Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaisin muistonne seksuaalisesta ahdistelusta? Myös henkisestä. Mitä tapahtui?

Vierailija
15.08.2021 |

Olimme kaverin kanssa 12, kun mies lähestyi meitä ehdotellen rivoja. Kerroimme vanhemmilleni ja he soittivat poliisille. Silloin ei ollut kännyköitä, joten viive oli pitkä, eikä häntä takuuvarmasti saatu kiinni.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ketju täynnä paskapuhetta vihan lietsomiseksi miehiä kohtaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain mielenkiinnosta tiedustelen, että mitäköhän nämä alapeukut näiden lähtökohtaisesti tositarinoiden kohdalla tarkoittaa? Ei uskota, ei koeta ahdisteluksi, vai mitä?

Vierailija
24/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin toki puhua vain omasta puolestani, mutta itse kävin kertomassa täällä aidon kokemukseni hetken mielijohteesta ja sen kummemmin tuomitsematta ketään tai lietsomatta mitään. Olen siis nro 19 ja kuvailemani tapahtuma on totta, eli joku yläasteikäinen jantteri vonkasi multa piparia ollessani 11-vuotias (tarkemmin ajatellen, saatoin olla nuorempikin). Olin tilanteesta lähinnä vain hämmentynyt, en sinällään pelännyt, enkä ole siitä mitenkään traumatisoitunut. Kunhan nyt vain tuli mieleen, kun tähän keskusteluun eksyin.

Seksuaalista ahdistelua tapahtuu niin naisille, kuin miehille. Olettaisin, että miehetkin ovat tänne ihan tervetulleita jakamaan kokemuksiaan halutessaan.

Vierailija
25/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otat tositarinat itseesi, jos et ole tehnyt muille pahaa, vai oletko? Empaattisuus muuten vain pohjamudissa.

Saatat yllättyä, että lähes suurin osa tytöistä ja naisista joutuvat kohtaamaan jonkinasteista seksuaalista ahdistelua/häirintää elämänsä aikana. Näemmä koko jäävuoren huipusta pelkän siellä jäätyneen hyttysenpaskan verran tositarinoita missään. Kaikki muu tulee aina olemaan pimennossa muilta.

Vierailija
26/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun naispuolinen terveydenhoitaja näytti osana seksuaalikasvatusta kuivan kanelisokerikorpun näköisiä kuvia elimistä, mitkä etäisesti näytti miehen sukupuolielimiltä. "Tällaisen jäljen seksi voi jättää", uskovaisella agendalla pelottelu esiaviollisesta ja syntisestä seksistä vaikka painopiste olisi pitänyt olla nykyaikaisesti suojaamattoman seksin mahdollisissa vaaroissa.

En paljon perustanut seksistä ennen lukion loppumista ja sittenkin koko seksuaalinen kanssakäyminen oli mielessäni lähinnä tiettyyn ikään kuuluva nuoruuden "pakollinen" sekoilu tai kokeilu. Vasta kypsällä aikuisiällä uskalsin nauttia seksistä oikealle tuntuvan naisen kanssa.

Vierailija
27/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yliopistossa, niin kerran pimeällä minua ja ystävääni lähestyi muuan herrasmies pitkässä takissa. Hän pysäytti meidät kohteliaasti ja tiedusteli, voisiko näyttää neideille elintään, korvausta vastaan toki. Kieltäydyimme kohteliaasti ja eipä mitään, mies toivotti hyvät illan jatkot ja jatkoi matkaansa. Melko absurdi kohtaaminen.

Vierailija
28/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana kävelin kadulla kaverini kanssa kun miesjoukko (ihan kantasuomalaisia) alkoi huudella "Tekis mieli vetää tuo leteistä nurkan taa ja raiskata!"

Vierailija
29/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun naispuolinen terveydenhoitaja näytti osana seksuaalikasvatusta kuivan kanelisokerikorpun näköisiä kuvia elimistä, mitkä etäisesti näytti miehen sukupuolielimiltä. "Tällaisen jäljen seksi voi jättää", uskovaisella agendalla pelottelu esiaviollisesta ja syntisestä seksistä vaikka painopiste olisi pitänyt olla nykyaikaisesti suojaamattoman seksin mahdollisissa vaaroissa.

En paljon perustanut seksistä ennen lukion loppumista ja sittenkin koko seksuaalinen kanssakäyminen oli mielessäni lähinnä tiettyyn ikään kuuluva nuoruuden "pakollinen" sekoilu tai kokeilu. Vasta kypsällä aikuisiällä uskalsin nauttia seksistä oikealle tuntuvan naisen kanssa.

Haistakaa miinustajat pitkä vetelä p*ska, seksuaalisen ahdistelun uhriksi joutuminen ei ole pelkästään nuorten tyttöjen oma yksinoikeus traumatisoitua. Se terkkarin oppitunti 90 minuuttia oli elämäni ja peruskoulun pisin tunti.

Vierailija
30/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 7 vuotias kun olin sukulaisellani ja heillä ei ollut WC:n ovessa lukkoa. Olimme menossa uimarannalle ja Menin ennen sitä vaihtamaan vessaan uikkarit alle. Huusin ovella että ”vaihdan vaatteita ei saa tulla” saman tien perheen mies paineli ovesta sisään ja taputteli perseelle naureskellen kun huusin että menee pois. Muistan kuinka inhotti kun tiesin kyllä, että kuuli kun sanoin sinne meneväni. Muutenkin mies tuijotti aina ja aamuisin tuli herättämään niin että repi peiton päältä ja kutitteli kovakouraisesti yömekon alta. Ällö tyyppi. Onneksi nyt dementoituneena, liikuntakyvyttömänä paskat housussa Attendolla ja ketään ei kiinnosta mennä katsomaan.

Vierailija
32/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikaisin muistikuvani on sellainen jonka todenperäisyydestä en ole ollenkaan varma. Olen hoitopaikassa ja hoitotäti pitää mun penistä kädessään. Voi olla, että on muistoharha, mutta vuosia jo vaivannut ja leukailijoille tiedoksi, että ei todellakaan ole hyvä muisto.

Vierailija
33/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. 2019 olin tulossa Helsingissä baarista kotiin, kun kolme tummaihoista poikaa lähti seuraamaan mua Käpylän asemalla. Kuulin kun naureskelivat selän takana ja vaikken ihan kaikkea ymmärtänytkään niin ymmärsin, että tässä voi käydä huonosti... Soitin poikaystävälle ja se oli onneks vielä hereillä ja tuli hakemaan mut pois. 

Vierailija
34/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 16-vuotiaana kävelin kaverini kanssa kadulla kun vastaan tulevasta miesjoukosta yksi sanoi minulle, että mä korkkaan sut parin vuoden kuluttua. Samoihin aikoihin yksi puolituttu poika ilmoitti ulkona kahden kesken neutraalisti ja ilman aasinsiltoja, että hän voi viedä neitsyyteni.

Nämä lausahdukset olivat näiden miesten itsensä mielestä ilmeisesti kohteliaisuuksia.

Vierailija
35/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällykkämäistä "reagointia" aikuisilta noiden löpsykkäperttien toimintaan, niitä nyt vain on ja ne vaan on sellasia. Tämmöset aarteet taitaa nykyään useimmin itkeskellä kun ei naiset huoli.

Vierailija
36/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, lukemattomia kertoja... 7v ekan kerran, 11v mutta toinen henkilö.. 15v tuttava perheen ukko...

Lapseni ollessa 15v tuo sama yritti lähennellä häntä... Silloin tiesin että 7v kokemani oli tosi ei unta..

Vierailija
37/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille metallinen siveysvyö loppuiäksi, vankilan vaihtoehtona?

Vierailija
38/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme 9-10 -vuotiaita kaverini kanssa puistossa, jossa kaksi teini-ikäistä poikaa joi kaljaa puiston penkillä. Toinen pojista sanoi minulle, että tuu tänne mä kuiskaan sulle yhden asian. Meitä nauratti kaverini kanssa, mutta en uskaltanut mennä, vaikka poika pyysi monta kertaa, että tuu nyt. Tunsin kuitenkin jotakin sellaista uhkaa tuossa tilanteessa, että mitä jos se tarttuu käteeni eikä päästä enää irti... Mitä se tekisi minulle.

Vierailija
39/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille metallinen siveysvyö loppuiäksi, vankilan vaihtoehtona?

Rikoksentekoväline tuomittakoot menetettäväksi valtiolle niin asia ratkeaa. 

Vierailija
40/86 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala- ja yläasteella luokkalaisteni poikien pilkkaavat sanat. Olisin mieluummin kasvanut rauhassa ilman tuollaista itsetuntoa vahingoittavaa kommentointia. Vähän vanhempana pojat ja miehet huomioivat mielestään positiivisesti, mutta edelleen seksuaalisilla kommenteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi