllä siinä sanat loppuu. Itse lähden pois paikalta kun mies ei osaa käyttäytyä. Kohteliaasti voi sanoa kuten joku jo heitti "kivat illanjatkoa sinulle".

Vierailija
29/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut kohteliaasti, mutta suoraan että: "En halua seuraa nyt, kiitos".

Harvoinpa miehet edes juttusille tulevat jos ei ole ollut katsekontaktia ja hymyilyä ennen sitä.

Jos joku on räkäkännissä niin en sano mitään, vaan vaihdan itse paikkaa. En jaksa jäädä jankuttamaan.

Vierailija
30/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:23"]

Ei kiinnosta, mene pois. En ymmärrä miksi baarissa pitäisi ilmaista asiat kiertäen.

[/quote]

Baarissakaan ei kuitenkaan tarvitse unohtaa normaaleja käyttäytymissääntöjä. Tuntuu, että jotkut naiset muuttuvat baariin astuessaan, nekin jotka osaavat olla kohteliaita normaaliarjessa, luulevat sen olevan ihan oikeutettua haistatella miehillä, joista ei satu olemaan kiinnostunut.

Koittakaa joskus edes hetkeksi astua mielessänne miesten saappaisiin ja miettiä jos maailma toimisikin niin, että naisen täytyy tehdä aloite jos mielii jotain saada ja se palkittaisiin kerta toisensa jälkeen ylimielisellä vittuilulla. Jotkin humalaiset kähmijät ovat toki asia erikseen, mutta ei se niin mene, että vain niitä komeimpia voi kohdella ihmisinä.

Vierailija
31/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:12"]

16: Entä jos ei ole mitään juttua kesken, vaan ihan yksikseen siinä istuskelee? Tai onko pakko valehdella, että seurustelee jo, jos sitten kuitenkin ryhtyy juttusille jonkun toisen miehen kanssa?

[/quote]

Sittenhän se vasta lähteekin, jos yksin istuskelet ja pokkana sanot, että MEILLÄ on tässä juttu kesken. Päälle vähän skitso virnistys ja ystävällinen katsaus näkymättömään kaveriisi.

Vierailija
32/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:47"]

Ei kiinnosta, mene pois. En ymmärrä miksi baarissa pitäisi ilmaista asiat kiertäen.

[/quote]

Baarissakaan ei kuitenkaan tarvitse unohtaa normaaleja käyttäytymissääntöjä. Tuntuu, että jotkut naiset muuttuvat baariin astuessaan, nekin jotka osaavat olla kohteliaita normaaliarjessa, luulevat sen olevan ihan oikeutettua haistatella miehillä, joista ei satu olemaan kiinnostunut.

Koittakaa joskus edes hetkeksi astua mielessänne miesten saappaisiin ja miettiä jos maailma toimisikin niin, että naisen täytyy tehdä aloite jos mielii jotain saada ja se palkittaisiin kerta toisensa jälkeen ylimielisellä vittuilulla. Jotkin humalaiset kähmijät ovat toki asia erikseen, mutta ei se niin mene, että vain niitä komeimpia voi kohdella ihmisinä.

[/quote]Minkä ikäisistä naisista puhut? Olen kuullut vain kuinka humalaiset naiset haistattelevat tai sitten tosiaan mies on ollut liiän kännissä tai huonokäytöksinen.

Vierailija
33/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:43"]

[/quote]

[/quote]Ehdotuksesi?

[/quote]

On se kumma, jos tuollaista pitää av:lta kysellä. Kannattaa ehkä pysyä kotona.

Ei siihen ole mitään yleispätevää kohteliasta lausetta, joka toimii aina, se riippuu tilanteesta. Joskus voi vaikka ihan jutella sen vähemmän kiinnostavan tyypin kanssa edes hetken ja jos ei muuta keksi, niin vaikka poistua jollain tekosyyllä siitä tilanteesta ja toivottaa illanjatkoja. Kyllä siitä yleensä tajuaa. Tai jos se tekee ihan jonkun ehdotuksen, voi vaikka sanoa olevansa varattu tms. Jos se on taas liian kännissä, senkin voi sille sanoa, et ei kiitos, oot tainnu juoda vähän liikaa.

Vierailija
34/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hyvää on jo tullut En halua nyt seuraa, kiitos ja Mukavaa illanjatkoa sinulle. Hyvä hyvä.

Vierailija
35/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:47"]

[/quote]

[/quote]Sinulla on nyt mahdollisuus saada sitä kiroilua vähmmälle jos kerrot lauseen jonka voi sanoa sen tilalla. Pallo on sinulla, auta naista mäessä.

Vierailija
36/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:28"]Näin miehenä on vaikea ymmärtää, miksi naisen pitää vastata noin tylysti. Itse ette tee kuitenkaan koskaan aloitteita.
[/quote]

No kerropas nyt miten pitää sanoa? Minä sanon aina että ole hyvä ja jatka matkaasi. Jos jää jankkaamaan, niin portsari heittää huitsin nevadaan.

Vierailija
37/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota "olen varattu". Eihän se niitä hankalimpia tapauksia haittaa mitenkään! Normaaleille miehille riittää ihan se kohtelias "mukavaa illan jatkoa!"

Vierailija
38/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:43"]

[/quote]

[/quote]Ehdotuksesi?

[/quote]

On se kumma, jos tuollaista pitää av:lta kysellä. Kannattaa ehkä pysyä kotona.

Ei siihen ole mitään yleispätevää kohteliasta lausetta, joka toimii aina, se riippuu tilanteesta. Joskus voi vaikka ihan jutella sen vähemmän kiinnostavan tyypin kanssa edes hetken ja jos ei muuta keksi, niin vaikka poistua jollain tekosyyllä siitä tilanteesta ja toivottaa illanjatkoja. Kyllä siitä yleensä tajuaa. Tai jos se tekee ihan jonkun ehdotuksen, voi vaikka sanoa olevansa varattu tms. Jos se on taas liian kännissä, senkin voi sille sanoa, et ei kiitos, oot tainnu juoda vähän liikaa.

[/quote]Eli sinun vastauksesi on, että valehtele. Aha. Entäpä jos haluaa kuitenkin vasten kaikkia sääntöjä olla rehellinen. t. vapaa, kohtelias ja usein yksin baarissa

Vierailija
39/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudahda mahdollisimman teatraalisesti: "Hyi! Mistä tämä kauhea paskan käry tuli?!"

Vierailija
40/43 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:28"]Näin miehenä on vaikea ymmärtää, miksi naisen pitää vastata noin tylysti. Itse ette tee kuitenkaan koskaan aloitteita. [/quote] No kerropas nyt miten pitää sanoa? Minä sanon aina että ole hyvä ja jatka matkaasi. Jos jää jankkaamaan, niin portsari heittää huitsin nevadaan.

[/quote]ou nou, ihan liian töykeää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi