"Ootko sä saanut sitten lapsia vai kun olet niin rupsahtanut?"
Sanoi asiakkaani 50-60v mies. Olen normaalipainoinen ja hoikempi vielä kun hän oli viimeksi nähnyt minut(vuosi, puoltoista sitten). Okei olen luonnollisemman näköinen(meikkivoide, puuteri, arskapuuteri, kulmakynää ja ripsari), hiukset auki mutta siisti olemus. Kuulemma hän oli suorastaan kiihottunut ulkomuodostani ennen. (??!! Kuka puhuu nuorelle tytölle näin asiakaspalvelu tilanteessa?)Vaatetukseni oli vaalea pitkähihainen löysä trikoopaita ja siistit pillifarkut ym työ vaatetus. Voi olla myös että rupsahtamiseni johtuu myös raskauden keskeytyksestä jonka prosessi on vielä kesken(henkinen hyvinvointi lähes nolla) joten lapsikommentti raastoi pahasti.Tähän päälle vielä seksuaalisävytteinen vihjailu niin en voi itseäni enää likaisemmaksi ja ihmisarvottomammaksi enää tuntea. Oli vain pakko avautua.
Kommentit (4)
Hyi mikä mies, jätä kommentti omaan arvoonsa.
Mä munasin itseni taannoin kun onnittelin naapurinrouvaa raskaudesta. Eipä sitten ollut raskaana vaan muuten vaan lihonut. :=(((
Ei olla enää puheväleissä, vaikka pyysin anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:39"]
Mä munasin itseni taannoin kun onnittelin naapurinrouvaa raskaudesta. Eipä sitten ollut raskaana vaan muuten vaan lihonut. :=(((
Ei olla enää puheväleissä, vaikka pyysin anteeksi.
[/quote] Suomalaisten pitaisi oppia olemaan puhumatta naita "syvallisia". Koko ajan huomautellaan, napaytellaan ja aiheutetaan pahaa mielta kanssaihmisille.
Hyi mikä ukko :( olisit heittänyt sen ulos!
Jotkut sanoo tuollaisia kommentteja kun vaistoavat että sulla ei mene kovin hyvin, tuntevat itsensä kai joksikin voittajaksi siinä kun vetävät toista vielä alemmas.