Puolison työmatkat, luotatko häneen?
Luotatko puolisoosi täysin? Käykö mielessäsi, että hän voisi pettää reissuillaan?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:27"]Riippuu minne työmatkat suuntautuu, kaukoitä olis paha. Vinosilmät kehuu ja lepertelee miehille, ei heitä haittaa ollenkaan sormukset sormessa :( [/quote] Aika monen mamman kiltti tosukkainssi, jonka mamma ei kuvittele pettävän ikinä (lue kelpaavan kenellekkään suomessa), onkin kelpo saalis jollekin kiinattarelle. Hyvin uppoo kehut miehiin.
[/quote]Joo, ulkomaalainen kiinnostaa aina ja riittää sekin että on vieraalta paikkakunnalta. Olen huomannut että keikkatyöpaikoilla naiset ovat ensin kiinnostuneita, mutta äkkiä se kiinnostus lopahtaa, kun huomaavat että ei ole siellä naisia metsästämässä.
t. mies
Yksikään suhde ei ole turvassa, mutta vastaukseni on silti kyllä. Olen jo siinä iässä, että en katso maailmaa vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi, mutta edelleenkin suhteemme perustuu luottamukseen ja avoimuuteen, jos sitä ei ole ei ole mitään.
Mieheni teki aikoinaan työkeikkoja Tsekkiin, kun oli ison IT-firman palveluksessa. Erään kerran hän joutui maksamaan työkaverinsa ulos paikallisesta bordellista (työkaveri siis soitti bordellista miehelleni ja yhdelle toiselle työntekijälle, että hänellä ei ole rahaa). Tällä miehellä oli Suomessa vaimo ja kaksi lasta. Perhettä en itse tuntenut ja hyvä niin, sillä olisi ollut vaikea olla kertomatta miehensä seikkailuista.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:27"]Riippuu minne työmatkat suuntautuu, kaukoitä olis paha. Vinosilmät kehuu ja lepertelee miehille, ei heitä haittaa ollenkaan sormukset sormessa :( [/quote] Aika monen mamman kiltti tosukkainssi, jonka mamma ei kuvittele pettävän ikinä (lue kelpaavan kenellekkään suomessa), onkin kelpo saalis jollekin kiinattarelle. Hyvin uppoo kehut miehiin.
[/quote]
Luulen, että sellaiset miehet pettää enemmän, joilla on "mamma" vaimona. Ja en siis tarkoita äitiä. Vaan mammaa. Hyi mikä sana.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:46"]
Teen aika paljon reissuhommia, enkä ole koskaan pettänyt. Itse asiassa en ole koskaan myöskään huomannut tuollaista touhua suomalaisista työkavereistani reissuissa.
Mutta auta armias jos porukassa on sakasalaisia, italialaisia, turkkilaisia tai muita ulkomaalaisia, niin heidän keskuudessaan on enemmän sääntö kuin poikkeus että työpaikkakunnalta hankitaan tyttöystävä.
Ja kuten 4 jo totesi, vaatii se luottoa myös toisin päin.
t. mies
[/quote]
Missään muualla maailmassa ei eletäkään enää näin kristinuskoisesti, kuin suomessa.
Luotan mieheeni! Mutta ainahan elämässä voi sattua mitä vaan. Jos pettäminen tulee ilmi, se on sitten sen ajan murhe.
Te vainoharhaiset pirttihirmut kyllä ansaitsettekin pettäjän mieheksenne.
P.s. Naapurin Pekka soittaa nokkahuilua. Ja mun eksä soitti kanssa, ja nykyinen klarinettia. Kaikki miehet siis automaattisesti soittaa jotain puhallinsoitinta. Vai miten se teidän logiikka meni?
Luotan.
Mies viettää osan aikaa ulkomailla olevassa toimistossaan ja muutama vuosi sitten ihastui työkaveriinsa siellä. Tuo oli molemminpuolista joten otaksun että jotain on voinut tapahtuakin. No, joka tapauksessa mies palaa aina kotiin joten mulla ei ole valittamista. Soittelee kotiin pari kertaa päivässä reissuillaan kuten minäkin omilta työmatkoiltani.
Mahdollisuuksia aina olisi mutta eipä niitä ole pakko toteuttaa,, ei tulisi mieleenkään!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:46"]
Teen aika paljon reissuhommia, enkä ole koskaan pettänyt. Itse asiassa en ole koskaan myöskään huomannut tuollaista touhua suomalaisista työkavereistani reissuissa.
Mutta auta armias jos porukassa on sakasalaisia, italialaisia, turkkilaisia tai muita ulkomaalaisia, niin heidän keskuudessaan on enemmän sääntö kuin poikkeus että työpaikkakunnalta hankitaan tyttöystävä.
Ja kuten 4 jo totesi, vaatii se luottoa myös toisin päin.
t. mies
[/quote]
Suomalaiset naiset voisivatkin olla tyytyväisiä, sillä ei ole maata jossa olisi naisten kannallata näin hyviä miehiä. Suurinosa miehistä tyytyy yhteen naiseen, mutta julkisuus ja yleiset käsitykset ovat demonisoineet heidät pettäviksi sioiksi.
Luotan.
Jos tulee ilmi että pettää niin ne ongelmat ratkotaan sitten, mutta ällä hetkellä ei ole yhtään mitään syytä olla luottamatta. Sitä paitsi samanlailla niitä pettämismahdollisuuksia on ihan kotonakin.
Luotan 100%