Onko sulla iso pää?
Kommentit (40)
Verrattuna vartaloon kyllä, verrattuna muiden päihin ei.
Mitään? Ketään? Koskaan? Häh, saatana??????????
Pyöreällä päällä ajattelu onnistuu.
On tietenkin. Entä avaajalla? Mitä muuten tarkoitat isolla päällä? Pitääkö hatun koon olla yli 55?
Kukaan on ruma anglismi. Kirjoita näin: "Onko tällä internetsivustolla ketään kirjoittajaa, jonka pää on joko suhteettoman suuri vartaloon tai suuri mitatusti?"
Auttaisi keskustelua, jos määrittelisit, mikä on suuri pää.
Mitä suurempi pää, sitä suuremmat aivot kapasiteetiltaan.
Minusta se on seksikästä, kun naisella pää on suuri verrattuna kroppaan. Pienillä naisilla näin on. Ja jos on kapeat mutta timmitt hartiat, sixpack ja pienet tissit. Jos on vielä luonnostaan tummat hiukset, niin minä kyllä tykkään.
Aika sopusuhtainen. Silleen myös nätin muotoinen, että voin pitää lyhyttä tukkaa jos haluan.
Vierailija kirjoitti:
Mitään? Ketään? Koskaan? Häh, saatana??????????
Lopeta mussuttaminen.
"Se on se vesipää, se Kantri-Jyri..."
Minulla on kaunis sopusuhtainen pää. Kasvot sirot ja sievät.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on seksikästä, kun naisella pää on suuri verrattuna kroppaan. Pienillä naisilla näin on. Ja jos on kapeat mutta timmitt hartiat, sixpack ja pienet tissit. Jos on vielä luonnostaan tummat hiukset, niin minä kyllä tykkään.
Joku laittoi alapeukun. Onko mielestäsi siis 155 cm hoikka, timmi, tumma nainen muka ruma? Minusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi alapeukun. Onko mielestäsi siis 155 cm hoikka, timmi, tumma nainen muka ruma? Minusta ei.
No, jos kääpiöistä tykkäät, vaikka eivät rumia olisikaan
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on suhteellisesti iso pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa laakista ruma, mutta lapsen näköinen.
Entäpä oma nuppisi?