Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako miehelle paljastaa mustasukkaisuus tämän eksää kohtaan?

Vierailija
03.09.2014 |

Tunnen ihan kamalaa alemmuudentunnetta miehen eksää kohtaan. Nainen on JUMALAISEN KAUNIS, menestyvä ja kuulemma vielä erittäin mukavakin. 

Itse olen nätti ja ihan ok. Vähän hukassa. En yleensä näin huonoitsetuntoinen kuin tämän asian tiimoilta.

Olemme seurustelleet reilun vuoden ja yhä edelleen eksän upeus saa minut tuntemaan itseni maan matoseksi. Itse siis olen stalkannut sosiaalisessa mediassa ja törmännyt pari kertaa. Stalkkaus pitäisi tietty lopettaa, mutta ei ole niin yksinkertaisya

En tiedä miten pääsisin ongelmasta yli tai ympäri. Säännöllisin väliajoin purskahdan itkuun, kun tuntuu niin pahalta. Pitäisikö asia myöntää miehelle? Sitten pitäisi myöntää myös kaikki stalkkaus ym.. 

Mies ei ole kauheesti eksästä puhunut, sanonut vaan että kiva tyttö yms. Ero tuli yhteisymmärryksessä erilaisten tavoitteiden takia. Tapasin miehen kun heidän erostaan oli puolisen vuotta. Eivät tietääkseni ole tekemisissä ja nainen on onnellisesti uudessa suhteessa. 

Yleensä vaan neuvotaan, että anna asian olla, eksät on eksiä syystä.. Mutta ei ole onnistunut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi tai avioliitto kertoo mitään kenenkään tunteista? Joskus menetettyä rakkautta ei koskaan saa enää takaisin, jolloin vaikka menisi uuden kanssa naimisiin ei se korvaa eksää. Vähän naiivi ajattelutapa, että joku lapsen hankkiminen on osoitus omasta paremmuudesta...

Vierailija
2/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta tuntui kun miehesi sanoi siitä naisesta että "kiva tyttö" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voisi olla huonomminkin. Miehes voisi olla kiinni lapsisitein tuohon naiseen. Mites sua sitten itkettäs???

Vierailija
4/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:54"]

Miltä susta tuntui kun miehesi sanoi siitä naisesta että "kiva tyttö" ?

[/quote]

No ei hirveesti miltään. Silloin keskusteltiin eron syistä. Sanoin ihan positiivisesti omasta eksästänikin. Mulla vaan loppui silloin tunteet. Miehellä ero oli rankempi.

Vierailija
5/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoit oman huonon itsetuntosi, epävarmuutesi ja muut huonommuudentunteesi eksään. Joko pystyt hyväksymään asian tai sitten pyydät ammattiapua, miehen taakaksi ei kannata puhua entistä, sinun mielestäsi (huom.) joiltain osin parempaa eksää.

Vierailija
6/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on.

Vierailija
7/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä on parempi olla sitten yksin itkemässä kurjuuttaan? En ymmärrä tuollaista ihmistä ollenkaan, jossakin on mennyt pahasti vikaan kun edes ajattelet tuollaisia. Ihme että mies jaksaa hysteerisyyttäsi.

Vierailija
8/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:02"]

No joo, ehkä on parempi olla sitten yksin itkemässä kurjuuttaan? En ymmärrä tuollaista ihmistä ollenkaan, jossakin on mennyt pahasti vikaan kun edes ajattelet tuollaisia. Ihme että mies jaksaa hysteerisyyttäsi.

[/quote]

En ole miehelle asiasta maininnut. 

ap

Vierailija
9/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi exä olisi ruma niin silloin voisit ajatella että miehellesi kelpaa kuka tahansa. Minunkin exä oli kaunis, mutta en minä sitä kauneutta enää samalla tavalla näe. Exä on vain exä.

Vierailija
10/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:07"]

Jos miehesi exä olisi ruma niin silloin voisit ajatella että miehellesi kelpaa kuka tahansa. Minunkin exä oli kaunis, mutta en minä sitä kauneutta enää samalla tavalla näe. Exä on vain exä.

[/quote]

Oletko yläasteikäinen vai mistä moinen harhaluulo, että ulkonäkö kertoo jotain ihmisen parisuhdekelpoisuudesta? :D 

Vierailija
11/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:08"]

[/quote]

Oletko yläasteikäinen vai mistä moinen harhaluulo, että ulkonäkö kertoo jotain ihmisen parisuhdekelpoisuudesta? :D 

[/quote]

No ulkonäöstähän tässä enimmäseen näyttää olevan kysymys. Eikä minulla moista harhaluuloa edes ole.

Vierailija
12/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:08"]

[/quote]

[/quote]

No ulkonäöstähän tässä enimmäseen näyttää olevan kysymys. Eikä minulla moista harhaluuloa edes ole.

[/quote]

Ulkonäkö ja menestys työelämässä ovat luonnollisestikin ne asiat, jotka minä näen. Ja onhan maailma melko pinnallinen, eikä mieheni nyt ainakaan vähiten pinnallisesta päästä ole.. Ehkä helpottaisi kuulla, miksi ei kuitenkaan toiminut, niin ei tarvitsisi kuvitella kaiken olleen täydellistä.

ap

Vierailija
13/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mustasukkaisuutta kannata miehelle määkiä.

Mies ei luultavasti ole edes ajatellut exää ja kumpi on kauniimpi ja huono itsetunto yl. vain ärsyttää miehiä.

Sitten kun alat asiaa vatvomaan niin mieskin hoksaa että ai niin se exä olikin tosiaan kaunis ym ym ja sinä sitten siinä surkeana tilität ja mies juoksee karkuun...exän luo.

Vierailija
14/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmasti nähnyt exänsä myös vähemmän upeana, vaikkapa flunssaisena. Kukaan ei ole täydellinen. Ja sitä upeutta ehkä silmissäsi tekee myös tyylivalinnat ym. jos paljon meikkiä ja hiukset laitettuna tms, ei ehkä ilman niitä yhtä tyrmäävä ilmestys.

Vierailija
15/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se meni ajan kanssa ohi. Aluksi tunsin kaikkea kuvailemaasi. Nyt kun takana on vuosi seurustelua, en tunne hänen exää kohtaan mitään. Ei kannata ainakaan suoraan tunnustaa olevansa mustasukkainen, mutta jos exät tulee taas puheeksi, voit mainita jotain, että satuin näkemään joskus exäsi Facebookissa ja onpa muuten kaunis nainen tms...

Vierailija
16/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikeastaan muuten ollut mustasukkainen miehen eksästä mutta kerran mies sanoi että ei tiedä miksi he edes erosivat. Jäänyt jostain syystä kummittelemaan mieleen.

Vierailija
17/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko olevasi miehelle vain laastari, jonka miehesi otti parantuakseen erosta exäänsä? Siitäkö on kyse? Joka tapauksessa, jos alemmuudentunteesi on tuota luokkaa, niin eipä se povaa hyvää suhteellenne.

Vierailija
18/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö muuten keskustella miehen ja tämän eksän erosta? Voiko asian nostaa esille vielä tässä vaiheessa parisuhdetta? Siis noin puolentoista vuoden seurustelun jälkeen.

Kävin kerran lounaalla oman eksäni kanssa. Kysyin sitten mieheltä, että pitääkö hän yhteyttä omaansa. Mies vastasi, ettei pysty. Kysyin sitten, että miksi ei. Ei vastannut. Auts.

Vierailija
19/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:51"]

Koetko olevasi miehelle vain laastari, jonka miehesi otti parantuakseen erosta exäänsä? Siitäkö on kyse? Joka tapauksessa, jos alemmuudentunteesi on tuota luokkaa, niin eipä se povaa hyvää suhteellenne.

[/quote]

Olen tätäkin miettinyt. Mies alkoi "piirittää" minua kuukausi eron jälkeen. Olin silloin parisuhteessa, joten asia ei edennyt. Puolen vuoden päästä siis juttu lähti lentoon ja vaihdoin siis myös miestä melkein kuin lennossa..

Vierailija
20/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:51"]

[/quote]

Olen tätäkin miettinyt. Mies alkoi "piirittää" minua kuukausi eron jälkeen. Olin silloin parisuhteessa, joten asia ei edennyt. Puolen vuoden päästä siis juttu lähti lentoon ja vaihdoin siis myös miestä melkein kuin lennossa..

[/quote]

Niin ja tiedostan kyllä, ettei alemmuudentunne on tuhoisaa. Siksi tässä pohdin, miten pääsisin siitä eroon. En muuten tässä määkisi, jos en haluaisi voittaa tunnetta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme