Mun jaksaminen on loppu,
Mä vihaan mun elämää. Mulla on jaksaminen ihan loppu. En yksinkertaisesti enää jaksa, enkä halua elää. Elämässä saa ja pitää tehdä valintoja. Minä valitsen kuoleman.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:36"]^ Tottakai äitikin saa väsyä! Ihmisiähän mekin ollaan! Tuskin nyt tuon takia lastensuojelun silmissä kukaan on huono äiti. En halua vähätellä sun tunteita, mutta onko mahdollista että näet asiat negatiivisemmassa valossa siksi että olet masentunut ja väsynyt?
[/quote]
kyllä mutta "mieheni takia" meitä syynätään lastensuojelussa jo.. kaikki pienetkin merkit siitä että olemme tai olen huonovanhempi otetaan käsittelyyn ja lapsen sijoituksella "uhkaillaan" en osaa kuvitella itseäni masentuneeksi. Mua pelottaamitä käy, mulla on ikävä kotiin ja varsinkin ikävä aviomiestä..
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:36"]^ Tottakai äitikin saa väsyä! Ihmisiähän mekin ollaan! Tuskin nyt tuon takia lastensuojelun silmissä kukaan on huono äiti. En halua vähätellä sun tunteita, mutta onko mahdollista että näet asiat negatiivisemmassa valossa siksi että olet masentunut ja väsynyt? [/quote] kyllä mutta "mieheni takia" meitä syynätään lastensuojelussa jo.. kaikki pienetkin merkit siitä että olemme tai olen huonovanhempi otetaan käsittelyyn ja lapsen sijoituksella "uhkaillaan" en osaa kuvitella itseäni masentuneeksi. Mua pelottaamitä käy, mulla on ikävä kotiin ja varsinkin ikävä aviomiestä..
[/quote]
No, mitä se mies oikein teki? Kyllä se jotain tehnyt on, muuten teitä ei "pidettäisi erossa". Sano nyt suoraan.
En ole sanonutkaan etteikö ole tehnyt mitään. Mies on lääkekoukussa(resepti lääkkeet) liian pahassa sossun nähden. En puolustele miestäni enkä vähättele hänen ongelmaa. Kotona kuitenkin osaa olla hyvä isä ja ei mitään ongelmaa muuten.
Ei niitä lääkkeitä tarvi syödä päästäkseen terapiaan, Kela ei saa vaatia sellaista. JOs hakee Kelan tukea, pitää kuitenkin olla 3 kk:n hoitosuhde lääkäriin, mutta siihen riittää, että käyt juttelemassa lääkärille pari kertaa jaksamisesta tms.
Terapia ja lääkkeet eivät tietenkään muuta ulkoisia olosuhteita vaan päänsisäistä maailmaa, jonka seurauksena jaksat vähitellen tehdä sellaisia asioita, jotka muuttavat niitä olosuhteita, esim. lähteä pois huonosta parisuhteesta.