Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset valitsee autoonsa uudet renkaat?

Vierailija
14.08.2021 |

Tutkitko lehdistä rengastestejä? Vaikuttaako hinta kuinka paljon? Onko renkaan merkillä ja valmistusmaalla merkitystä? Mistä ostat renkaat?

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengashotellin heppu laittaa sähköpostia, että renkaat ovat kuluneet ja pitäisi vaihtaa. Samalla hän suosittelee hyviä renkaita. Minä: "Ok."

Vierailija
22/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kulje yksityissaastuttimilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan paikalliselle pienkone- ja rengasmiehelle ja kerron tarvitsevani renkaat koossa xxx, mitä löytyy ja koska kerkiää vaihtamaan. Ei kiinnosta testit, kunhan ovat pyöreät ja oikean sesongin renkaat, niin hyvät ovat omiin ajoihin.

Sama täällä. Rengasmies ilmoittaa hinnan ja toteaa, että nämä testien parhaat/toiseksiparhaat, vaihdanko huomenna. Rahasta ei yleensä puhuta, maksan mitä pyydetään ja jälkikäteen tarkistan, että isoon rengasfirmaan verrattuna säästin satasen tai kaksi.

Vierailija
24/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värin perusteella. Tai jos jostain muusta syystä näyttää söpöltä.

Joo, pinkit renkaat pitää olla, vaikkei sellaisia valikomasta koskaan meinaa löytyä. Ne mustat on ihan liian synkkiä mun limenvihreään kotteroon.

Vierailija
25/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkihuollon rengashotelli laittaa parhaat renkaat. Sillä tavalla.

Vierailija
26/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rane panee. Renkaatkin.

Vierailija
27/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rengashotellin heppu laittaa sähköpostia, että renkaat ovat kuluneet ja pitäisi vaihtaa. Samalla hän suosittelee hyviä renkaita. Minä: "Ok."

Eli rengashostellin jamppa huijaa sulta rahaa🤣

Vierailija
28/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailen testituloksia satunnaisesti. Kun uusien renkaiden hankinta alkaa olla ajankohtaista, kyselen myös autoalaa tarkemmin seurailevien kavereiden mielipiteitä ja suosituksia, joiden perusteella voin itse sitten googlettaa tarkempia tietoja. Ennen koronaa myös työpaikan kahvihuoneessa on saanut asiallisia suosituksia ja kuullut kokemuksia laajalla skaalalla.

Vierailija
29/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla menetelmällä kuin kaikki muutkin kumit -  "Musta tuntuu!" 🍆😲🤭

Vierailija
30/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson koon edellisistä ja soitan sanoen kitkat tähän kokoon, kiitos. Niillä ajaa kesät ja talvet.

Kitkat ei ole turvalliset vesisateella.

Vierailija
31/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkin testituloksia yleensä ja valitsen niistä hyvät uudet renkaat. Hinnalla ei väliä.

Sama systeemi itselläni. Tosin viimeisimmät otin huoltofirman suositusten perusteella, kun tuli yllättäen tarve enkä ehtinyt perehtymään, mutta samoihin olisin saattanut päätyä muutenkin.

Vierailija
32/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Nokian Renkaat.

Continentaloa en osta. Jotain vuoden kuluttua tuli continentaleissa nastat renkaan läpi ja alkoi vuotaa. Siis kaikissa renkaissa.

Vierailija
33/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies huomaa että tarvitsen uudet renkaat ja ostaa sekä asentaa ne.

Korvarenkaat?

Vierailija
34/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa sekä minun että oman autonsa rengasasiat. Eli hoidan uudet renkaat olemalla naimisissa.

Vierailija
35/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus tutkinut testejä ja niiden ja kokemuksen pohjalta tykästynyt Continentaliin ja niiden testimenestysmalleihin. Ihan varmasti jokainen muukin nainen toimii samoin ja miehet ostavat muut merkit.

Continentalit ovat hyviä mutta kalliita varsinkin isommassa koossa, hinnat menee 600-1000 euron väliin.

Vierailija
36/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies huomaa että tarvitsen uudet renkaat ja ostaa sekä asentaa ne.

Korvarenkaat?

Auton renkaat. Mun autoon, omaan autoonsa sekä nuorison autoihin ja mopoautoihin.

Vierailija
37/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus tutkinut testejä ja niiden ja kokemuksen pohjalta tykästynyt Continentaliin ja niiden testimenestysmalleihin. Ihan varmasti jokainen muukin nainen toimii samoin ja miehet ostavat muut merkit.

Continentalit ovat hyviä mutta kalliita varsinkin isommassa koossa, hinnat menee 600-1000 euron väliin.

So? Köyhälle kaikki on kallista.

Vierailija
38/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rengashostellin jamppa huijaa sulta rahaa🤣

Eivät huijaa

Naiset osaavat vaatia palvelua ja laatua

Vierailija
39/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson koon edellisistä ja soitan sanoen kitkat tähän kokoon, kiitos. Niillä ajaa kesät ja talvet.

Kitkat ei ole turvalliset vesisateella.

Mihin perustat mielipiteesi? Onko sulla edes autoa?

Vierailija
40/193 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on tärkein kriteeri, en halua laittaa paljon rahaa renkaisiin. Ostan luultavasti Linglongit talveksi, vanteetkin pitäis ostaa, mutta en ole vielä löytänyt mieluisia.