Vaikuttavatko teinit seksielämäänne?
Miten on?
Minua itseäni on alkanut vaivaamaan, kun lapset valvovat yhtä pitkään kun mekin. Seksiin lämpiäminen on todella haasteellista kun tietää lasten olevan hereillä. Otamme sillointällöin irtiottoja ja seksilomia miehen kanssa, joten suhteemme on kyllä kunnossa. Tuo arkiseksin puutos/vähäisyys vaan hiukan alkaa minua ärsyttämään.
Kommentit (38)
Meillä on teini, joka valvoo yöt, eikä ikinä käy missään. Joskus koulussa, en ole varma siitäkään. Ei mitään mahdollisuutta seksiin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:27"]Ei häiritse, koska meillä teinin on nukuttava 10 tuntia yössä. Illalla katsotaan mihin aikaan on herätys ja sen mukaan nukkumaan. Itse käyn tarkistamassa että kaikki on sängyissään sovitusti ja ikkunat kiinni jossain vaiheessa iltaa. Kätevää.
Ammattikasvattaja
[/quote]
Mitkä ikkunat? Onko teillä vielä näin syksyllä ikkunat auki vai puhutko Windowsista?
[/quote]
Kyllä meillä tuuletetaan päivittäin edelleen. Joskus teinit nukkuu ikkunat auki koko yön, jollen tarkista niiden sulkemista. Ei siinä mitään erikoista pitänyt olla. Samoin ihmettelen paheksumista kun olemme järjestäneet aikuisten ja nuorten ajan erikseen.
Mm. viikonloppuisin teinit kyllä valvovat myöhempään, mutta ei molempina iltoina. Arkisin valmistaudutaan kouluaamuun.
Mies laittaa mulle joskus tekstaria autotallista ja varastosta että olis hommia :) Meillä on varastossa patja, tyynyjä ja peittoja jne..
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:27"]Ei häiritse, koska meillä teinin on nukuttava 10 tuntia yössä. Illalla katsotaan mihin aikaan on herätys ja sen mukaan nukkumaan. Itse käyn tarkistamassa että kaikki on sängyissään sovitusti ja ikkunat kiinni jossain vaiheessa iltaa. Kätevää. Ammattikasvattaja [/quote] Mitkä ikkunat? Onko teillä vielä näin syksyllä ikkunat auki vai puhutko Windowsista? [/quote] Kyllä meillä tuuletetaan päivittäin edelleen. Joskus teinit nukkuu ikkunat auki koko yön, jollen tarkista niiden sulkemista. Ei siinä mitään erikoista pitänyt olla. Samoin ihmettelen paheksumista kun olemme järjestäneet aikuisten ja nuorten ajan erikseen. Mm. viikonloppuisin teinit kyllä valvovat myöhempään, mutta ei molempina iltoina. Arkisin valmistaudutaan kouluaamuun.
[/quote]
Miten saat pakkonukutettua teinisi? Meillä niillä ei tule aina uni tiettynä kellonaikana vaikka kuinka äiti määräisi. No, olen varmasti huono äiti kun en saa teinejäni nukutettua.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:21"]
Meillä on teini, joka valvoo yöt, eikä ikinä käy missään. Joskus koulussa, en ole varma siitäkään. Ei mitään mahdollisuutta seksiin.
[/quote]Anteeksi, puutun viestiisi, en ketjun asiaan. Olisin sinuna todella huolissani lapsestani. Ole nyt heti kouluun yhteydessä, vähintään sinun pitää olla tietoinen lähteekö lapsesi kouluun vai jonnekin muualle aamuisin. Miten voit olla noin välinpitämätön? Välitä ja rakasta lastasi ja näytä se hänelle!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:19"] No ei teinit, mutta nyt nelivuotias joka nukkuu vielä samoissa tiloissa. Teineillä on omat huoneensa. [/quote]Tällä vastaajalla ei ole vielä teini-ikäisiä lapsia. [/quote] Mistäs sen voi vastauksen perusteella sanoa onko jollain teinejä vai ei??
[/quote]Jos väittää että neljävuotiaasta on enemmän rajoitusta seksielämälle kuin teineistä, niin sellainen ihminen puhuu vasten parempaa tietoa
[/quote]
Huomasit varmaan itsekin mennees metsään =D.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:44"]
7, kaksi teiniä, yksi aikuinen eli 20v, 14v ja 12v. Ei tullut mieleesi että toisilla voi olla isot omakotitalot, joten valvovat teinit ei todellakaan häiritse. Tottakai se samassa tiloissa nukkuva lapsi enemmän haittaa.
Hitto että ihmiset on typeriä faktoinensa.
t:3
Meillä on 185m2 huonetila kotona kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle. Lapset ovat nelivuotiaina todellakin jo omissa huoneissaan nukkuneet. Vaikka meillä olisi tilaa 400m2, olisi meillä siltikin vain yksi keittiö, saunaosasto, pukeutumistila, yleiset tilat joita nuoret käyttävät. Emme lukitse heitä omiin huoneisiinsa. Ja kyllä, tälläinen liikkuminen häiritsee minua seksini aikana. Olen kokoajan korvat höröllä, enkä pysty nauttimaan täysin rinnoin.
Neljävuotiaani, kun nukahti yöunille omassa huoneessaan, ei hän sieltä noussut ylös suihkuun, syömään tai mitään muutakaan. Ellei ollut kipeänä.
[/quote]
Ok ?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:44"]
7, kaksi teiniä, yksi aikuinen eli 20v, 14v ja 12v. Ei tullut mieleesi että toisilla voi olla isot omakotitalot, joten valvovat teinit ei todellakaan häiritse. Tottakai se samassa tiloissa nukkuva lapsi enemmän haittaa.
Hitto että ihmiset on typeriä faktoinensa.
t:3
[/quote]Ei tullut mieleesi, että viimeistään tällä viestillä teit itsestäsi typerän.
[/quote]
*Huutonaurua*
yritän ensi kerralla muistaa vastata että teinit häiritsee...
Ei häiritsi. Harrastamme kaikki yhdessä koko perhe kimppakivaa!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:26"]
[/quote]Anteeksi, puutun viestiisi, en ketjun asiaan. Olisin sinuna todella huolissani lapsestani. Ole nyt heti kouluun yhteydessä, vähintään sinun pitää olla tietoinen lähteekö lapsesi kouluun vai jonnekin muualle aamuisin. Miten voit olla noin välinpitämätön? Välitä ja rakasta lastasi ja näytä se hänelle!
[/quote]
Ei ole mun lapsi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:26"]
[/quote]
Ei ole mun lapsi.
[/quote]Varmaan sitten puolisosi. Yhteistä elämää olet siis viettämässä vastuuttoman aikuisen kanssa. Voit siis itsekin asiaan vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:23"]
Mies laittaa mulle joskus tekstaria autotallista ja varastosta että olis hommia :) Meillä on varastossa patja, tyynyjä ja peittoja jne..
[/quote]
Apua, ihan kamalaa. Joudutte hiippailemaan panemaan omassa kodissanne.
On yksi asia harrastaa seksiä suksien ja voitelyöljypurkkien vieressä, koska se on kivaa vaihtelua, ja kokonaan toinen asia harrastaa sitä, koska on pakko.
Ei kiitos tuollaista minulle koskaan.
No mistäs tiedät vaikka millaisen seksiluolan ovat sinne autotalliin rakentaneet...jatka sinä vain sitä rietasta paneskelua siellä pimeässä peiton alla lauantai-iltaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:07"]
No mistäs tiedät vaikka millaisen seksiluolan ovat sinne autotalliin rakentaneet...jatka sinä vain sitä rietasta paneskelua siellä pimeässä peiton alla lauantai-iltaisin.
[/quote]
Ei meillä paneskella pimeässä peiton alla. Sehän se pointti onkin. Me voimme paneskella ihan missä huoneessa haluamme. Meidän ei ole pakko hiippailla keneltäkään salaa mihinkään varastoon harrastamaan seksiä.
No kyllä se on iso ongelma. Makuuhuoneet vierekkäin ja pieni kerrostaloasunto. Seinien läpi kuuluu kaikki, eikä seksistä tule mitään, kun joutuu olemaan hiljaa.
No ei teinit, mutta nyt nelivuotias joka nukkuu vielä samoissa tiloissa. Teineillä on omat huoneensa.
Vaikuttaa toki kun meidän makkari on olohuoneen vieressä ja väliseinä "paperin ohut" ainakin äänieristyksen suhteen. Teini/teinit katsoo telkkaa illalla. Ja nuorin 13v. tunkee vielä iltaisin ennen nukkumaan menoa meidän sänkyyn höpöttelemään päivän juttuja.
Puolen yön jälkeen on vasta omaa rauhaa jos on silloin vielä hereillä ;)
Viikonloppuisin myös aamulla on aikaa "parisuhteelle" koska teinit herää vasta 11/12 aikaan.
Ei auttanut iso omakotikaan, jos lapsia on paljon, lasten huoneita ylä- ja alakerrassa, parvekkeen alla, wc:n ja saunan viereisessä huoneessa... Kunnes:
Täällä joku sanoi, että pitää olla luova. Juu, pannuhuoneessa ei ole teinejä näkynyt -vielä...