Omia mielipiteitä läpi jyrväävä työkaveri. Mitä tehdä?
Tällainen minäminä tyyppi. Hän osaa parhaiten ja jyrää omat näkemyksenä ja mielipiteensä läpi häikäilemättömästi.
Esim lomansa jälkeen tutkii muiden jo tehtyjä töitä ja alkaa arvostelemaan tehtyjä ratkaisuja.
Pomo ei tee mitään. Todella loukkaavaa käytöstä.
Itse olen jo niin rikki etten kohta voi mennä töihin. Ahdistaa, oksettaa ja koko päivän saa pelätä mitä se sanoo ja mitä teet.
Itse hän tekee paljon virheitä ja ottaa nokiinsa kun niistä huomauttaa.
Mitä tehdä tällaiselle tyypille?
Kommentit (2)
Itse yrittäisin jutella kyseisen tyypin kanssa mahdollisimman paljon. Tykkää varmaan puhua itsestään. Pistäisin tarkasti merkille kaiken henkilökohtaisen, mitä hän itsestään kertoo. Jos ja kun hän olisi töykeä minua kohtaan, arvostelisi tehtyjä töitä tms. toteaisin kuuluvalla äänellä jotain todella sattuvaa. Esim. "Kauankos siitä sun erostas nyt onkaan aikaa?"
Tämä tosin toimii vain, jos kestät sodankäynnin.
Jätät omaan arvoonsa. Et vain piittaa. Jos pomosi on tyytyväinen, niin mitä väliä idiootin mielipiteestä? Kuuluuko asia jollain tavalla tälle työkaverille? Jos ei, niin voit kylmän rauhallisesti todeta, että eipä ole hänen murheensa. Ja jos taas kuuluu, niin kysäisepä, että missä hän oli itse silloin kun tätä asiaa valmisteltiin.