Kyllä on tylsää kun elämässä ei ole muuta kuin lapsi.
Kurja kuunnella sukulaisten juttuja elämästänsä kun pärjäävät, saavat töitä ja tällaiselle vammaiselle ei ole muuta kuin kotona olo ja lapsi.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:25"]
Aika aikaansa kutakin, noin oli mullakin vuosia, sitten tenavat rupes kasvaan kunnolla, niin hommasi sitten pari koiraa siihen lisäksi, jotta tylsyys pysyy :)
[/quote]
Mä haluan olla kuin muut käydä töissä,pärjätä elämässä mutta ei se multa onnistu.
nrolle 3,4 kun kummatkaan vaihtoehdot ei onnistu ja olen kyllä yrittänyt.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:28"]
Miksei onnistu?
[/quote]
Pään takia ei onnistu, en ole kuin muut.
Kai sä nyt jotain kykenet tekemään, kun tänne palstallekin pystyt kirjoittamaan...
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:25"]
Aika aikaansa kutakin, noin oli mullakin vuosia, sitten tenavat rupes kasvaan kunnolla, niin hommasi sitten pari koiraa siihen lisäksi, jotta tylsyys pysyy :)
[/quote]
Mä haluan olla kuin muut käydä töissä,pärjätä elämässä mutta ei se multa onnistu.
[/quote]
Sorppa, moni meistä haluaa olle kuin muut tms, vaan emme me kaikki siihen kykene, yritä jo hyväksyä tosiasiat. Heität elämäsi hukkaan haluamalla jotain, mitä et voi saada.
Mutta odotellaan, josko lääkitys menierin tautiin yms jeesaa, jos ikinä.