Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paras tapa rentoutua?
29.08.2006 |
Antakaa vinkkejä, miten pystyisin rentoutumaan! Meillä ollut (ja on edelleen) rankkaa vauva-taaperoelämää. Minua ahdistaa rinnasta ja vaikka olen uupunut, niin väsymys ei lähde nukkumalla vaan jotain muuta pitäis keksiä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehditkö harrastaa liikuntaa ja ulkoiletko?
Edelliset piristävät kummasti, eikä ns. rentoutumista tarvita niinkään paljon.
Onko uupumuksesi ihan tavallista väsymystä, siten ettei siinä ole taustalla mitään fyysistä (tai psyykkistä, joihin on kyllä myös fyysiset syyt) sairautta? Jos epäilet, ettei uupumuksesi ole normaalia, käy ensin lääkärissä.
Itse rentoudun lukemalla, tapaamalla ystäviä, harrastamalla liikuntaa, maalaamalla ja kirjoittamalla.