Miten sanoa kohteliaasti miehelle baarissa
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:32"]
Voisitko mennä pois? Jos sana ei kuulu niin sitten toivotetaan painumaan vittuun.
[/quote]
Siitähän ne vasta innostuu!
Vittuun painautumisen ehdottaminen voi johtaa väärinkäsityksiin.
Mielestäni se mies joka käsittää "voisitko painua vittuun" ehdotuksena seksille on vajaa.
Sanon olevani varattu jos ei kiinnosta jonkun kanssa keskustella (olen pesunkestävä ikisinkku), yleensä on toiminut hyvin. Olen kyllä niin jäätävän näköinen ja oloinen akka, että tuskin minua selvinpäin ja normaalivalaistuksessa vilkaisisivatkaan.
"Sori, ootan kaveria" tai "sori, mulla on tässä juttu kesken"
Ai vittuilemaanko sinne baariin mennään? Miksi niiden miesten ei voi antaa olla rauhassa?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:01"]
Pieraise tosi kovaa!
[/quote]Minä ainakin lähtisin.
-Mies 29v-
Jos miehen seura ei kiinnosta, niin mielestäni sen voi sanoa ihan suoraan. Miehellekin kivempi jos heti alkuun sanoo ettei kiinnosta. Sitten jos mies heittäytyy aggressiiviseksi, tarrautuu kiinni niin sanon napakammin (ja ilkeästi).
Ei kiinnosta, mene pois. En ymmärrä miksi baarissa pitäisi ilmaista asiat kiertäen.
Miksi pitää olla niin ilkee?:(
Itse sanon olevani varattu, jos ei tepsi, pyydäb kohteliaasti poistumaat (anteeksi, mutta meillä on tässä juttu kesken tms). Jos joku ei tuosta jo ymmärrä, poistun itse paikalta.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:24"]
Miksi pitää olla niin ilkee?:( Itse sanon olevani varattu, jos ei tepsi, pyydäb kohteliaasti poistumaat (anteeksi, mutta meillä on tässä juttu kesken tms). Jos joku ei tuosta jo ymmärrä, poistun itse paikalta.
[/quote] Niinpä.. :( Ja jos käy niin hyvö flaksi, että koko ajan joku mies pörrää ympärillä, niin kannattaisi olla vain kiitollinen. Toiset haluaisivat edes kerran elämässään kokea sellaista, mutta haaveeksi jää.
Musta toi on ystävällinen tuo että anteeksi mutta meillä on juuri juttu kesken ja vaikka selventää vielä että yksityinen juttu tai että haluatte puhua vain keskenänne. Ei minustakaan baarissa ole mitään syytä ilkeillä. Sen enempää kuin missään muuallakaan.
16: Entä jos ei ole mitään juttua kesken, vaan ihan yksikseen siinä istuskelee? Tai onko pakko valehdella, että seurustelee jo, jos sitten kuitenkin ryhtyy juttusille jonkun toisen miehen kanssa?
Sormus nimettömässä ja sen heiluttelu näkyvästi on ihan jees. Juo vaikka juomaa silleen, että sormusta ei voi olla huomaamatta.
Mitä sä sinne vttuilemaan menet . Anna miehen olla rauhassa . Ellet itse omista kyseistä baaria, pidä pääsi kiinni
En mäkään naisille ole tolleen törkee. Rupatella voi mummojenkin kanssa.
Naisten pitää aina tolleen mielenosoituksellisesti päästä pätemään ja vttuilemaan miehille, varmaan menkat. Hyväntuulisia ja kohteliaita naisia ei ole se on aina tollasta kiukuttelua.
Miten sanoa kohteliaasti miehelle baarissa ettei kiinnosta...
Aika samoin kuin (nainen) toivoisit itsellesi sanottavan jos yrittäisit tehdä tuttavuutta jonkun itseäsi kiinnostavan miehen kanssa. M40
Voisitko mennä pois? Jos sana ei kuulu niin sitten toivotetaan painumaan vittuun.