Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaamisen jälkeen seksikäs olo..

Vierailija
04.09.2014 |

Kun käyn jumpassa, salilla tai juoksen niin että hiki valuu. Mulle tulee jotenkin sellainen olo että tunnen itseni seksikkääksi koko illan.. onko muilla näin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä hyvää oloa mitä saa liikunnasta, aika normaalia. Itsevarmuus kasvaa.

Vierailija
2/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole seksikäs olo, vaan sellainen että jos maapallossa olisi vipu, niin voisin siirtää koko pallon paikaltaan ;D Eli endorfiinit jyllää ja on kuin olisi nousuhumala päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne endorfiinit. Aika koukuttavia. Mä olen tullut siihen tulokseen, että en saa omilla treenimäärilläni (3 x vko) mitään vaikutusta vartalooni, mutta sen hyvän olon takia jatkan. Ja kun on hyvä olo, niin hyrrään menemään paremmalla mielialalla, olen tyytyväisempi itseeni ja makuuhuoneessakin on enemmän actionia.

Vierailija
4/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:04"]Ne on ne endorfiinit. Aika koukuttavia. Mä olen tullut siihen tulokseen, että en saa omilla treenimäärilläni (3 x vko) mitään vaikutusta vartalooni, mutta sen hyvän olon takia jatkan. Ja kun on hyvä olo, niin hyrrään menemään paremmalla mielialalla, olen tyytyväisempi itseeni ja makuuhuoneessakin on enemmän actionia.
[/quote]Miten mahollista? Mul aikoi pian kiinteytyminen!

Vierailija
5/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan endorfiini, jota erittyy urehillessa.

Lähtisitkö kanssani lenkille?

t. mies

Vierailija
6/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:04"]Ne on ne endorfiinit. Aika koukuttavia. Mä olen tullut siihen tulokseen, että en saa omilla treenimäärilläni (3 x vko) mitään vaikutusta vartalooni, mutta sen hyvän olon takia jatkan. Ja kun on hyvä olo, niin hyrrään menemään paremmalla mielialalla, olen tyytyväisempi itseeni ja makuuhuoneessakin on enemmän actionia. [/quote]Miten mahollista? Mul aikoi pian kiinteytyminen! Olen jo hoikka ennestään ja ruokavalioni on aina ollut kunnossa.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme