Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison työmatkat, luotatko häneen?

Vierailija
04.09.2014 |

Luotatko puolisoosi täysin? Käykö mielessäsi, että hän voisi pettää reissuillaan?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:17"]

Ootteko miettinyt sitä, että se teidän mies voi pettää ihan vaan siksi, kun epäilette sitä koko ajan? Jos vaimo koko ajan epäilee pettämistä, niin eikö se sitten ole ihan sama vaikka pettää? Uskaltaisin väittää, että miehet, joilla on vaimon luottamus takana, pettävät keskimäärin vähemmän, koska on jotain mitä menettää. Eli se luottamus. Teidän miehillä ei ole mitään menetettävää, kun epäilette heitä jo valmiiksi.

[/quote]

Miehellä oli sataprosenttinen luottamukseni ilman epäilyksen häivää. Se loppui siihen, kun alkoi vehdata työkaverinsa kanssa. Nykyään en usko enkä luota mihinkään, joten näillä mennään. Sitä paitsi eipä ole kaveripiirissä juurikaan ketään, joka ei olisi pettänyt tai pettäisi puolisoaan tälläkin hetkellä. Ai mistäkö tiedän? Siitä, että olen se kaveriporukan ja työporukan leelian lepotuoli, jolle kaikki uskoutuvat. Ja minähän kannan kaikkien salaisuudet.

Sen verran voisin valottaa teitä sinisilmiä, että pettäminen ei tarvitse vapaa-aikaa eikä työmatkoja eikä epämääräisiä menoja tai poissaoloja tai baarireissuja. Ihminen on yllättävän kekseliäs, kun tarve vaatii.

Vierailija
42/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:14"]

Pettäminen on niin wt...

[/quote]

Ikävää särkeä illuusiosi, mutta kyllä sitä tapahtuu paremmissakin piireissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%

Vierailija
44/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni mies etsii maksullista seuraa työmatkoillaan. En luottaisi yhtään.

Vierailija
45/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ihan yhtä kätevästi sitä voi pettää se kotiin jääväkin puoliso silloin, kun toinen on työmatkalla. Ihan sama olisi siis kysyä työmatkalla olevalta, että käykö hotellihuoneessa rankan työpäivän jälkeen mielessä se, että kotona olevalla puolisolla voi olla joku toinen parasta aikaa peuhaamassa yhteisessä aviovuoteessa ;)

Jos ihminen pettää, niin hän pettää riippumatta siitä onko työmatkoja vai ei. Ja toisaalta eivät kaikki paljon työnsä puolesta matkustelevat petä. Sen vuoksi puolisoon joko luotetaan tai ei luoteta, työmatkoilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
46/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota, melko varmasti pettää.

Vierailija
47/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen vastausta on muuten turha alapeukuttaa. Satavarmasti luotan mieheeni ihan täysillä.

Vierailija
48/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:22"]Kakkosen vastausta on muuten turha alapeukuttaa. Satavarmasti luotan mieheeni ihan täysillä.
[/quote] miehelläs ei seiso? Luotat siihen, et pettää? Teil on avoin suhde? Miehes on homo?

Vierailija
49/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan kyllä. Ei ole syytä olla luottamatta. En sietäisi itsekään sitä, että minua epäiltäisi jatkuvasti jostain, mitä en tee. Minulle on ihan samantekeviä nämä argumentit "yllättävän moni mies pettää" "lähes kaikki pettää". Ihan sama mitä joku random Erkki matkoillaan puuhaa. Ei koske meidän parisuhdetta. 

Vierailija
50/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minne työmatkat suuntautuu, kaukoitä olis paha. Vinosilmät kehuu ja lepertelee miehille, ei heitä haittaa ollenkaan sormukset sormessa :(

Vierailija
51/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:26"]

Luotan kyllä. Ei ole syytä olla luottamatta. En sietäisi itsekään sitä, että minua epäiltäisi jatkuvasti jostain, mitä en tee. Minulle on ihan samantekeviä nämä argumentit "yllättävän moni mies pettää" "lähes kaikki pettää". Ihan sama mitä joku random Erkki matkoillaan puuhaa. Ei koske meidän parisuhdetta. 

Näin minäkin ennen ajattelin, mutta totuus olikin jotain aivan muuta. Yllättäen koskikin meidän parisuhdetta. Ja työmatkat tekevät pettämisen helpommaksi, kun on poissa kaukana, eikä kiinni jäämisen vaaraa ole.

Vierailija
52/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se halutessaan voisi pettää, mutta miksi miettimään mokomaa. Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta ja mies on varsinkin nuorempana ollut paljon työmatkoilla. Minusta on ihan kivaa välillä olla yksin ja toisaalta on ihanaa kun mies palaa.

Mun kaverin mies petti ruokatunnilla.

Elämä on liian lyhyt kyttäämiseen ja vahtimiseen. Mä en voisi kestää mustasukkaista miestä ja parisuhde voi kaatua myös perusteettomiin epäilyihin.

Vierailija
53/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan kyllä, enkä edes mieti asiaa sen enempää.

Vierailija
54/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, ei mitään noista. Ainoastaan ihana mies ja loistava suhde. Ei kaikki miehet petä vaikka ehkä suurin osa niin tekisikin. Enkä mä edes tiedä kaatuisiko mun maailmani siihen vaikka pettäisikin.

Vierailija
55/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies luottaa kotiin jäävää puolisoon?

Mutta vastaan: luotan. Mies tekee työtä jossain syrjäseudulla pääosin, vieraassa maassa ja työpäivä keskimäärin kestää 17 h, jos se pettää vielä samassa niin johan on. Vissiin homoksi muuttuu siellä takapajulassa. :)

Suosittelen käymään vaikka terapiassa jos kovin vaikeiksi alkaa tuntemukset käydä. Kiusaat lähinnä itseäsi noilla ajatuksilla. Jos mies pettää niin miksi se kotiinkaan reissultaan tulisi? Eikö olisi kätevämpää vaan muuttaa omaan luukkuun ja panna vaan naisia alleen jos se vaan kiinnostaa?

Vierailija
56/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:27"]Riippuu minne työmatkat suuntautuu, kaukoitä olis paha. Vinosilmät kehuu ja lepertelee miehille, ei heitä haittaa ollenkaan sormukset sormessa :(
[/quote]

Aika monen mamman kiltti tosukkainssi, jonka mamma ei kuvittele pettävän ikinä (lue kelpaavan kenellekkään suomessa), onkin kelpo saalis jollekin kiinattarelle. Hyvin uppoo kehut miehiin.

Vierailija
57/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulle muuta vaihtoehtoa. Itse olen mieheni valinnut. Voin vaan luottaa siihen, että mies tietää oman arvonsa, eikä huoraa kylillä.

Vierailija
58/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota. En sen jälkeen, kun lähti ulkomaille ja meni jo lentokenttähotellissa maksullisen luo. Ja kun itse kävin ulkomailla, mies kävi kapakasta toisen asunnolla. Sinisilmäisyys ei kannata, sen olen huomannut. Edelleen olemme yhdessä. 

Vierailija
59/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn joka kerta, että petitkö. Jos pettää niin kyllä sen huomaa jo vastaustavan muuttumisesta.

Vierailija
60/71 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aika paljon reissuhommia, enkä ole koskaan pettänyt. Itse asiassa en ole koskaan myöskään huomannut tuollaista touhua suomalaisista työkavereistani reissuissa.

Mutta auta armias jos porukassa on sakasalaisia, italialaisia, turkkilaisia tai muita ulkomaalaisia, niin heidän keskuudessaan on enemmän sääntö kuin poikkeus että työpaikkakunnalta hankitaan tyttöystävä.

Ja kuten 4 jo totesi, vaatii se luottoa myös toisin päin.

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän