Miksi olen vyötärölihava?
Olen normaalipainoinen. Liikun paljon (3-4x viikossa 60min aerobisia lenkkejä), en tupakoi tai käytä alkoholia. Jos vaatteet ostais vyötärönympäryksen mukaan, käyttäisin kokoa 42, mutta yleensä 36-38 on mulle oikea koko.
Kommentit (24)
Syöt liikaa ja liian nopeita hiilihydraatteja. Lopeta leivän, pastan ja perunan puputus niin vyötärökin alkaa löytyä.
Gynellä ei huomautettavaa munasarjojen suhteen.
ap
Ruokavalio on yhtä tärkeä, kuin liikunta. Aiemmin yritin laihduttaa rankalla liikunnalla. Ei onnistunut. Kannattaa jättää nuo hiilari pöperöt vähemmälle. Leipä, pasta, peruna,mehut ja limsat, karkit, sipsit ym pois
Täälläkin yksi omena. Karppaus ei muuttanut mun mittasuhteita mitenkään. Mitat 165/55 ja 94/76/89.
Olet varmaan sellainen luonnostaan kapealanteinen ja vähän leveä rintakehä? Sellaiset lihovat helposti noin. Kaikki krooniset infektiot myös aiheuttavat keskivartalolihavuutta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:48"]
Olet varmaan sellainen luonnostaan kapealanteinen ja vähän leveä rintakehä? Sellaiset lihovat helposti noin. Kaikki krooniset infektiot myös aiheuttavat keskivartalolihavuutta.
[/quote]
No joo, olen just ton mallinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:48"]
[/quote]
No joo, olen just ton mallinen.
ap
[/quote]
Mää myös! Ja vihaan vartaloani :( Olen niin kateellinen ja katkera, etten voi koskaan olla tiimalasin muotoinen eli kaunis nainen.
Mä olen myös vyötärölihava, mulla mitat on vaan suuremmat koska olen pitempi. En tiedä, alan olemaan toivoton. Ei tähän ole lääkettä. =(
Hiilarit pois, maituotteet pois ja et kai hiilihappojuomia juo? Ja Välillä kannattas punaviiniä juoda (pieni annos)
ap. kaloreita vähemmälle eli hiilareita veke.
enemmän liikuntaa jos mahdollista. jumpan jälkeen pitää kunnolla valua hiki.
ei auta jos vähä villasukkia kutoilee kotosoffalla näin sarkastisesti sanottuna.
Mulla on notkoselkä, ja olin "vyötärölihava" jo painaessani lapsena/nuorena 48 kg. Maha pullotti aina. Vaikka liikuin, tein vatsoja, urheilin. Myöhemmin tuli jokunen kilo lisää, kaikki kertyivät vatsaan (painoin 54 kg). Näytin kuin olisin ollut raskaana vuosia. Jalat sutjakat, käsivarret sutjakat, kadvot kapoiset, mutta - se maha.... Kolme raskautta, eivätkä vatsalihakset enää palautuneet yhteen, kilojakin jäi taas (paino noin 60 kg). Nykyään näytän iltaisin, kun maha ruoka-allergioista, intoleranssista ja keliakiasta johtuen vielä turpoilee, olevani monadti n. 11 kk:lla paksuna. Voi että kuinka mahaani inhoan. Terveyskeskuksessakin lääkäri ekana:"Oletko raskaana?". Joo, enpä ole.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:51"]
Mulla on notkoselkä, ja olin "vyötärölihava" jo painaessani lapsena/nuorena 48 kg. Maha pullotti aina. Vaikka liikuin, tein vatsoja, urheilin. Myöhemmin tuli jokunen kilo lisää, kaikki kertyivät vatsaan (painoin 54 kg). Näytin kuin olisin ollut raskaana vuosia. Jalat sutjakat, käsivarret sutjakat, kadvot kapoiset, mutta - se maha.... Kolme raskautta, eivätkä vatsalihakset enää palautuneet yhteen, kilojakin jäi taas (paino noin 60 kg). Nykyään näytän iltaisin, kun maha ruoka-allergioista, intoleranssista ja keliakiasta johtuen vielä turpoilee, olevani monadti n. 11 kk:lla paksuna. Voi että kuinka mahaani inhoan. Terveyskeskuksessakin lääkäri ekana:"Oletko raskaana?". Joo, enpä ole.
[/quote]
olen 168 cm. pitkä. En suö leipää, perunaa, pastaa. Liikun paljon.
Kyllä se perimä määrää vartalon mallin. Kuntosalilla sitä voi vähän muuttaa. Eli päärynä vahvistaa hartia lihaksi, ei jalkoja.
Itse syön paljon leipää, pastaa ja perunoita ja sokeria. Olen tiimalasi. Läskit kertyy lanteille ja rintoihin. Erittäin selkeä vyötärö.
Ei auta karppaus tai normaali määrä liikuntaa. Leikattu kilpirauhanenkaan tuskin parantaa tilannetta. Näen itselläni kaksi vaihtoehtoa: hyväksyn ominaisuuteni tai käyn rasvaimussa.
Sokeri ja perimä.
349 e, kiitos.
t. Jutta