Mun mies ei helli mua koskaan!
Siis ei koskaan! Olen niin hellyydenkipeä että kohta en voi katsoa telkkaria kun sieltä nään mistä jään paitsi.
Mies ei halua erota, mä en kestä tätä. Jos sanon jotain niin alkaa kauheesti haukkua tai osoitella mun vikoja. Miks se ei sit eroa??ä haluaisin vaan hellyyttä!!!! Mies sanoo että on väsynyt töistä ja taloyhtiön asioista ja lapsista iltaisin että ei halua hellyyttä. Whaaat!??!
Kommentit (53)
Sanotaan nyt vielä tarkennukseksi kaikille kun ei tunnu menevän perille että seksi ja hellyys ovat kaksi eri asiaa. Seksinpuutteesta tässä ei ollut kyse vaan hellyydenpuutteesta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:10"]Sama täällä. Tästä tuli illalla taas vaihteeksi riitaa. Istuin sohvalla miehen viereen ja pyysin, että hän vähän silittäisi minua ja mies veti kauheat pultit, että hän on väsynyt, eikä jaksa. Loukkaannuin ja sanoin, että aina sama juttu ja hän sitten huusi vihaisena, että okei, hän silittää ja sanoin, että antaa olla, jos noin vastenmielistä on minuun koskea. Mies lähti kiukkuisena makuuhuoneeseen nukkumaan ja itse jäin tähän tv:n ääreen. Muuten meillä menee "hyvin", kunhan ei oteta huomioon tuota, että mies inhoaa läheisyyttä ja hellyyttä.
[/quote]Haha Haha nauroin aiva vääränä tälle. Ei voinu ku nauraa. T. Mies
Nuolen naistani joka päivä. Hän on hirveän häveliäs, mutta paljastaa alushousunsa kielelleni joka päivä. Hän ei ehdota mutta, koska hän tietää minut, hän haluaa tuon käsittelyn joka päivä..
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:10"]Sama täällä. Tästä tuli illalla taas vaihteeksi riitaa. Istuin sohvalla miehen viereen ja pyysin, että hän vähän silittäisi minua ja mies veti kauheat pultit, että hän on väsynyt, eikä jaksa. Loukkaannuin ja sanoin, että aina sama juttu ja hän sitten huusi vihaisena, että okei, hän silittää ja sanoin, että antaa olla, jos noin vastenmielistä on minuun koskea. Mies lähti kiukkuisena makuuhuoneeseen nukkumaan ja itse jäin tähän tv:n ääreen. Muuten meillä menee "hyvin", kunhan ei oteta huomioon tuota, että mies inhoaa läheisyyttä ja hellyyttä. [/quote]Haha Haha nauroin aiva vääränä tälle. Ei voinu ku nauraa. T. Mies
[/quote]
Selitäpä nyt ihan selkokielellä, että mikä tuossa niin kovasti nauratti.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:48"]Nuolen naistani joka päivä. Hän on hirveän häveliäs, mutta paljastaa alushousunsa kielelleni joka päivä. Hän ei ehdota mutta, koska hän tietää minut, hän haluaa tuon käsittelyn joka päivä..
[/quote]
No voi jeesus! Te miehet näköjää luulette että se hellyys on jotakin kielellä pillun kutittelua! Anna mun kaikki kestää!
Voi että meitä kanssasisaria tämän asian kanssa on monia.
Tänä iltana mieheni on jo jutellut joitakin lauseita. Ehdotti että katsotaan elokuvaa. Yleensä vaan pelaa. Kun sanoin että oletko hellällä päällä, niin säpsähti. Eli ei seksiä tiedossa. Voi miten mä kestän järjissäni täällä!! Minusta hän korvaa hellyyden ahtamalla itsensä täyteen herkkuja, taas on namipussit kehissä.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:43"]
Voi että meitä kanssasisaria tämän asian kanssa on monia. Tänä iltana mieheni on jo jutellut joitakin lauseita. Ehdotti että katsotaan elokuvaa. Yleensä vaan pelaa. Kun sanoin että oletko hellällä päällä, niin säpsähti. Eli ei seksiä tiedossa. Voi miten mä kestän järjissäni täällä!! Minusta hän korvaa hellyyden ahtamalla itsensä täyteen herkkuja, taas on namipussit kehissä. Ap.
[/quote]Tiedän aika tarkkaan miltä olosi siellä tuntuu ja en osaa neuvoa muuta kuin että yritä pärjätä ja täältä meidät muut löytää! Mä lämmitin saunan, saanpahan jotakin lämmintä edes ja rauhallisen paikan ajatella. T. Aika monta kertaa vastannut kanssasisar
Kiitos kanssasisar, taidan lähteä lukee sänkyyn. Elokuva osoittautui mykkäfilmiksi 80-luvulta. Ihana ilta!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:10"]
Sama täällä. Tästä tuli illalla taas vaihteeksi riitaa. Istuin sohvalla miehen viereen ja pyysin, että hän vähän silittäisi minua ja mies veti kauheat pultit, että hän on väsynyt, eikä jaksa. Loukkaannuin ja sanoin, että aina sama juttu ja hän sitten huusi vihaisena, että okei, hän silittää ja sanoin, että antaa olla, jos noin vastenmielistä on minuun koskea. Mies lähti kiukkuisena makuuhuoneeseen nukkumaan ja itse jäin tähän tv:n ääreen. Muuten meillä menee "hyvin", kunhan ei oteta huomioon tuota, että mies inhoaa läheisyyttä ja hellyyttä.
[/quote]Ota suihin äläkä nirsoile
[/quote]
Suihinotto ei kyllä ole mun käsitys hellyydestä. Sehän siinä just onkin ku tuossa miehessä tuntuu olevan on/off-kytkin. Joko ei tapahdu YHTÄÄN mitään tai sitten täys tohina päälle. Ei mitään välimuotoa...Hellyydestä ei tietoakaan...