Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi Teemu?

Vierailija
26.08.2014 |

Siis millainen mies?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, hauska, hyväsydäminen ja rakas <3

Vierailija
2/78 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen, paskantärkeä ja ylimielinen. Aika varakas mutta valitettavasti raha ei paranna luonnetta. Viime vuosina kaikki kaverit kaikonneet kun eivät ole jaksaneet  tuon tyypin ainaista kehua omasta paremmuudesta.

Vierailija
4/78 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava mutta lapsellinen ja naiivi.

Vierailija
5/78 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite ko. Nimen kantaja ja oon rento, absolutisti ja pidän kalliista autoista.

Vierailija
6/78 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja katkaravun elin

Vierailija
7/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
8/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotettu Lapin yliopistosta aseuhkailun takia. Reissannut halki Suomen riitelemässä ja saamassa potkuja työpaikoilta. 

Jos täällä on joku Ylilaudan tyyppi paikalla miettimässä seuraavaa mammatrollaustaan, niin kyllä: Minä tunnen tapauksen oikeassa elämässä. Toivon, etten tuntisi.

Vierailija
9/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on hirveä juntti. Vitivalkoinen tietokonenörtti, jolla on tiukat mielipiteet. Myös niistä asioista joista ei tiedä mitään.

Toinen oli nuorena oikea naistenmies, joka vielä muutama vuosi sitten ylpeänä laski saavutuksekseen treffit nuoren Tuksun kanssa.

Yksi elää ikuista abiristeilyä ja pukeutuu kunnon ysäri hopparityyliin, vaikka on jo reippaasti päälle 30.

Ei kauhean positiivisia mielikuvia kyllä nimi herätä.

Vierailija
10/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän juntti perusmies, vähän sovinisti, pieni muna ja huono sängyssä.

Vierailija
11/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:05"]

Erotettu Lapin yliopistosta aseuhkailun takia. Reissannut halki Suomen riitelemässä ja saamassa potkuja työpaikoilta. 

Jos täällä on joku Ylilaudan tyyppi paikalla miettimässä seuraavaa mammatrollaustaan, niin kyllä: Minä tunnen tapauksen oikeassa elämässä. Toivon, etten tuntisi.

[/quote]Voisitko kertoa tästä tyypistä lisää? Tippuisko jotain uutta? :3

Mun suosikkitempaus oli se tanssikurssikeissi. Ja pyörällä tyttöjä jahtaaminen. Tai no, näitä on aika paljon. :D

Vierailija
12/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön alkoholisti, pyöritti nuorempana naisia oikein urakalla. Nyt kaljottelee sossun maksamana yksin yksiössään.

Vierailija
13/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfaava insinööri, jonka elektroniset laitteet ovat aina huippuluokkaa.
Huumorintajuinen ja yrittää kääntää vakavatkin asiat huumoriksi. Alkaa itkemään kun näkee jonkun itkevän.
Lähimuisti surkea.

Rakastan silti.

Vierailija
14/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakas mies. 193cm pitkä, 100kg. Ihana ja kohtelias ja fiksu ja työtä pelkäämätön.  Rakas.

Vierailija
15/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein herttainen ihminen. Rakastaa vaimoaan ja myös näyttää sen. Hyvän ystäväni aviomies.

Vierailija
16/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas

Vierailija
17/78 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta laitaan seonnut päihteisiin ja kaikkeen epäsosiaaliseen, rikolliseen, koulut kesken....

Vierailija
18/78 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä Teemuista please.

Vierailija
19/78 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks Teemu on pitkä ja punatukkainen, todennäköisesti mukava ja ainakin teini-ikäisenä taisi olla ujo ja kuuleman mukaan lukioikäisenä pelleili koulussa. Oli ihastunut yläasteella (ja varmaan myöhemminkin) mun kaveriin jonka mielestä tää Teemu oli nolo siansilmä kyylääjä. Mä taas olin ihastunut siihen Teemuun ja mietin aina miksei mun kaveri osannut arvostaa sitä ollenkaan. Olisin ollut ihan sekaisin jos olisin ollut hänen asemassaan :)

Kun parikymppisenä olin tän Teemun kanssa samassa AMK:ssa, lähemmäs kolmikymppisenä näin häntä työpaikallani ja muistaakseni kun edelliskesänä näin hänet Tuska tai Flow-festareilla niin vieläkin sydän missasi lyöntejä. 

Oma miehenikin on muuten Teemu ja olen jo kertonut hänestä tässä ketjussa :)

Vierailija
20/78 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu kehiin!