Miksi olen vyötärölihava?
Olen normaalipainoinen. Liikun paljon (3-4x viikossa 60min aerobisia lenkkejä), en tupakoi tai käytä alkoholia. Jos vaatteet ostais vyötärönympäryksen mukaan, käyttäisin kokoa 42, mutta yleensä 36-38 on mulle oikea koko.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:09"]Mulla sama juttu. Olen mitoiltani muualta s, vyötäröllä l tai xl. Mutta minä en kyllä vihaa ulkonäköäni, tällainen kroppa on helppo pukea niin, että näytän hoikalta. Terveyden kannalta toki en ole asiasta iloinen. Pyrin pitämään mitat sellaisena, että vy olisi alle 80 cm, se vaatii paljon työtä.
Mulla on pco. Liikun paljon, juoksen ja käyn salilla. Syön rasva-protskupainotteisesti. Silti mikään ei muutu.
[/quote]
Anteeksi, mutta miten s kokoinen pukeutuu hoikaksi, jos on xl koon vyötärö?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:09"]Mulla sama juttu. Olen mitoiltani muualta s, vyötäröllä l tai xl. Mutta minä en kyllä vihaa ulkonäköäni, tällainen kroppa on helppo pukea niin, että näytän hoikalta. Terveyden kannalta toki en ole asiasta iloinen. Pyrin pitämään mitat sellaisena, että vy olisi alle 80 cm, se vaatii paljon työtä.
Mulla on pco. Liikun paljon, juoksen ja käyn salilla. Syön rasva-protskupainotteisesti. Silti mikään ei muutu.
[/quote]
Anteeksi, mutta miten s kokoinen pukeutuu hoikaksi, jos on xl koon vyötärö?
[/quote]
No hyvinkin helposti, vyötärön seudun piilottamalla tai sitä oikeanlaisilla leikkauksilla hämäämällä. Siihen sopivia vaatteita on paljon.
Olin juuri fysioterapeutin luennolla ja hän kertoi että ei auta jos lenkkeilisi 3 krt viikossa mutta istuu 8h päivässä, on parempi jos työskentelee seisten ja ei harrastaisi ollenkaan liikuntaa arkiliikunnan lisäksi. Kuulemma vaikutus juuri vyötärölihavuuteen. Eli lounaille seisten ja taukojumppaa!
Mulla sama juttu. Olen mitoiltani muualta s, vyötäröllä l tai xl. Mutta minä en kyllä vihaa ulkonäköäni, tällainen kroppa on helppo pukea niin, että näytän hoikalta. Terveyden kannalta toki en ole asiasta iloinen. Pyrin pitämään mitat sellaisena, että vy olisi alle 80 cm, se vaatii paljon työtä.