Mikä mun miehellä on????
Siis ei helvetti! Jättänyt paskat pönttöön kahdesti 3 päivän sisällä ja voitte arvata miltä haisee koko vessa koko loppupäivän vaikka kävisikin vetämässä sitten. En ole maininnut tästä vielä miehelle.
Eilen kun tuli kotiin, olin vessassa ja luuli kai etten ole kotona ja puhui yksikseen jotain epämääräistä ja naureskeli. Viimeaikoina paikallaanistuessaan tuijottanut jotain seinää pelottavasti kieroon katsoen..!
Pelottaa ihan, mikä on miehellä ja mitä mun kannattaa tehä?
Kommentit (32)
Sehän merkkaa vaan reviiriään kuten kunnon uroksen kuuluukin.
Minunkin miehelle kävi kerran noin, lopulta se marssi eteisessä edestakaisin, silmät kierossa, laulellen saksalaisia marssilauluja!
mitä vittua?? naurava suomalainen mies? tän täytyy olla provo
Lahna voisi olla hyvä nimi tytölle.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:59"]
Siis ei helvetti! Jättänyt paskat pönttöön kahdesti 3 päivän sisällä ja voitte arvata miltä haisee koko vessa koko loppupäivän vaikka kävisikin vetämässä sitten. En ole maininnut tästä vielä miehelle.
Eilen kun tuli kotiin, olin vessassa ja luuli kai etten ole kotona ja puhui yksikseen jotain epämääräistä ja naureskeli. Viimeaikoina paikallaanistuessaan tuijottanut jotain seinää pelottavasti kieroon katsoen..!
Pelottaa ihan, mikä on miehellä ja mitä mun kannattaa tehä?
[/quote]
Kokoomuslainen?
Meidän perheen mies väänsi paskat saunan lattialle!
Jos tämä ei ole provo (ja itseasiassa toivon, että on), niin nyt kipin kapin lääkärille. Lyhyen ajan sisällä pahasti muuttunut persoonallisuus oireilee aivokasvaimesta!