Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmisiä, joita AINA vainotaan ja potkitaan päähän joka paikassa?

Vierailija
04.09.2014 |

Lääkärit terveyskeskuksessa vittuilevat, synnärillä kohdeltiin törkeästi ja nöyryytettiin, kaupassa myytiin tahallaan vanhentunutta jauhelihaa, lapsen päiväkodissa arvostellaan lapsen vaatteita ja vittuillaan äidille kaikesta, opettaja koulussa vähättelee ja naureskelee päin naamaa vittumaisuuttaan, lapsi otetaan koulussa silmätikuksi, asiakas haukkuu, kaverit tekee reiluja, pomo on kusipää, bussikuski ajoi tahallaan ohi pysäkin  jne.

Mitä olet mieltä näistä pahaa maailmaa vastaan taistelevista sankareista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tällainen tuttava ja on kyllä mielenkiintoisia tapahtumia säännöllisesti. koulut oli juuri alkaneet ja lapsensa jo joutunut silmätikuksi, opettajat rehtoria myöten vittuilleet ja käyttäytyneet törkeästi, opettaja ob kusipää, rehtori vittupää ja koulu paskalaitos. Kivasti alkoi lapsen koulutaival kun äiti järjesti kolmannen maailmansodan eräästä typerästä asiast, jonka hieman enemmän älyä omaava olisi osannut hoitaa fiksusti. sanomatta lienee selvää että tämä ihminen on kaikissa muissakin paikoissa aina päähänpotkittu ja kaltoinkohdeltu.

Vierailija
2/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:15"]

Lääkärit terveyskeskuksessa vittuilevat, synnärillä kohdeltiin törkeästi ja nöyryytettiin, kaupassa myytiin tahallaan vanhentunutta jauhelihaa, lapsen päiväkodissa arvostellaan lapsen vaatteita ja vittuillaan äidille kaikesta, opettaja koulussa vähättelee ja naureskelee päin naamaa vittumaisuuttaan, lapsi otetaan koulussa silmätikuksi, asiakas haukkuu, kaverit tekee reiluja, pomo on kusipää, bussikuski ajoi tahallaan ohi pysäkin  jne.

Mitä olet mieltä näistä pahaa maailmaa vastaan taistelevista sankareista?

[/quote]

Tiedän, ja ihmettelen että mikä saa muut ihmiset vainoamaan ja potkimaan heitä päähän. En voi ymmärtää. Ilmeisesti kyseessä on jokin massojen hurmoksellinen psykopatia, faktahan on kuitenkin että suurin osa ihmisistä on kusipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on elämä kovaa, kun yhtäaikaa kuolee isä, oma äiti sairastuu, työpaikalla on kireää. Heillä on poikkeuksellisen kovaa, kun autokin hajoaa, lapsi joutuu osastolle astman taki ja aina on muutenkin jotain!

Eivät vain voi ymmärtää, että ihan se sama isä kuoli myös hänen sisaruksiltaan, huoli on ihan samasta äidistä- ja samat asiat kohtaavat kaikki muitakin ihmisiä: lapset sairastavat pahastikin, peruuttamattomasti. Vain näiden ihmisen menetys on suurempi, jalompi ja kohtalo kovempi kuin muilla.

En tiedä mistä johtuu. Persoonan rakenteesta kai. Tulee tosiaan mieleen hieman narsistinen ihminen, joka ei osaa asettua muiden asemaan lainkaan.

Vierailija
4/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:29"]...niin varmasti löytyy ihmisiä joita kohdellaan aina "päin vittua".   Mutta mistäköhän se sitten johtuu? [/quote] No olisko vaan paskaa tuuria. Serkkuni, joka on varsin.kiltti ja ujohko vetää puoleensa idiootteja niin ihmissuhteissa kuin kaupankassallakin. Monta törkeyttä olen ollut todistamassa. Kerran jopa lääkäri astui kirjaimellisesti varpaille anteeksi pyytämättä. Toivoisin, että se alkaisi hankalaksi pään aukojaksi ihan ittensä takia.

[/quote]

nNämä "hankalat päänaukoja" ovat usein juuri näitä väärinymmärrettyjä ja päähänpotkittuja. Tuo edelle kertomani esimerkki (äiti vastaan koko koulu) on juuri tällainen, hän oikein hakemalla hakee näitä tilanteita ja kassaneidin pienikin ele voidaan tulkita vittuiluksi. Tällä henkilöllä ei ole mitää sosiaalisia taitoja saati älyä hoitaa mitään tilanteita fiksusti ja aikuismaisesti, vaan alkaa heti aukomaan päätään kuin murkkuikäinen eli "pitämään puoliaan" kuten itse asian näkee.

Minun käy aina sääliksi hänen uhreikseen joutuvia, esim päiväkodin henkilökunta, koulun henkilökunta, lääkärit jne. Huutelee sitten mm. facebookissa näistä tilanteista ja ihmisistä ja samanhekiset kaverit tietty komppaa ja tsemppaa. Jos joku vähän älykkäämpi ihminen erehtyy kritisoimaan hänen toimintatapojaan ja neuvomaan miten kannattaisi toimia, niin sitten vasta alkaakin paskaryöppy vyöriä ja itsesääli raikaa.

Kaikkein eniten käy sääliksi lasta, joka näistä tappeluista kärsii eniten, joutuu esim vaihtamaan päiväkotia pelkästään äitinsä tappeluiden takia (äidin tahdosta tietysti) ja varmaan kouluakin.

Vierailija
5/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan itse sellainen. En tosin kauheasti ulospäin valita, mutta koen kyllä että minua on lapsesta asti "potkittu päähän" huomattavan usein. Ajattelen, että minussa on jotain mitä en itse tiedosta, mikä suunnattomasti ärsyttää muita ihmisiä ja saa aikaan halun kiusata ja vittuilla. Tämä alkoi jo kun menin ekalle luokalle kouluun, minua alettiin heti kiusata. Koulun vaihdon jälkeen alkoi heti taas kiusaaminen. Ja minua on kiusattu aikuisena töissä myös joka paikassa, intensiteetti vaan vaihdellut. Myös ohikulkiijat kokevat usein tarvetta valittaa minulle jostain, esim. kun kävelytän koiraani niin eilenkin yksi pyöräilijä huusi ohi mennessään "ja katsokin sitten että keräät sen rakkisi paskat", vaikkei koira edes kakannut silloin ja aina kerään muutenkin...

Vierailija
6/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka ovat jo niin alistuneita huonoon kohteluun, että he eivät jaksa taistella vastaan. Valitettavasti ihminen on ihmiselle susi jos annetaan. 

t. kynnysmatto

Vierailija
7/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi sulla menee hyvin, eiks jeh, ap? :) 

Vierailija
8/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:49"]

Mutta onneksi sulla menee hyvin, eiks jeh, ap? :) 

[/quote]

en ole ap, mutta ihmettelen, miksi minulla on sitten aina mennyt hyvin ihmisten parissa. Koskaan ei ole lasten päiväkodissa tai koulussa hyökätty kimppuun ja syytelty ties mistä ja aina olen saanut asiallista palvelua joka paikassa. Jos en ole saanut, sekin asia on hoitunut ilman vittuiluja puolin ja toisin. Kyllä, on myyty myös vanhaa jahelihaa mutta sekin selkkaus meni ihan mukavasti ja sai uuden paketin tilalle. Päiväkodissa on joskus mokattu esim lapsen vaatetuksen suhteen, mutta siitäkin selvittiin puhumalla ilman maailmasotaa. Koulusta on tullut palautetta, joka on sovittu ja puhuttu halki ja kaikki meni hyvin.

Taidan olla aika onnekas?

Vierailija
9/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kiinni omasta asenteesta ja asennoitumisesta. Uhriutuminen on vastenmielistä. Kuten joku jo  sanoi, nämä "päähän potkitut" ovat varsin usein oikeita kusipäitä.

Vierailija
10/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:49"]

On ihmisiä, jotka ovat jo niin alistuneita huonoon kohteluun, että he eivät jaksa taistella vastaan. Valitettavasti ihminen on ihmiselle susi jos annetaan. 

t. kynnysmatto

[/quote]

tämä aloitus on osittain varmaan väärin ymmärretty. Itse ymmärrän, että tässä haetan ihmisiä, jotka tulkitsevat kaiken mahdollisen vittuiluksi itseään vasten ja sitten hyökkäävät kimppuun ja tekevät kauhean numeron jostain aivan typerästä pikkuasiasta. Tämän jälkeen sitten huudellaan kylillä ja toreilla, kuinka "sielllä ja siellä" taas kohdeltiin minua niin kaltoin ja jouduin taas "sen ja sen" uhriksi.

Tosiasia on, että jos tuollaiset tilanteet osaa järjellä hoitaa, ei mitään tappeluita saa aikaan eikä kenestäkään tulee uhria. Mutta tuollaiset ihmiset jollain tapaa varmaan haluavatkin sitä eripuraa ja "päästä näyttämään, että väärälle ihmiselle ei kannata vittuilla". Minustkin säälittävää ja noloa jos kyseessä aikuinen ihminen. Varmaan joka opettajan painajainen tuollainen äiti/isä.

Vierailija
11/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ovat aika rasittavia tapauksia, koska kokevat ihan kaiken heihin kohdistuvaksi negatiiviseksi kohteluksi. Heivasin muutaman tällaisen riippakiven kaveripiiristäni, kun en jaksanut sitä negatiivisuutta ja itsesäälissä kieriskelyä.

Vierailija
12/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/blogi/lujastilempea/Yst%C3%A4v%C3%A4ni+on+%C3%A4rsytt%C3%A4v%C3%A4+supernainen/a1305870345272

Jos esimerkiksi tällainen nainen osuisi vahingossa tai tyhmyyttään väärään ympäristöön, työn tai asumisen tai syntymän kautta, voisi pelkästään hänen olemassaolonsa provosoida psykopaattisen kusipäiden massan.

Siihen että ihmistä potkitaan päähän eri tavoin, tarvitaan tilastojen valossa yleensä henkilö joka on sukupuoleltaan nainen, muitakin yhteisiä piirteitä on.

Vierailija
13/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tyypeille irvailu on sama kuin nauraisi vammaisille, kun eihän ne itse tajua että jotain on pielessä. Ovat vetäneet lyhimmän tikun elämässä ja vaikea sitä on muuttua jos ei edes tiedä mikä on vikana. Minäkin olin yli kolmekymppiseksi hirveän kova haukkumaan ihmisiä koska olin saanut sellaisen mallin kotoa ja luulin että tälla lailla elämässä kuuluu toimia. Sitten yhtäkkiä rupesin ymmärtämään että hetkinen, kaikki ihmiset ei tauotta moitikaan muita ihmisiä. Nykyään kylmää joskus kotona vanhempien kanssa kuunnella kun joku kylänmies tulee kylään, että miten vittumaiseen sävyyn siellä kahvipöydässä puhutaan muista kyläläisistä. Nolottaa omasta puolesta, mutta minkäs teet. Ja omia lapsia opetan suhtautumaan muihin ihmisiin suvaitsevasti ja koetan olla haukkumatta ketään, vahingosta viisastuneena.

Vierailija
14/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nähnyt tuollaisen elämän päähän potkiman mutta onneksi viina auttaa, tai sitten ei. Itsellä on sen verran paha ikä nyt tai jotain paineita, eli jos joku uskaltaisi tulla aukomaan epäasiallisesti, niin olisin kyllä "aaaargh mitä vittua". Kiehuisin totta vieköön silmille.

Vierailija
15/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta nyt vaan on se että kiusaajat ovat idiootteja, mutta teillehän tätä on turha selittää.

Vierailija
16/29 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia "leijonaäitejä" on muuten aika paljon vammaisten tai erityislasten vanhemmissa. Ymmärrettävää tietysti, että haasteita on paljon, mutta toisille niitä tuntuu kasaantuvan ihan uskomattomia määriä. He ovat koko ajan takajaloillaan, raivoissaan, valmiina ottamaan yhteen ja taistelemaan oikeuksistaan. Silloinkin kun normaali keskustelu kävisi siitä miten lapselle voitaisiin järjestää mahdollisimman hyvä elämä niillä resursseilla mitä on.

Vierailija
17/29 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ajattelin että joku täällä kertoo itse omista kokemuksistaan vainottuna ihmispolona.

Juu, tiedän kyllä tällaisia, olen törmännyt. Kaksi tulee heti mieleen ja molemmat voisi myös diagnosoida narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiviksi. Uskon, että joku persoonallisuushäiriö tai mt-ongelma on näissä normaalisti taustalla, koska onhan siinä merkkejä vääristyneestä todellisuudentajusta jos näkee aina ja kaikkialla ihmisten olevan itseä vastaan. Tosin narsisti ei aina vain valita, välillä hän myös hurmioituneena kehuu itseään ja välillä keskittyy muuten vain esiintymään. 

Vierailija
18/29 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja tiedän myös ihmisiä, joita on oikeasti kohdeltu päin vittua aina ja kaikkialla.

Vierailija
19/29 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin varmasti löytyy ihmisiä joita kohdellaan aina "päin vittua".

Mutta mistäköhän se sitten johtuu?

Vierailija
20/29 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:29"]...niin varmasti löytyy ihmisiä joita kohdellaan aina "päin vittua".

Mutta mistäköhän se sitten johtuu?
[/quote]
No olisko vaan paskaa tuuria. Serkkuni, joka on varsin.kiltti ja ujohko vetää puoleensa idiootteja niin ihmissuhteissa kuin kaupankassallakin. Monta törkeyttä olen ollut todistamassa. Kerran jopa lääkäri astui kirjaimellisesti varpaille anteeksi pyytämättä. Toivoisin, että se alkaisi hankalaksi pään aukojaksi ihan ittensä takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä