Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei helli mua koskaan!

Vierailija
04.09.2014 |

Siis ei koskaan! Olen niin hellyydenkipeä että kohta en voi katsoa telkkaria kun sieltä nään mistä jään paitsi.
Mies ei halua erota, mä en kestä tätä. Jos sanon jotain niin alkaa kauheesti haukkua tai osoitella mun vikoja. Miks se ei sit eroa??ä haluaisin vaan hellyyttä!!!! Mies sanoo että on väsynyt töistä ja taloyhtiön asioista ja lapsista iltaisin että ei halua hellyyttä. Whaaat!??!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:03"]

No miks se ei sit eroa????

[/quote]koska sää ruokit sen

Mies

Vierailija
22/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan helli mun miestä. Se tulee aina halailemaan mutta tuppaan kauemmaksi koska en kestä kosketusta. Ei vaan kiinnosta pätkääkään. Eikä olla eroamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, no täytyy alkaa kaivaa eropaperit esiin.

Vierailija
24/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meillä joskus rakkautta, mutta nyt mä ko ihastun toisiin kun mies niin helvetin vaikee..

Vierailija
25/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen! Oikeasti niin paha olla jo tämän takia! Öisin kökin täällä av:lla kun illalla tunteet nousee pintaan ja yöllä sitten on paha mieli.

Miten yksi halaaminenkin voi olla niin vaikeaa. Kaiken hellyyden joutuu kerjäämään. Ei ole yhtään rakastettu olo vaikka mies sanookin rakastavansa. Musta tuntuu etten jaksa tätä enää kauaa.

Typerä syy ehkä erota, mutta hellyydenpuutteeseenkin voi kuolla. Siltä ainakin tuntuu! :( Haluan rakkautta!!!!

Vierailija
26/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi niin tuntuu tos raskaalle tää että toinen on ihan eri maisemissa. Oletko sanonut miehellesi tästä?

Vierailija
27/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tästä tuli illalla taas vaihteeksi riitaa. Istuin sohvalla miehen viereen ja pyysin, että hän vähän silittäisi minua ja mies veti kauheat pultit, että hän on väsynyt, eikä jaksa. Loukkaannuin ja sanoin, että aina sama juttu ja hän sitten huusi vihaisena, että okei, hän silittää ja sanoin, että antaa olla, jos noin vastenmielistä on minuun koskea. Mies lähti kiukkuisena makuuhuoneeseen nukkumaan ja itse jäin tähän tv:n ääreen. Muuten meillä menee "hyvin", kunhan ei oteta huomioon tuota, että mies inhoaa läheisyyttä ja hellyyttä.

Vierailija
28/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan. Seksiä ollut viimeksi joskus tammikuussa, sitä ennen vuoden kerrat alle kymmenen, sitä edeltävän vuoden myös. Mutta syykin löytyy, mies on mt-ongelmainen (vakava masennus) en eroa, koska tykkäsin siitä millainen mies oli terveenä, josko se palautuis siksi. Seksi/läheisyysasiaa ei kyllä niin vaan korjata enää.

Vierailija
29/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan kuolisin ilman miehen kosketusta, hellimistä, lähellä pitämistä. Ex ei pitänyt lähellä, kosketti kun halusi seksiä... Ero ei tästä johtunut ja oletinkin etten itsekään kaipaa koskettelua, olin kait oppinut ns. olemaan ilman. Mutta nykyisen mieheni kanssa kaipaan koko ajan lähelle ja rakastan hänessä myös sitä, että spontaanisti ja usein hellii ja koskettelee, riittää kun vaikka käsi on nilkan päällä sohvalla ollessa. Tosin käytännössä aina sohvalla kun ollaan vaik telkkaria kattomassa, olen miehen kainalossa...

Ymmärrän siis hyvin hellyydenkaipuusi...

Vierailija
30/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt sanoa sekä hyvällä että pahalla, mutta ei se tunnu menevän kaaliin. Ei kait se pysty antaa hellyyttä kun ei tykkää itsekään sitä vastaanottaa? Voiko siihen opetella?

Vierailija
31/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että miksi hän ei eroa. Jos olet itse tyytymätön suhteeseen niin eikö sinun pitäisi erota?

Vierailija
32/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän miehet aina olleet tuollaisia?

Vierailija
33/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:18"]

Oon yrittänyt sanoa sekä hyvällä että pahalla, mutta ei se tunnu menevän kaaliin. Ei kait se pysty antaa hellyyttä kun ei tykkää itsekään sitä vastaanottaa? Voiko siihen opetella?

[/quote]

Sama täällä. Olen sanonut asiasta hyvällä ja pahalla, mutta mies ei ota kuuleviin korviin. En ymmärrä, miten vaikeaa hellyyden antaminen voi olla. Itse yritän aina koskettaa miestä ja toivon, että hän tajuaisi tehdä samaa minulle, mutta ei. Pyytäminenkään ei auta, tulee pelkkää tuhahdusta.

Vierailija
34/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten hyvä mies ja asiat muuten parisuhteessa hyvin, niin eroaminen hellyydenpuutteen takia tuntuu vähän...ööö... naurettavalta? Kaikissahan meissä omat vikamme on ja eiköhän siinä uudessakin miehessä joku vika olisi jos tässä vaihtamaan aletaan...
Ymmärrän toki että pitkään hellyydenpuutteessa eläminen helposti ajaa vieraisiin...

Vierailija
35/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:10"]

Sama täällä. Tästä tuli illalla taas vaihteeksi riitaa. Istuin sohvalla miehen viereen ja pyysin, että hän vähän silittäisi minua ja mies veti kauheat pultit, että hän on väsynyt, eikä jaksa. Loukkaannuin ja sanoin, että aina sama juttu ja hän sitten huusi vihaisena, että okei, hän silittää ja sanoin, että antaa olla, jos noin vastenmielistä on minuun koskea. Mies lähti kiukkuisena makuuhuoneeseen nukkumaan ja itse jäin tähän tv:n ääreen. Muuten meillä menee "hyvin", kunhan ei oteta huomioon tuota, että mies inhoaa läheisyyttä ja hellyyttä.

[/quote]Ota suihin äläkä nirsoile

Vierailija
36/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:08"]Mun mies on ihan samanlainen! Oikeasti niin paha olla jo tämän takia! Öisin kökin täällä av:lla kun illalla tunteet nousee pintaan ja yöllä sitten on paha mieli.

Miten yksi halaaminenkin voi olla niin vaikeaa. Kaiken hellyyden joutuu kerjäämään. Ei ole yhtään rakastettu olo vaikka mies sanookin rakastavansa. Musta tuntuu etten jaksa tätä enää kauaa.

Typerä syy ehkä erota, mutta hellyydenpuutteeseenkin voi kuolla. Siltä ainakin tuntuu! :( Haluan rakkautta!!!!
[/quote]
Mulla kans ihan sama juttu!!! Toivoisin että olis joku kurssi mille miehen vois lähettää opettelemaan mitä pitää tehdä:D

Vierailija
37/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkekää mammat minun olkapäätä vasten, minä voin rapsuttaa

Vierailija
38/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:08"]Mun mies on ihan samanlainen! Oikeasti niin paha olla jo tämän takia! Öisin kökin täällä av:lla kun illalla tunteet nousee pintaan ja yöllä sitten on paha mieli. Miten yksi halaaminenkin voi olla niin vaikeaa. Kaiken hellyyden joutuu kerjäämään. Ei ole yhtään rakastettu olo vaikka mies sanookin rakastavansa. Musta tuntuu etten jaksa tätä enää kauaa. Typerä syy ehkä erota, mutta hellyydenpuutteeseenkin voi kuolla. Siltä ainakin tuntuu! :( Haluan rakkautta!!!! [/quote] Mulla kans ihan sama juttu!!! Toivoisin että olis joku kurssi mille miehen vois lähettää opettelemaan mitä pitää tehdä:D

[/quote]Voi tsiisus ! mikä epäsikiö päästelee sammakoita

Mies

Vierailija
39/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin on aina ollut tuollainen. Minä tässä teen hidasta kuolemaa. Ehkä tämä vuosien säästöliekillä eläminen hiljalleen tappaa mut. Ei se alkuun niin pahalta tuntunutkaan. Sehän siinä jännä juttu onkin.

Vierailija
40/53 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:33"]

Mun mies ainakin on aina ollut tuollainen. Minä tässä teen hidasta kuolemaa. Ehkä tämä vuosien säästöliekillä eläminen hiljalleen tappaa mut. Ei se alkuun niin pahalta tuntunutkaan. Sehän siinä jännä juttu onkin.

[/quote]Mene kurssille jossa opetetaan lypsämään miestä niin rahallisesti kuin seksuaalisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä