Riikka Purra: Olen varautunut pääministerin tehtävään
Nyt se on jo pääministerikin! Ei edes Halla-aho uskaltanut moista sanoa!
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosivat Ossin äänet?
Häntä ei äänestetty tarpeeksi kultaseni.
Purrasta tulee loistava pääministeri meille.
Mutta Jusa ehkä vetelee edelleen langoista, vrt. Marin ja Rinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon tyttö. Se, että orpopoika raotti yhteistyön mahdollisuutta ei tarkoita, etteikö PS joutuisi tavoitteistaan tinkimään rajusti. Aivan kuten edellisenkin kepuli-kokkaresopan aikana.
Käsittääkseni pitkän linjan tausta puoluetoimistolla ja muuten puolueessa. En ole persu, mutta veetuttaa tuollainen tytöttely ja väärän tiedon levitys.
Miten sen ottaa? Viisi vuotta on ehkä nykyään pitkä aika mutta itse pidän lyhyenä eli 2016-2021 mutta 10 vuotta on jo pitkä aika politiikan hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Puolueen kannatus tulee laskemaan paljon, ei mitään asiaa moiseen haaveesseen, tyttö parka.
Jaa eipä tuo haittaa yhtään kumpaa sukupuolta siellä on johtamassa kunhan arvot ovat samat kuin edellisellä johtajalla. Itse olen mies, ja jatkan kyllä persujen äänestämistä vaikka siellä on nyt nainen. Purralla on sentään aivot, verrattuna vihreiden tai vasemmiston johtajiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Riikka ajattelee, että hänestä tulisi pääministeri?
Kuten jo sanottu, Timo Haapala häneltä asiaa tivasi. Pitäisikö hänen vastata: ”ei kiitos, en ole koskaan valmis pääministeriksi”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolueen kannatus tulee laskemaan paljon, ei mitään asiaa moiseen haaveesseen, tyttö parka.
Jaa eipä tuo haittaa yhtään kumpaa sukupuolta siellä on johtamassa kunhan arvot ovat samat kuin edellisellä johtajalla. Itse olen mies, ja jatkan kyllä persujen äänestämistä vaikka siellä on nyt nainen. Purralla on sentään aivot, verrattuna vihreiden tai vasemmiston johtajiin.
Ja todennäköisesti lisääntyy naiskannattajien määrä. Kunhan loputkin naiset alkaa ymmärtämään esimerkiksi vihreiden ja vasemmiston päättömät teesit. Ja heidän loputtoman velaksielämisen.
Oli sillä äänestäjissä 7 harkintakyvytöntäkin. Purra oli vähiten huono valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP joutuu nyt oikeasti miettimään haluaako jäädä seuraavasta hallituksesta pihalle. Marinin lähtölaskenta on alkanut.
Ei SDP voi sitä itse päättää, jääkö seuraavasta hallituksesta pihalle.
Vaan kansalaiset. Kansalaiset jotka eduskuntavaaleissa antavat äänensä puoluille.
Ja siitä kuka vaalit voittaa ja ketä vaalien voittaja hallitukseensa huolii.
Tunnettua on että, hallituspuolueet menettävät aina kannatustaan, hallituksessaan ollessaan.
Koska joutuvat tekemään ne kaikki ikävät ja pirullisimmat linjaukset yhteiskuntaa, jotka eivät ole kansalle mieluisia. Esim. nyt nämä verojutut ja ylimitoitetut ilmastojutut.
Oppisitiopuolueillla on menestystä tulevissa vaaleissa keväällä 2023, hallituspuolueet kärsivät tappioita.
JOUTUVAT tekemään?
Ei niitä siihen mikään ole pakottanut, kunhan ovat itse näin halunneet ja päättäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on kyllä upea nainen! Kaunis ja henkisesti erittäin oikein asennoitunut. Riikasta tulee mahtava pääministeri kunhan kommarihuorasta ja sen mädätysjengistä päästään eroon ♥ ♥ ♥
Tuollaisten luuserisikojen takia persuista ei tule ikinä hallituskelpoista.♥️♥️♥️♥️
Entä sitten? Perussuomalaisuus ei ole ihonväristä kiinni ja perussuomalaiset ovatkin nousseet maahanmuuttajaväestön suosituimmaksi puolueeksi. Tärkeintä on vastustaa länsimaita ja suomalaisten vapausaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti disorientoitunut.
Miksi vihaat naisia?
Vierailija kirjoitti:
Suomen ÄÄRIOIKEISTON riski kasvaa jos PS:stä tulee pääministeripuolue. Vaarallinen suunta Euroopassa.
Kyselen aina esimerkkejä ihmisiltä missä se äärioikeisto on oikeastaan toiminut hyvin ja ilman katastrofaalisia seuraamuksia, enkä saa koskaan vastausta tähän kysymykseen. Ja olen siis itse kokoomuslainen eli oikeaan kallellaan minäkin.
Toiveena on, että muut PS:n kanssa hallitukseen lähtevät puolueet pitävät omista linjoistaan kiinni. Suomeen ei tarvita niin kutsuttua öyhötyspolitiikkaa.
Sellaista naisvihaa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen ÄÄRIOIKEISTON riski kasvaa jos PS:stä tulee pääministeripuolue. Vaarallinen suunta Euroopassa.
Kyselen aina esimerkkejä ihmisiltä missä se äärioikeisto on oikeastaan toiminut hyvin ja ilman katastrofaalisia seuraamuksia, enkä saa koskaan vastausta tähän kysymykseen. Ja olen siis itse kokoomuslainen eli oikeaan kallellaan minäkin.
Toiveena on, että muut PS:n kanssa hallitukseen lähtevät puolueet pitävät omista linjoistaan kiinni. Suomeen ei tarvita niin kutsuttua öyhötyspolitiikkaa.
Sellaista naisvihaa sieltä.
Viestissäni ei mainittu kertaakaan sukupuolta. Ainoastaan se totuus, että Suomeen ei tarvita äärioikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrasta tulee loistava pääministeri meille.
Tulee, todella upea Pääministeri : D Voin kuulla sen demariloisten ja muiden kommareiden hampaiden narinan ja kirskunnan tänne asti, kun ne raivosta kihisten narskuttavat niitä yhteen.
Tuli niin elävästi mieleen se kun Jussi Halla-aho ilmoitti olevansa käytettävissä sisäministeriksi heti eduskuntavaalipäivän iltana. :D
Mikä itku muinoin persuissa nousikaan kun muutama puolue ilmoitti, etteivät persut kelpaa hallituskumppaneiksi. Nyt Purra itse sulkee kumppaneita pois, vaikkei ole vielä lähelläkään pääministerin tuolia.
Olisiko pitänyt sanoa:. En lähde mukaan päivän politiikkaan, olen muuten vaan mukavikseni mukana.
Eikös yleensä voittajan puheenjohtajasta tule pääministeri ?? Voittoa lähtee hakemaan siinä missä muutkin puolueet.
Riikka Purra ei ole mikään tyttö, hän on Nainen tanan paskat!
On ilmeisen laskelmoiva tyyppi, ja tulee olemaan kivenä monen poliitikon kengässä. Tuota tuskin kangetaan paikalta vuosikausiin.
On ollut persujen linjan vetäjä jo kauan, eli vähän niin kuin selän takaa ohjannut muita. Nyt sitten puhuu suoraan. Mutta hallitukseen ei lausuntojen perusteella laskelmoivasti halua, sillä siellä joutuisi tekemään päätöksiä ja suosio laskisi. Populisti mikä populisti.
Käsittääkseni pitkän linjan tausta puoluetoimistolla ja muuten puolueessa. En ole persu, mutta veetuttaa tuollainen tytöttely ja väärän tiedon levitys.