Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FEMINISTIT HOI! Minulla on asiaa :)

Vierailija
04.09.2014 |

Haluaisitteko jakaa täällä asioita, jotka ovat mielestänne Suomessa väärin? Feministisiä kannanottoja siis. En tiedä yhtäkään feministiä, ajatuksenne kiinnostavat minua :)

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ajaa nimenomaam tasavertaisuutta sukupuolten välillä. Sama palkka samasta työstä, lapsista aiheutuvat kulut puoliksi vanhempien kesken tai vanhempien työnantajien kesken jne. Samat mahdollisuudet työ- ja perhe-elämässä, reilu työnjako kotona jne.

Minun ystäväpiirissäni kaikki ovat feministejä ja korkeakoulutettuja. Feminismissä on lopulta kyse ihmisoikeuksista - siksi kai suurin osa sivistyneistä ihmisustä on feministejä, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
142/145 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi ei vihaa miehiä vaan vaatii samoja oikeuksia ja velvollisuuksia kaikille. Feminismi ajaa muun muassa sitä, että miehet saisivat yhtäläiset oikeudet omiin lapsiinsa erotilanteessa. Siinä asiassa miesten oikeudet ovat heikommat. Molrmmilla vanhemmilla sama vastuu, samat oikeudet.

Mies- tai naisviha ei kuulu feminismiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää feministeissä se , että he väittävät suomalaismiehiä joilla on ulkomaalainen vaimo sovinistisiksi alistajiksi, Mutta sitten kuitenkin muslimimiehet ovat ihania.

Ja mikseivät naiset maksa naisen työstä enemmän sillä yksityisellä puolella työskentelivien naisten asiakkaista melkein 90% naisia.

Lisäksi mikseivät feministit vaadi kouluunn muutoksia etteivät miehet putoa pikkulapsina kelkasta?

Vierailija
144/145 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"]

Nainen kuuluu keittiöön ja mies käy sodassa ja tuo sukupuolineutraalia päiväkoti on iha vitun paska idea ja se on homopropagandaa

[/quote]

No niin, mikset sitten ole jo sotimassa? :D Ja mikä helvetti on homopropaganda? Homoksi synnytään eikä siihen mitkään "propagandat" vaikuta.

Vierailija
145/145 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa TODELLA älyllistä keskustelua puolin ja toisin. Jos palsta taso olisi keskimäärin tätä niin aika evvk olisi koko av. Onneksi olette Miiru ja Myyry vähemmistöjoukko.

t. m45+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän