Paheksutko, jos karskimies vaikka jossain työmaalla, tokaisee
ohikulkevalle/ohikulkevasta naisesta "hitto mikä perse"?
Kommentit (36)
Ärsyttäisi kyllä. Jos persettä pitää kytätä, niin pitäisi sen edes omana tietonaan. Aika hävytöntä kommentoida.
Kuvaan kuulunee, että tuollaiset miehet nolostuisivat silminnähden, jos heille tekisi jotain vastaavaa.
Älä ap huoli, tulee hyvin nopeasti se aika, ettei perääsi enää katsella.
En paheksu himokkaita kommentteja. Ne tuntuvat hyvältä. :) Mutta jos jotain negatiivista kommenttia kuuluisi, niin se saisi minut vihan partaalle.
Paheksun sitä, että joku keksii uusia yhdyssanoja, kuten karskimies. Ja joo,mun perään ei ole työmiehet enää vuosiin vihellelleet.
Mä en osaisi loukkaantua, jos tuo siis olisi positiivinen kommentti. Onhan se törkeää, mutta kuulunee raksamieskulttuuriin. Jos mun perseeni piristää jonkun päivää, niin mikäs siinä. Tosin jos omalla työpaikallani joku kommentoisi toisen kroppaa, olisin kyllä ihmeissäni ja pitäisin törkeän asiattomana käytöksenä.
Joku sanoi, että pikkupojat huutelee "anna pesää". Sehän nyt onkin ihan eri juttu. Ehdottelu on mautonta, ja onhan tuo kommentoiminenkin tietysti, mutta en silti osaa pitää sitä niin pahana. Saattaisin vain keskenäni hymyillä ohimennessäni.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:41"]
[/quote]
Mulle tulis pahamieli karskimiehen puheista.
Se oli tarkoituksella karskimies, apinoin nimittäin mielestäni hauskaa ilmaisua jännämies. :)
ap
Kyl ton vois kytkee päältä. Vaikka kuuluukin kulttuuriin, niin samaa voisi sanoa lapsiavioliitoista, missä menee raja? Jossain ko kiisteltiin naiskalentereista, esmies hankki sit mieskalentereita tasa- arvon nimiin, niin miehet alko kummasteleen, et hyi, miten te voitte kattella noita..
Jotain sellasta voi aina lohkia, kuten siitä puhe mistä.. tai niin sullaki, tai haluisiks itelle samanlaisen? :) Jokatapauksessa se voi olla ikävää, jos ne luulee, et ne saa sulle kertoilla, mitä mieltä on naisten paikoista. Ite kans miehisellä alalla töissä ja tilanteita tulee joskus.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:52"]
En enää jaksaisi paheksua. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
[/quote]
Sama, ehkä tosin heittäisin jonkun räävyyden takaisin. Osaan olla todella paha suustani, siis ihan oikeasti paha.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:41"]
[/quote]
Kyllä. Toisen perse ei kuulu kenellekään sivulliselle.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:21"]
Älkää menkö ikinä Italiaan. Siellä on loukkaus, jos raksaäijä ei huuda tai vihellä kun nainen kulkee ohi...
[/quote]
No Italia ei nyt olekkaan mikään maailman edistynein maa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:08"]
Ei, mä rakastan miehiä, todella, mutta lähinnä niitä Miehiä, jotka sen arvonimityksen ansaitsevat.
ap
[/quote]
Minä olen mies. En vihaa naisia, vaan rakastan heitä todella. Mutta lähinnä niitä Naisia, jotka sen arvonimityksen ansaitsevat.
Kuten ap, minäkin saan itse määrittää, kuka ansaitsee "arvonimityksen". En siis ole naisvihaaja sen enempää, kuin mitä ap on miesvihaaja. Ja miesvihaaja ap ei ole alapeukkujen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:21"]
Älkää menkö ikinä Italiaan. Siellä on loukkaus, jos raksaäijä ei huuda tai vihellä kun nainen kulkee ohi...
[/quote]
Joo. En lähde Italiaan töihin. Olisi todella rankkaa huudella ja vinkua 8 tuntia päivässä vilkasliikenteisen kadun varressa. Ja talo ei valmistuisi koskaan.
-raksamies.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:21"]Älkää menkö ikinä Italiaan. Siellä on loukkaus, jos raksaäijä ei huuda tai vihellä kun nainen kulkee ohi...
[/quote]
Nyt ollaankin Suomessa, ja catcalling on Pohjoismaissa yleisesti paheksuttua.
[/quote]
Paheksutko Italiassa ?