Kolmilapsiset perheet: mikä auto/autoja teillä on?
Ei kyllä oikein mahduta nykyiseen kolmen lapsen ja tavaroiden kanssa. Tilavampi pitäisi saada.
Kommentit (31)
Passat variant ja kakkosautona Golf. Hyvin mahtuu 2 aikuista, 12v, 9v ja 7v. + esim viikon laskettelureissun kamat.
BMW 525. Hyvin mahtui turvaistuimetkin aikanaan, kuljetuskapasiteetti riittää meille, ainoastaan sukset jää kuljettamatta jos kaikki on kerrallaan kyydissä.
Mitsubishi outlander ja Subaru outback
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:24"]Yhteisenä autona kun liikutaan perheen voimin on tämän vuoden BMX X5 (7-paikkainen maasturi), miehellä tämän vuoden BMW M6 ja minulla viime vuoden BMW M5.
[/quote]:D BMX.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:38"]
-90 luvun farmari corolla:lla ajetaan jos ollaan porukalla liikenteessä. Muuten minä ajan kolmen lapsen kanssa pienemmällä mitsubishillä.
[/quote]Eikö tommonen ole jo läpiruosteessa
Yhteisenä kulkuneuvona kun liikutaan koko perheen voimin on yksityislentokone. Viime vuoden mallia nääs. Miehellä tämän vuoden helikopteri ja minulla viime vuoden kuumailmapallo.
Volvo v70. Perheelliselle paras valinta.
Kun liikumme koko perheen voimin, meillä on tandempyörä, viisipaikkainen tämän vuoden mallia. Miehellä on sitten viime vuoden potkumopo, se plaston sininen. Ja mulla aasi, toissavuoden mallia.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:40"]
BMW 525. Hyvin mahtui turvaistuimetkin aikanaan, kuljetuskapasiteetti riittää meille, ainoastaan sukset jää kuljettamatta jos kaikki on kerrallaan kyydissä.
[/quote]
Tää on siis sedani.
Lapset 7, 4 ja 2v - ei olla vielä keksitty, mihin tarvitsisimme autoa.