Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ilo ihmisillä on olla rehellinen ?

Vierailija
14.08.2021 |

Oikein koskee sisimpään kun luen puskaradiosta miten kaikki ilmottelee löytynyttä tavaraa jopa lompakoita ja puhelimia. Mikä helvetti ihmisistä tekee tollasia, onko niillä oma tunto vai mikä sitten alkaa takoa päätä? Mulla ei sellasta ainakaan ole. Voin ihan hyvin viedä esim 3000 euroo kukkarosta rahaa ja käyttää ne omiin juttuihini tai sitten vaikka sijottaa bitcoiniin eikä mulle tule mitään synnin tuskia. Puhelimetkin saa auki jos löytää sellasen, kattoo vaan netistä mallia ja sitten voi myydä vaikka venäläisille. Ärsyttää vähän ihmisissä tollanen. Maailma olis parempi paikka jos kaikki olis vähän itsekkäämpiä

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydettiin kerran kaverin kanssa penkiltä ihan uusi luuri ja päätettiin pitää itsellä. Tyhjenettiin tehdas asetukset mutta sitten iskikin vitutus kun luuria ei saanut käyttöön kun olis pitäny syöttää edelliset google tunnukset...

Sinne saatto mennä jonkun koko elämäntyö tai kaikki muistot joka tapauksessa että onnittelut hyvästä valinnasta

Vierailija
22/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap katalysaattorivaras?

En ole. En tee ylimääräistä työtä elämässä joka voi rasittaa kehoa ja mieltä, tai ota ylipäänsä mitään riskejä. Otan jos kohdalle sattuu sellainen ettei siitä voi jäädä kiinni.

Eli olet vain laiska varas ja sosiopaatti. Loinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on 5 vee 😖

Vierailija
24/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vituttaa eniten se että yhteiskunta vaatii minulta toimia sen eteen että se toimittaisi minulle edes sen 800 euroa kuussa. Minusta tuo on aivan liian vähän ja haluaisin vähintään sen 2000 euroa kuukaudessa rahaa tekemättä mitään. Pakko yrittää hankkia lisä tuloja. V.tuttaa kun joutunut useamman kerran käymään jossain työkokeiluissa ja sieltä olen sitten yleensä raivoamalla poistunut. En aio herätä aamulla ja mennä jonnekin kun muut käskevät.

Mitä 💩AP puhuu!!!!

Vierailija
25/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on 5 vee 😖

Valitettavasti jotkut vaan jää tolle tasolle vaikka ikää olis 60 tai 70 vuotta. Näissä hyvä puoli on se että harvemmin tuohon ikään elävät kun kuolevat joko ''työssään'' tai sitten liialliseen päihteen käyttöön

Vierailija
26/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku mul on tarpeeks rahaa ostan tän palstan ja suljen sen :D Mä en oikeesti tunne ketään kuka käyttäis tätä…

Vierailija
27/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkki

Vierailija
28/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on helpompaa, kivaa ja onnellista kun on rehellinen. Siksi.

Kokeilepa joskus sinäkin.

Rehellisiin ihmisiin luotetaan ja jossain vaiheessa ne lusmut jäävät aina kiinni. Kerran menetettyä luottamusta on vaikea voittaa takaisin. "You can fool some people some time, but you can't fool all the people all the time.