Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FEMINISTIT HOI! Minulla on asiaa :)

Vierailija
04.09.2014 |

Haluaisitteko jakaa täällä asioita, jotka ovat mielestänne Suomessa väärin? Feministisiä kannanottoja siis. En tiedä yhtäkään feministiä, ajatuksenne kiinnostavat minua :)

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:24"]Naisen raskautumisesta työnantajalle koituvat lisäkulut hankaloittaa työllistymistä. [/quote] Tämä on kyllä totta :/ Toisaalta taas äitiysloma on naiselle plussaa, mitä tulee AMK yhteishakuun. Jokaisesta äitiyslomasta (9kk) kertyy naiselle työkokemuspisteitä. Ap

[/quote]

Mitä helvettiä? Onko tämä oikeasti totta?!

Vierailija
122/145 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:24"]Naisen raskautumisesta työnantajalle koituvat lisäkulut hankaloittaa työllistymistä. [/quote] Tämä on kyllä totta :/ Toisaalta taas äitiysloma on naiselle plussaa, mitä tulee AMK yhteishakuun. Jokaisesta äitiyslomasta (9kk) kertyy naiselle työkokemuspisteitä. Ap

[/quote]

Mies vastaavasti saa lisäpsiteitä kun käy intin. Ainakin ennen sai.

[/quote]

Eikö nainen voi käydä inttiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnan siementäjä tässä moi! Se on sama ihmistyyppi sekä naisia että miehissä, jotka ulvoo tasa-arvosta. Feministit kokevat aina olevansa sorrettuja ja sovinistit kokevat aina olevansa uhattuja vaikka molemmat ovat yleensä niitä parisuhdemarkkinoiden häviäjiä. Ei normaalin miehen tai naisen tarvitsee ottaa sukupuolikorttia esiin pärjätäkseen. Selsikäs ja fiksu nainen että miehekäs fiksu mies ottavat mitä haluavat sekä töissä että vapaalla. Nössöt kyykkyyn!

Vierailija
124/145 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo! Kaikki naiset ovat kauniita! Sika!

Vierailija
125/145 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:31"]

Joopajoo! Kaikki naiset ovat kauniita! Sika!

[/quote]

Mee tekee uus pedariprovo.

Vierailija
126/145 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:43"]

Valtakunnan siementäjä tässä moi! Se on sama ihmistyyppi sekä naisia että miehissä, jotka ulvoo tasa-arvosta. Feministit kokevat aina olevansa sorrettuja ja sovinistit kokevat aina olevansa uhattuja vaikka molemmat ovat yleensä niitä parisuhdemarkkinoiden häviäjiä. Ei normaalin miehen tai naisen tarvitsee ottaa sukupuolikorttia esiin pärjätäkseen. Selsikäs ja fiksu nainen että miehekäs fiksu mies ottavat mitä haluavat sekä töissä että vapaalla. Nössöt kyykkyyn!

[/quote]

Onneksi sä olet tutustunut tasa-arvokysymyksiin noinkin perinpohjaisesti. Nössöt kyykkyyn on ihan yleinen huuto fiksujen ihmisten piireissä, kokemukseni mukaan.

Vierailija
127/145 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:29"]

Aika paska sosiaalinen piiri sulla jos et tunne ketään joka kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa.

[/quote]

tasa-arvoa voi kannattaa ilman että kannattaa feminismiä 

miehetkin kaipaavat tasa-arvoista kohtelua 

Vierailija
128/145 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:29"]

Aika paska sosiaalinen piiri sulla jos et tunne ketään joka kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa.

[/quote]

Voi kuule teitä miestenvihaajia on paljon vähemmän kuin uskallat edes pelätä. Pidätte vaan niin kovaa ääntä valheillanne (kuten naisen euro on 80s) että joku ottaisi teidät hurupäät tosissaan. t. nainen

Vierailija
129/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen raskautumisesta työnantajalle koituvat lisäkulut hankaloittaa työllistymistä.

Vierailija
130/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:24"]Naisen raskautumisesta työnantajalle koituvat lisäkulut hankaloittaa työllistymistä.
[/quote]

Tämä on kyllä totta :/ Toisaalta taas äitiysloma on naiselle plussaa, mitä tulee AMK yhteishakuun. Jokaisesta äitiyslomasta (9kk) kertyy naiselle työkokemuspisteitä. Ap

Vierailija
131/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen suomalainen poikamies on kaikkein huonoimmassa asemassa tällä hetkellä.

Vierailija
132/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
133/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen Suomessas on yleistä että mies saa samasta työstä isompaa palkkaa. Tämä on fakta jota peitellään.Esim mun työpaikallani mies kiilaa ylennyksissä pätevämmän naisen ohi. Mieheni työpaikalla naiset tekevät tismalleen samaa työtä kuin miehet mutta heille on ovelasti laitettu eri työnimike jolla saadaan palkkaa alemmas. Paljon on myös asenteita että kaikkea naisellista ja naisia kiinnostavaa halveksitaan ja vähätellään ja kaikki miehisyyteen liittyvä on hienoa ja sankarillista. Jääkiekko-otteluissa huonosti pelaavaa miestä ämmitellään (naiseus on halveksittavaa) ja tällaisia asenteita siirretään edelleen isältä pojalle. Edelleen monissa kaupungeissa nainen ei saa toimeentulotukea omalle tililleen vaan rahat ohjataan miehen tilille joka ei edes tukea ole ollut hakemassa. Sitten mies saa vapaasti vaikka ryypärä ne rahat...tässä näin alkuun ajatuksia.

Vierailija
134/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mies vastaavasti saa lisäpsiteitä kun käy intin. Ainakin ennen sai.

Vierailija
135/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:28"]valkoinen suomalainen poikamies on kaikkein huonoimmassa asemassa tällä hetkellä.
[/quote]
huutonaurua!!

Vierailija
136/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta sen tiedän että mun äiti on sairas

Vierailija
137/145 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:33"]Edelleen Suomessas on yleistä että mies saa samasta työstä isompaa palkkaa. Tämä on fakta jota peitellään.Esim mun työpaikallani mies kiilaa ylennyksissä pätevämmän naisen ohi. Mieheni työpaikalla naiset tekevät tismalleen samaa työtä kuin miehet mutta heille on ovelasti laitettu eri työnimike jolla saadaan palkkaa alemmas. Paljon on myös asenteita että kaikkea naisellista ja naisia kiinnostavaa halveksitaan ja vähätellään ja kaikki miehisyyteen liittyvä on hienoa ja sankarillista. Jääkiekko-otteluissa huonosti pelaavaa miestä ämmitellään (naiseus on halveksittavaa) ja tällaisia asenteita siirretään edelleen isältä pojalle. Edelleen monissa kaupungeissa nainen ei saa toimeentulotukea omalle tililleen vaan rahat ohjataan miehen tilille joka ei edes tukea ole ollut hakemassa. Sitten mies saa vapaasti vaikka ryypärä ne rahat...tässä näin alkuun ajatuksia.
[/quote]

Monissa naisvaltaisissa töissä tämä menee toisinkin päin, esimerkiksi päiväkotiopettaja, terveydenhoitaja, kätilö, ompelija jne. Tuo toimeentulotuki on uusi asia minulle, kun olen itse ollut tuen päähakijana, niin tulo on maksettu minulle. Myös miehen Kelasta saama sotilaskorvaus maksettiin minulle, päätöskin tuli minulle minun nimelläni vaikka mies tukea haki. Ap

Vierailija
138/145 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit on perseestä! 

Vierailija
139/145 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuuluu keittiöön ja mies käy sodassa ja tuo sukupuolineutraalia päiväkoti on iha vitun paska idea ja se on homopropagandaa

Vierailija
140/145 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:40"]Edelleen naiset tekevät keskimäärin huomattavasti enemmän kotitöitä kuin miehet vaikka käyvät töissä...ja asenne on se että ne kuuluvat heille ne työt. Edelleen ollaan sitä mieltä että äiti on vastuussa lapsesta iskä vaan vähän auttelee.
[/quote]

Sama ajatusmalli on käytössä muutenkin. Eron jälkeen lapset jäävät automaattisesti äidille ja äiti katsotaan lähivanhemmaksi. Myös äitiysloma ja kotiin jääminen katsotaan ensisijaisesti äidille. Hyvä niin, mutta toisaalta on hyvä, että kotihoidontukeen tuli muutos. Isälläkin on mahdollisuus jäädä kotiin. Ehkä tuo kotitöiden jakautuminen on vanhemmille jäärämiehille vaikeaa ja ottaa egon päälle, mutta minun lähipiirissäni myös miehet osallistuvat kotitöihin mukisematta. Ehkä tämä nuorempi sukupolvi, mihin itsekin lukeudun, on varttunut hyvään aikaan ja ikäänkuin kasvaa näiden muutosten myötä, mitä naisten hyväksi tehdään. Tai ylipäätään tasa-arvoisemman Suomen myötä. Ap
[/quote]

Äitiysloma taitaa olla aika oikeutetusti äidille tarkoitettu. Minä en ainakaan tunne yhtäkään miestä, joka kykenisi imettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi