Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmilapsiset perheet: mikä auto/autoja teillä on?

Vierailija
03.09.2014 |

Ei kyllä oikein mahduta nykyiseen kolmen lapsen ja tavaroiden kanssa. Tilavampi pitäisi saada.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on M-sarja MB ja E-sarjan farmari MB.

Vierailija
2/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole autoa lainkaan. Kuljemme bussilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli V70 Volvo silloin, kun lapset olivat pieniä. Hyvin mahtui istuimet takapenkille ja kunnon rattaat ja ilmakumipyörälliset matkarattaat sekä 2 keskikokoista koiraa takakonttiin.

Nyt Volvo S80, mutta ei istuimia. Tosin takapenkki on tilava ja auto vanhempi, joten takakonttikin on tilavampi kuin nämä uudet mallit.

Vierailija
4/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisenä autona kun liikutaan perheen voimin on tämän vuoden BMX X5 (7-paikkainen maasturi), miehellä tämän vuoden BMW M6 ja minulla viime vuoden BMW M5.

Vierailija
5/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitikat C4 ja Xsara.

Vierailija
6/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMX? Meillä Ford S-max.

Vierailija
7/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazda 323, joku volvo (en ikinä muista mikä) ja mitsubishi pajero

Vierailija
8/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin oli farmari Mondeoa ja saman kokoluokan isoja perhefarkkuja. Nyt kun kakarat alkaa olla niin isoja että kaikki kolme ei ole koskaan mukana joka paikassa, niin siirryttiin pykälää pienempään, eli nyt farmari Focus.

Vierailija
9/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisenä autona kun liikutaan perheen voimin on tämän vuoden Porsche Cayenne (7-paikkainen maasturi), miehellä tämän vuoden Porsche Canamera ja minulla viime vuoden Ferrari... muista nyt mallia, mutta punainen on.

Vierailija
10/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-90 luvun farmari corolla:lla ajetaan jos ollaan porukalla liikenteessä. Muuten minä ajan kolmen lapsen kanssa pienemmällä mitsubishillä.

Vierailija
11/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volkkarin Touran

Vierailija
12/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Prius.

Vierailija
13/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmas lapsi syntyi keväällä ja mies osti kesäkuussa meille uuden  VW Golf farmarin.  Meidän entinen auto, kolmisen vuotta vanha Opel Astra Hb jäi mulle ja vaihdossa annettiin mun  vanha Nissan Almera. 

Vierailija
14/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Chevrolet Grand Voyager, eikä parempaa ole! Siis lapsiperheelle. Vähän se kyllä hörppii löpöä. Nyt lapset on jo isoja ja niin onkin kolme autoa pihassa. 

Vierailija
15/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Pathfinder

Vierailija
16/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Toyota Avensis Verso, mutta vaihdettiin vuosi sitten Ford S-maxiin. Molempiin olen ollut ihan tyytyväinen. Tavaratilaa on riittävästi (reissaamme melko usein pitkiäkin matkoja) ja takapenkillä on mukavasti tilaa matkustaa. Tarvittaessa mahtuu kyytiin joku lapsen kaverikin, kun perälle saa nostettua pari ylimääräistä penkkiä. Kakkosautona meillä on Volvo V70 ja sillä ajellaan lähinnä töihin ja kauppaan. Kyllä se tuntuu auttamatta pieneltä erityisesti takapenkin suhteen, kun on tottunut tilavampaan. Lapset ainakin valittelevat, että joutuu ahtautumaan ja jalkotilaa on todella vähän (erityisesti keskipaikalla, kun lattiassa on se "korotus" juuri siinä kohtaa).

terv. äiti, isä ja lapset 9v, 11v ja 14v

Vierailija
17/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford Galaxy

Vierailija
18/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo xc90. Ollaan tyytyväisiä, kun tilaa on. Kuluttaa vain aivan hirveästi.

Vierailija
19/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo v70. Hyvin mahtuu kaukalo, turvaistuin ja koroke takapenkille.. Tai no hyvin ja hyvin...mahtuu, ja se riittää. Olennaista on myös että meidän yli 60kg koira mahtuu sinne taakse. Tavarat nyt sitten tietysti mahtuu aika huonosti....lähinnä minun tai pienimpien jalkatiloihin. Reissuun lähdetään aina ilman koiraa kyllä, joten sitten mahtuu enenmän. Eli pärjätään.

Vierailija
20/31 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Audi A6. Silloin, kun oli vielä vaunut käytössä, niin peräkonttiin ei paljon muuta sitten mahtunutkaan. Muuten on tila riittänyt hyvin, niin takapenkillä kuin siellä peräkontissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme