Aiotko menettää luottotiedot 70-vuotiaana?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:26"]
Syystä että?
[/quote]
Kun on toinen jalka haudassa niin on hauskaa panna ranttaliksi.
En...ajattelin jättää lapsillekin jotain ja kerryttää omaisuutta niin että sitä rahaa on ihan omasta takaa.
Kiva elää sit vaik 20 vuotta tiukilla ja murehtinut huomisesta?!
Ei mut miettikääpä sellai tilanne et oot sen 70, syöpään kuoleva. Nostat kaikki rahat, annat lapsillesi, käyt ottamassa lainan, tai vaikka luoton puolella lähet maailman ympärysmatkalle, jos kuolo ei korjaa matkalla, jäät vaikka Intiaan sitä odottelemaan :D
Elämällä on tapana koulia, joten luultavasti harkintasi sellaiseksi jääkin.
Anna mennä! Monet kuolemansairaat vetää kortit tappiin ja kuolema kuittaa velat.
Silloin kun minä olen 70-vuotias ei ole nykyisenkaltaista rahajärjestelmää eikä eläkkeitä. Silloin kaikilla on maallista omaisuutta niin paljon kuin sielu sietää. Mutta henkisemmät arvot ovat etusijalla.
Mä päätin nyt näin 30v vetää luottotiedot ranttaliks. Harmittaa vaan kun tajusin et 50v milla on ne taas vaikka en sinne latiakaan maksais! Höh.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:26"]
Syystä että?
[/quote]
Kun on toinen jalka haudassa niin on hauskaa panna ranttaliksi.
[/quote] Aika nuorena sitten aiot kuolla.
Eläkeiän karatessa tätä vauhtia olen ilmeisesti vielä töissä seitsemänkymppisenä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 03:37"]
Ei mut miettikääpä sellai tilanne et oot sen 70, syöpään kuoleva. Nostat kaikki rahat, annat lapsillesi, käyt ottamassa lainan, tai vaikka luoton puolella lähet maailman ympärysmatkalle, jos kuolo ei korjaa matkalla, jäät vaikka Intiaan sitä odottelemaan :D
[/quote]
Lainaa ei saa ilman vakuuksia tai takaajia.
Syystä että?