Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hellittelee vain vauvaa eikä lainkaan minua!

Vierailija
04.09.2014 |

Taidan olla sille pelkkä synnytyskone :'(

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:17"]

Täällä on vain ihmisiä, joiden mielestä lapsi on ainoa tärkeä asia ja koko aurinkokunnan napa. On ok unohtaa parisuhteensa ja elää vain lapselleen ja kun ero tulee pitää loppuelämä pyhittää vain lapsen palvomiseen ja unohtaa haaveilut uudesta kumppanista. Kun lapsi on saatu ei kumppanilla tee enää mitään. lapsi tehdään rakkaudesta omaan kumppaniin, täydentämään parisuhdetta, että voidaan olla yhdessä perhe. Kumppania ei saa unohtaa vaan hänen hyvinvoinnistaan on pidettävä huolta. Rakkautta ja välittämistä pitää ylläpitää, että parisuhde ja perhe voi hyvin. Kumppanuuden kuuluu vahvistua lapsen tullessa, eikä sysätä sitä syrjään. Rakastakaa, huomioikaa toisianne. Olkaa toisillenne ne tärkeimmät ihmiset maailmassa niin lapsellakin on hyvä olla. Lapsen saamisen pitäisi olla rakkauden täyttymys, ei sen loppu. Paitsi jos lapsi on tosiaan tehty vain lapsensaantihimoissa ja kumppanin merkitys häviää samantien, kun lapsi on saatu. Sait mitä halusit, mihin sitä kumppania enää tarvitsee.

[/quote]

Voiko kliseisempää ja itseään toistavampaa tekstiä enää suoltaa...

Vierailija
2/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 09:07"]Eikö mies hiero sinun hartioitasi, jos pyydät? Meillä mies on niin epäromanttinen, että läheisyyttä ei olisi kuin sängyssä ellen joskus pysäyttäisi häntä ja pyytäisi rutistamaan. Tai sitten änkeän samalle sohvalle viltin alle.
[/quote]
Ei ole aikoihin hieronut, enkä enää pyydäkään, kun on joskus kieltäytynyt. Miehelle kyllä jalkahieronta ym. kelpaa. Jos olisi riittävästi edes seksiä jossa munkin saanti otetaan huomioon, en valittaisi. Ap
[/quote]
Et enää pyydäkään, kun on joskus kieltäytynyt? Hahaha :D

Vierailija
4/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis hierot miehen jalkoja jos hän pyytää. Oletko sinä pyytänyt jalkahierontaa tai hellyyttä?

Jos menet miehen kainaloon sänkyyn tai sohvalle, työntääkö hän sinut pois? Kun annat toisella halauksen, saat siinä samalla itsekin halauksen. ;)

Hienoa että miehesi on hullaantunut vauvaan. Tekee erittäin hyvää vauvan kehitykselle että on kaksi vanhempaa antamassa hellää hoivaa.

Vierailija
5/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tahallaan kirjoittanut tämän viesti näin päin. Yleensähän se on mies, joka kärsii huomion puutteesta kun nainen vain kesittyy vauvaan...

Vierailija
6/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:18"]

Ap on tahallaan kirjoittanut tämän viesti näin päin. Yleensähän se on mies, joka kärsii huomion puutteesta kun nainen vain kesittyy vauvaan...

[/quote]

Eihän asia voi mitenkään toisinpäin olla, eihän?! Miehethän eivät tunnetusti ole kiinnostuneita lapsistaan, eivätkä välitä. Voi olla, että olet oikeassa...mutta asiat ovat aina huomattavasti monimutkaisempia, kuin se oletettut normit.

Vierailija
7/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, paitsi ehkä hieman liioiteltu. Olen myös väsynyt usein ja muutenkin harmittaa. Mutta ei tämä mitään masennusta ole. Jos mies huomioisi enemmän ja paremmin, olisin tyytyväinen. Ei se varsinaisesti pois työnnä, mutta usein ei vastaa halaukseen. Ja kyllä sen huomaa, etten kiinnosta. Monella tapaa. Ap

Vierailija
8/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:38"]

Ei ole provo, paitsi ehkä hieman liioiteltu. Olen myös väsynyt usein ja muutenkin harmittaa. Mutta ei tämä mitään masennusta ole. Jos mies huomioisi enemmän ja paremmin, olisin tyytyväinen. Ei se varsinaisesti pois työnnä, mutta usein ei vastaa halaukseen. Ja kyllä sen huomaa, etten kiinnosta. Monella tapaa. Ap

[/quote]

Pitäisikö sinun sitten keskittyä itseseesi ja miettiä sitä omaa väsymystä ja jaksamista ja määritellä se ensin, ja sittan vasta syyttää miestä omista riittämättömyyden tunteista.

Vierailija
9/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:38"]

[/quote]

Värikynät ovatkin oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuisenkin käyttöön. Oma epävarmuutesi ei ole yksin miehen vika. Parisuhde on aina kahden kauppa ja pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan pitäisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa. Älä määritte itseäsi ja omaa oloasi vain miehen kautta. Sinullakin on oma vastuusi omasta hyvinvoinnistasi.

Vierailija
10/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tuota samaa. Mutta se on todella vaikeaa nyt, kun en ole töissäkään. En tiedä, onko mulla nyt voimavaroja muuhun. Etenkin kun lukee av:lta muiden mahtavista elämistä. Ap

Vierailija
11/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä neuvoksi? Olen jo asiasta sanonut monta kertaa.
Ap

Vierailija
12/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tue täysillä miehen ja lapsen suhdetta. Jätä heidät usein kahdestaan ja mene päiväunille, lenkille, kaverin kanssa kahville tai minne vaan.

Vierailija
13/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko muka saisin itse huomiota? Ap

Vierailija
14/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:17"]

[/quote]

Grow up! Huomio kuluu nyt lapselle, teidän molempien.

Vierailija
15/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:13"]

Mikä neuvoksi? Olen jo asiasta sanonut monta kertaa. Ap

[/quote]

Miten itse huomioit miestäsi?! Ei miehet sanomalla opi vaan esimerkillä. Kun itse antaa, se tulee joskus takaisinkin.

Vierailija
16/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit ainakin muuta ajateltavaa. Ehkä mies näkeekin sinut vauvantekokoneena jos olet ympäri vuorokauden kiinni vauvan hoidossa. Kun olet jonkin aikaa poissa ja hän näkee että sinulla on muutakin elämää, niin ehkä hän alkaa kurkotella taas sinua kohti.
En tiedä. Ei siitä ainakaan haittaa ole että mies tykkää vauvasta ja viettää aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
17/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:17"]

[/quote]

Grow up! Huomio kuluu nyt lapselle, teidän molempien.

[/quote]

Totta. Ensinmäinen vuosi vaikuttaa koko lapsen tempparamentin ja vuorovaikutussuhteiden muodostumiseen, aivojen kehitys on niin huimaa.

Vierailija
18/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:13"]

Mikä neuvoksi? Olen jo asiasta sanonut monta kertaa. Ap

[/quote]

Miten itse huomioit miestäsi?! Ei miehet sanomalla opi vaan esimerkillä. Kun itse antaa, se tulee joskus takaisinkin.
[/quote] Hieron jalkoja aina kun se pyytää, Koitan halata. Jne. Ap

Vierailija
19/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi elämään sen kanssa, että et ole enää ykkönen. 

Vierailija
20/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesten maailmaan.