Kauan kestää saada hcg-verikokeesta tulos?
Meneekö montako tuntia, jos päivystyksessä otetaan? Epäilen kohdunulkoista raskautta ja varmaan se verikoe otetaan alkuun. Tehdäänköhän ultrakin heti? Testi näyttänyt kahdesti negaa mut alavatsa tosi kipeä oikealta puolelta painellessa. Nyt jotain 5-6rv.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:16"]No, kui kävi??
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:16"]No, kui kävi??
[/quote]
Jos päivystyksessä otetaan niin kahdessa tunnissa pitää tulla vastaus. Oletko testannu siis itse ja tiedät olevasi raskaana? Nyt kovat kivut? Menepä lääkäriin!
Itse tehnyt pari testiä ja raskaana tod.näk vaikka negaa näyttäneet. Eilen painelin vatsaa ja huomasin et alhaalla oikealla tosi kipeä kohta. Oikealla puolella huomasin nipistelyä yhdynnän jälkeenkin ja ajattelin et hedelmöitys... Tänään on lääkäri klo 11 muusta syystä mut otanpa tämän akuutimman asian puheeksi. Äsken juuri huomasin haaleaa vuotoa paperiin. Kipuja ei siis ole kuin painellessa alavatsaa.
Siis miten niin olet raskaana vaikka testit on negat? Alavatsan kipu painellessa on todiste siitä vai?
Kyllä kohdunulkoisessa on kovat kivut ihan ilman paineluakin. Eikä nipistely todista hedelmöityksen tapahtumista.
Kohdun ulkoisessakin pitäisi testin näyttää kyllä plussaa koska hcg:tä erittyy.
Kohdunulkoisessa ei kivut välttämättä ala kuin vasta viikolla 7. Joka tapauksessa menen lääkäriin tänään. Parempi se on et huomataan ja hoidetaan ajoissa kuin vasta sitten kun munatorvi on revennyt ja vuotanut vatsaonteloon. Viimeksi tein testin sunnuntaina. Tietääkseni voi olla mahdollista et testi nega vaikka olis kohdunulk.
Mikset epäile umpparia? Kun hcg:kin negatiivinen. Meidän tk:ssa verikoe-HCG: t lähetetään muualle tutkittavaksi, eikä vastaus tule edes samana päivänä.
Umppari on multa jo leikattu. Ja siis selvä kipukohta oikealla munasarjan kohdalla. Ja nyt aamulla alkoi tulla ruskehtavaa vuotoa. Voihan se olla et verikokeessa raskaus näkyykin.
No olisko kumminkin ihan vain menkat.
Mikäs kivun selittää? Menkoissa mulla alkaa tulla punaista verta eikä ruskeeta vuotoa. Menkat ollu aina säännölliset. Mulla on jo useampi raskaus joten kokemustakin löytyy.
Minulla näytti apteekintesti negaa, mutta verikoe plussaa. Vastaus tuli naistenklinikalla alle tunnissa.
Ok. Näin ajattelinkin et voi olla myös nega apteekin testi. Jännittää lääkärikäynti parin tunnin päästä.
No, kui kävi??