Mikä kosmetiikkatuote on kaikkien aikojen suosikkisi?
Mulla Dermosilin Extra-voide, älyttömän hyvä tuote varsinkin talvella kun iho kutisee ja halkeilee kuivuudesta. Ei tarvi kuin vähän laittaa niin auttaa jo.
Kertokaa omia suosikkejanne! :) Terveisin kosmetiikkaintoilija.
Kommentit (33)
Olet kyllä oikea kosmetiikkaintoilija, jos suosikkituotteesi on Dermosilia :D Saa alapeukuttaa!
Garnierin Invisible Dry -dödö - ainoa joka pitää - ja Louis Widmerin silmänympärysvoiteet. Kaikki muut on korvattavissa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:04"]
Olet kyllä oikea kosmetiikkaintoilija, jos suosikkituotteesi on Dermosilia :D Saa alapeukuttaa!
[/quote]
Dermosilin tuotteilla on erinomainen hinta-laatusuhde. Minä kyllä yläpeukutan ap:tä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:04"]Olet kyllä oikea kosmetiikkaintoilija, jos suosikkituotteesi on Dermosilia :D Saa alapeukuttaa!
[/quote]
Aina, kaikesta, saa tällä palstalla ilkeää kommenttia. Miksi olette niin inhottavia? Minä allergikkona rakastan Dermosiliä.
lumenen bb-voide
max factorin masterpiece -ripsari
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:19"]Nivean mustapää"laastarit" :)
[/quote]
kokeile liivatejauhe-maitoseosta.
Aivan ehdottomasti Blinc-ripsiväri, joka tekee ns. tuubin ripsen ympärille, ei sisälla yhtään öljyä, eikä valu edes vesisateessa, vaikka peseytyy pelkallä vedellä pois. Suosittelen lämpimästi kaikille allergisille ja herkkäsilmäisille!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:04"]Olet kyllä oikea kosmetiikkaintoilija, jos suosikkituotteesi on Dermosilia :D Saa alapeukuttaa! [/quote] Aina, kaikesta, saa tällä palstalla ilkeää kommenttia. Miksi olette niin inhottavia? Minä allergikkona rakastan Dermosiliä.
[/quote]
Jos ei kestä palstan henkeä, niin kannattaa etsiä jokin toinen foorumi.
niin kun dermosilhän ei ole kosmetiikkaa...että oli tosi tyhmä aloitus ja asiasta vaan sanottiin...[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:04"]Olet kyllä oikea kosmetiikkaintoilija, jos suosikkituotteesi on Dermosilia :D Saa alapeukuttaa! [/quote] Aina, kaikesta, saa tällä palstalla ilkeää kommenttia. Miksi olette niin inhottavia? Minä allergikkona rakastan Dermosiliä.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:44"]
niin kun dermosilhän ei ole kosmetiikkaa...että oli tosi tyhmä aloitus ja asiasta vaan sanottiin...[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kosmetiikkaa ovat kaikki ulkonäön hoitamiseen tai säilyttämiseen tarkoitetut valmisteet. Myös kosteusvoiteet.
Sinisessä peltipurkissa myytävä Nivea. Paras huulirasva, käsivoide ja jalkavoide ikinä.
Parhaat meikit löytyvät aina Chanelilta. Brändillä vaan on aina mun ihonsävylleni juuri nappiin olevia sävyjä, uutuusmeikkivoiteenkin voi ostaa sävynumeron perusteella testaamatta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:19"]Nivean mustapää"laastarit" :) [/quote] kokeile liivatejauhe-maitoseosta.
[/quote]
Mikä tää juttu on! :D
Sensai 38-mascara. Aina kun yritän siirtyä muuhun ripsariin niin näytän pandalta jo puolilta päivin. Ja jos kokeilen vedenkestävää niin joudun hinkkaamaan puoli tuntia väriä pois ja silti jää tuhrut. Sensai, i love you! ♡♥♡
Lumene labin suojaava silmänympärysvoide.
Max Factorin FLE-mascara. Ihan huippu!
Niin hyvä ja niin halpa, käyttänyt jo vuosikausia.
Lumenen mustien silmänalusten peittovoide on aika hyvä. Tosin jos menee itse silmiin niin kirvelee.