Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mekon valinta/ Tumma puku pukukoodina

Vierailija
04.09.2014 |

Kommentteja, kyseessä iltatilaisuus ja mittani 63/177 (ja lapsia löytyy ja ikää 32v, jos tällä merkitystä)

Vaihtoehto 1:

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/club-l-714/crochet-top-high-low-dress-714760-426/

ja tähän tuli alle http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/alusvaatteet/rintaliivit-topit/magic-11073/waist-nipper-171626-14/

jotta mekko ei näyttäisi liian avoimelta ja saisin ehkä liivit alle, kun laittaisin ne vartalon ympäri "käärittävät", jossa kiinnitys masun edessä.

Vaihtoehto 2 olisi alusvaatteiden osalta huomattavasti helpompi 

http://www.zalando.fi/minimum-lilja-juhlamekko-musta-mi421c02o-q11.html

Toki saa ehdottaa, jos jotain sopivaa mielessä, mitään järkkyhintaista en valitettavasti raski ostaa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/23 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

High-low helma on nykyään jo out, joten mieluummin jälkimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas noista ehdotuksista:) Odottelen nuo kaksi tilaamaani mekkoa ja katsotaan, miltä vaikuttavat.. jos huonot, niin uusi etsintä:) 

Pariin kommenttiin sen verran, että liian lyhyttä en laita. Olen pitkä ihminen ja lyhyt on minulle pikkuhousut peittävä mini. Ei mielestäni sopivaa pukeutumista ja koen oloni mineissä erittäin tukalaksi enkä niitä käytä missään tilanteessa. Lisäksi mekon tulee olla sen verran näyttävä, että hieman matalampi korkoiset kengätkään eivät tee asusta arkista. Pituuteni vuoksi pidän vain muutaman sentin korkoja, jolloin ne juhalvimmat kengät ovat pois vaihtoehdoista. Valitettavasti. 

Ja siis meillä ei työasuna saa olla farkkuja. Olen itse esimies ja pukeudun töihin suht varmasti ja "hyväksyttävästi", asiakastilaisuuksiin esiintymään mennessäni pukeudun pääosin klassiseen mekkoon, jotka ovat itse asiassa rahassa mitattuna arvokkaampia kuin nuo katsomani;) Jokunen vuosi sitten en lähtenyt työnantajan vapaa-ajan tilaisuuksiinkaan kuin klassisen varmoissa valinnoissa, mutta ehkä ikävuosien karttuminen on tehnyt tehtävänsä ja olen päättänyt pukeutua oman fiiliksen ja tyylin mukaisesti. Tiedostan toisinaan olevani jopa poikkeus porukassa, mutta se ei oikeastaan kiinnosta minua:D Tiedän olevani ammattilainen ja osaava ja olen näyttänyt kynteni työssäni. Uskottavuus on siis tullut näyttöjen kautta, niin jotenkin kai se vapauttaa..

Ja toki tässä tilaisuudessa vapautta tuo se, että paikalla ei ole asiakkaitamme.

Tilasin tosin vielä muotoilevan alusmekon, joten mikäli se ei ole liian tökerön näköinen tuon ekan mekon alla, niin on mahdollista että laitan sen alusmekoksi, jolloin selkä ei ole aivan noin avoin, vaikka edelleen avoin onkin. Jos siis edes ekaan mekkoon päädyn..

Katsotaan..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi