Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan teistä koskaan muuttanut ihastuksensa naapuriin?

Vierailija
04.09.2014 |

Siis saadakseen syyn tutustua tähän.

Kaipaisin kokemuksia, kiitos!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"]

No . Sä leivot jotain, joku on loppu. Meet lainaan ja viet sitten sille sitä valmistamaasi leivonnaista tai ruokaa. Mut muista niin perusjuttu mitä on kaikilla. Suola! Se on hyvä. Otat oman suolapurkin mukaan kunhan oot kaatanut ne ensin roskiin:) No- mitä mieltä?

[/quote] Minulta on joskus pyydetty silitysrautaa lainaan, ja tuotu sitten itse tehtyä kakkua kiitokseksi..

Vierailija
22/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen talo onkaan kyseessä..?

Jos olisin sinkku, niin kieltämättä itsekin yrittäisin muuttaa ihastukseni naapuriin. :D En valitettavasti ole sitä kohderyhmää, josta ihastukseni kiinnostuisi, mutta olisihan se itselle mukavaa.. ja ainahan sitä voisi tarjoutua auttamaan, jos sellainen tilanne eteen sattuisi tms..olla sellainen suojelusenkeli sille ihmiselle. :)

[/quote]

Noin minäkin ajattelisin! :) Ja itselläni oli jotain sellaista visiota, että tuskailisin ulkona jonkin huonekalun kantamisen kanssa tms. ja ihastukseni rientäisi auttamaan.

Sehän tuossa talossa hienoa onkin, että se ei ole mikään kolkko kerrostalo täynnä anonyymejä ihmisiä, vaan vanha talo joka on muokattu muutamaksi asunnoksi. Sellainen aika intiimi ympäristö, todella romanttinen.

t: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuo lainaamisideat on hyviä myös! Kiitti :)

Vierailija
24/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:49"] Et yhtään vaikeampaa keinoa keksi ottaa kontaktia mieheen??? Jösses. [/quote] No onko parempia ideoita?? t: AP [/quote] Mene vaikka suoraan juttelemaan ja kysele kuulumisia. Pitääkö yksinkertaisesta asiasta tehdä vaikeaa? [/quote] Oikeasti? Mitä yksinkertaista on siinä, että menee juttelemaan täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ilman mitään syytä? Hullunahan se minua pitäisi... t: AP [/quote] Ja hulluna pitää jos muutat naapuriin että voit stalkata!! Hullu mikä hullu.

[/quote]

Älä nyt viitsi. Ei minulla ole mitään aikomusta stalkata ketään. En aio mennä kyyläämään ikkunoista enkä tutkimaan roskiksia tms. Haluan vain tekosyyn tehdä lähempää tuttavuutta. Vai ovatko mielestäsi kaikki ihastuneet hulluja stalkkereita??

Vierailija
25/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.. Ei oo sullakaan kaikki kotona. Miesraukka!

Vierailija
26/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:49"] Et yhtään vaikeampaa keinoa keksi ottaa kontaktia mieheen??? Jösses. [/quote] No onko parempia ideoita?? t: AP [/quote] Mene vaikka suoraan juttelemaan ja kysele kuulumisia. Pitääkö yksinkertaisesta asiasta tehdä vaikeaa? [/quote] Oikeasti? Mitä yksinkertaista on siinä, että menee juttelemaan täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ilman mitään syytä? Hullunahan se minua pitäisi... t: AP [/quote] Ja hulluna pitää jos muutat naapuriin että voit stalkata!! Hullu mikä hullu.

[/quote]

Älä nyt viitsi. Ei minulla ole mitään aikomusta stalkata ketään. En aio mennä kyyläämään ikkunoista enkä tutkimaan roskiksia tms. Haluan vain tekosyyn tehdä lähempää tuttavuutta. Vai ovatko mielestäsi kaikki ihastuneet hulluja stalkkereita??

[/quote]

Eivät ole. SINÄ olet. Tuo menee jo reippaasti yli jos on muutettava ihastuksen naapuriin. Hanki apua.

Vierailija
27/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:49"] Et yhtään vaikeampaa keinoa keksi ottaa kontaktia mieheen??? Jösses. [/quote] No onko parempia ideoita?? t: AP [/quote] Mene vaikka suoraan juttelemaan ja kysele kuulumisia. Pitääkö yksinkertaisesta asiasta tehdä vaikeaa? [/quote] Oikeasti? Mitä yksinkertaista on siinä, että menee juttelemaan täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ilman mitään syytä? Hullunahan se minua pitäisi... t: AP [/quote] Ja hulluna pitää jos muutat naapuriin että voit stalkata!! Hullu mikä hullu. [/quote] Älä nyt viitsi. Ei minulla ole mitään aikomusta stalkata ketään. En aio mennä kyyläämään ikkunoista enkä tutkimaan roskiksia tms. Haluan vain tekosyyn tehdä lähempää tuttavuutta. Vai ovatko mielestäsi kaikki ihastuneet hulluja stalkkereita?? t: AP [/quote] Eivät ole. SINÄ olet. Tuo menee jo reippaasti yli jos on muutettava ihastuksen naapuriin. Hanki apua.

[/quote] Minusta tuossa ei ole mitään pahaa.

Vierailija
28/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko ihan asunnon vai menetkö vuokralle? Onko hän siis täysin tuntematon sinulle, vai mistä kautta tunnette?

Vierailija
29/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kauhean heppoisin perustein tuomitsette ihmisiä stalkkereiksi. Minä en ole ikinä edes lähestynyt tätä miestä! Ehkä TEIDÄN kannattaisi hakea sitä apua, kun selkeästi itsetuntonne on vähän hukassa?

Vierailija
30/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:24"]

Ostatko ihan asunnon vai menetkö vuokralle? Onko hän siis täysin tuntematon sinulle, vai mistä kautta tunnette?

[/quote]

No, olen nähnyt hänet muutaman kerran, mutta en koskaan jutellut :) Ja seuraan häntä somessa. Minusta hän on todella ihastuttava tyyppi kaikin puolin, komea ja hauska ja mukavakin ja todella hyväsydäminen.

Vuokralle olisin menossa! Ajattelin kokeilla muutaman kuukauden, ja jos siitä ei tule mitään, muutan pois. Ei ole iso juttu mielestäni.