Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto, mikä mies....!

Vierailija
05.09.2014 |

Miestäni ärsyttää, kun menen viikolla ajoissa nukkumaan. 21.30 haluan viimeistään olla sängyssä. Mulla on suht vaativa, tai lähinnä ajattelukapasiteettia vaativa työ, ja teen järjestäin 10h/pvä. En siis selviä töistäni jos olen väsynyt. Tai sitten teen kalliita virheitä.

Alkuun miehellä meni hermot, kun toivoin ettei makuuhuoneessa katsottaisi tv:tä. En vaan saa unta jos tv välkkyy / kuuluu ääniä. Nyt tähän järjestelyyn on totuttu.

Toinen miehelle ärsytystä aiheuttava asia on seksi, tai sen puute. Jos on hektinen työviikko käynnissä, niin mua ei vaan kiinnosta. Etenkin kun miehen halut herää siinä illan leffan jälkeen 23. Tuohon aikaan nukun 100 x mieluummin.

Viime yönä heräsin sitten siihen, että mies on täydessä touhussa ja panee ja herkuttelee oikein urakalla. Luuli siis, että olen unessa. Sessio kesti arviolta 45min, ikuisuudelta tuntui. Tämän jälkeen mies alkoi yöunille ja mä pyörin sängyssä, että "what"....

Kiva tässä pari tuntia nukkuneena lähteä töihin. Noustessani ylös mies huikkasi pitävänsä vapaapäivän, koska väsyttää.

Itsekäs, paska, paska mies mulla. Mä vihaan sitä :(

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut sille aikaisemmin. Ei mies saa nukuttua, jos panettaa :)

Vierailija
2/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä! Paniko se sua kun nukuit? Se on jo hyväksikäyttöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 05:14"]

Olisit antanut sille aikaisemmin. Ei mies saa nukuttua, jos panettaa :)

[/quote]Paskapuhetta. Mielen heikkoutta. Perusvenkoilua.

Vierailija
4/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä raiskarin kanssa sä olet kimpassa? Ei sinkkuus VOI olla pahempi vaihtoehto. Ei vaan voi.

Vierailija
5/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytti sua hyväkseen? Huh mikä tyyppi, en katselisi.

Erilaiset vuorokausirytmit, tai vaan erilaiset työajat voivat olla iso ongelma, olen itsekin tämän kokenut. Arki ei vaan toimi silloin vaikka muuten ei olisi ongelmia.

Vierailija
6/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 05:14"]Olisit antanut sille aikaisemmin. Ei mies saa nukuttua, jos panettaa :)
[/quote]ideology

Vierailija
7/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että aina näissä av-jutuissa täydellinen nainen on mennyt läpipaskan miehan kanssa naimisiin. Ei vain seurusteluaikana tai muutenkaan huomannut tätä yllättävää käännettä.

T: ihan mikä ikinä haluatte

Vierailija
8/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 06:31"]

Kumma juttu että aina näissä av-jutuissa täydellinen nainen on mennyt läpipaskan miehan kanssa naimisiin. Ei vain seurusteluaikana tai muutenkaan huomannut tätä yllättävää käännettä.

T: ihan mikä ikinä haluatte

[/quote]

Kuka sanoi naista täydelliseksi? Ei kukaan. Kuka sanoi miestä läpipaskaksi? Ei kukaan. Kuka sanoi miestä raiskariksi sillä perusteella että harrasti seksiä nukkuvan kanssa? Joku joka ymmärsi pointin. Ja kyllä, häiriintyneet paskakasat peittelee häiriintynyttä paskakasauttaan saadakseen sosiaalisia etuja. Jännä juttu se.
Se että näet tämän jonain miehet vastaan naiset -taisteluna on ihan oma päävammasi.

Vierailija
9/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä ottaa päähän miehen omahyväisyys. Ei kestä sitä, että tällä hetkellä arkisin mun prioriteetti on uusi ja haastava työni. Jolla isoksi osaksi kustannetaan meidän elämä. Viikonloppuisin puuhailen miehen kanssa kaiket ajat.

Vierailija
10/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuku kerra ajattelin täälä avautua nii puolustanki raiskaria!

Kusin sitte sähköpäimeneen ja äkäseen. Ei puolustela, mulkku mulkku.

Sorit akat.

Vierailija
11/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 06:52"]

Sorit akat.

[/quote]

Vastasit viestiketjuun jossa nukkuva nainen raiskattiin, ja valitit siitä että täällä epäoikeudenmukaisesti panetellaan kaikki miehet paskoiksi ja naiset täydellisiksi. Mieti nyt itsekin miltä se kuulostaa. Ja loput viestistäsi onkin sitten lapsellista marttyyriyninää johon en osaa sanoa muuta kuin että "aha".

Vierailija
12/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 06:52"]

Sorit akat.

[/quote]

Ja korkki kiinni sitten palstan naisvihaajaltakin. Riuhtaiset sitten huomenna taas perseestäs jonkun -Mies29v- -stoorin kun on uusi hyvä nousuhiprakka päällä.

Vierailija
13/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä ja mun työ. Elät parisuhteessa, ootko huomannut?

Vierailija
14/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Mitä edes mietit?

Vierailija
15/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni parisuhde kaatuu seksin puutteeseen. miehesi teko oli väärin.yrittäkää löytää ainakin pai kertaa viikossa hetki läheisyydelle ja seksille, älä pihtaa.

Vierailija
16/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tässä enemmän itsekkäältä tunnut. Mitä itse tuot suhteeseen?

Mies

Vierailija
17/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:06"]

Sinä tässä enemmän itsekkäältä tunnut. Mitä itse tuot suhteeseen?

Mies

[/quote]

Onko muunlaisia miehiä kuin raiskareita puolustavat naisten syyllistäjät? Vai onko tämä palsta vääristävä? Olen meinaa näitä lukiessa päättänyt etten ikinä ikinä ikinä ala parisuhteeseen.

T. Nuori Nainen

Vierailija
18/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 07:58"]

moni parisuhde kaatuu seksin puutteeseen. miehesi teko oli väärin.yrittäkää löytää ainakin pai kertaa viikossa hetki läheisyydelle ja seksille, älä pihtaa.

[/quote]

"Älä pihtaa" = Älä panttaa mieheltä hänen omaisuuttaan: sinun vartaloasi. Et sinä voi vain päättää mitä sillä teet, se on itsekästä. Senkin avioliitontuhoaja.

Vierailija
19/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit vaikka runkannu ukkoa. kertää 2 min ja parisuhde säilyy.

naisen pitää tehdä elässä uhrauksia, herranen aika.

Ihme ajattelua että leijutaan jossain haavemaailmassa ja sitten

kun vähä realismi raapasee ollaan heti ruikuttamassa jostain.

ei kyllä sovi kuin  ulkomaalaisille tuommoset naiset !

Haistakaa paska siellä!

Vierailija
20/56 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että 45min makasit lahnana teeskennellen nukkuvaa? Meni jo fantasioinnin puolelle. Olisit jättänyt vähän vähemmälle tuon "herkutteluosuuden".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme