Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kosmetiikkatuote on kaikkien aikojen suosikkisi?

Vierailija
03.09.2014 |

Mulla Dermosilin Extra-voide, älyttömän hyvä tuote varsinkin talvella kun iho kutisee ja halkeilee kuivuudesta. Ei tarvi kuin vähän laittaa niin auttaa jo.

Kertokaa omia suosikkejanne! :) Terveisin kosmetiikkaintoilija.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:40"]Sinisessä peltipurkissa myytävä Nivea. Paras huulirasva, käsivoide ja jalkavoide ikinä.

Parhaat meikit löytyvät aina Chanelilta. Brändillä vaan on aina mun ihonsävylleni juuri nappiin olevia sävyjä, uutuusmeikkivoiteenkin voi ostaa sävynumeron perusteella testaamatta.  
[/quote]
Olin tulossa just kommentoimaan Nivean rasvasta! Ihan huipputuote! Edullinen ja riittoisa :)

Vierailija
22/33 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extra-voide on erinomaista myös atooppiseen ihottumaan, olen käyttänyt sitä lapselle kun mikään muu ei ole auttanut. Dermolla on myös hyvä kosteuttava hyaluronihapposeerumi, hinta alle kympin ja päihittää vastaavat monta kertaa kalliimmat tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:04"]Olet kyllä oikea kosmetiikkaintoilija, jos suosikkituotteesi on Dermosilia :D Saa alapeukuttaa! [/quote] Aina, kaikesta, saa tällä palstalla ilkeää kommenttia. Miksi olette niin inhottavia? Minä allergikkona rakastan Dermosiliä.

[/quote]

Jos ei kestä palstan henkeä, niin kannattaa etsiä jokin toinen foorumi.
[/quote]

No kerropa miksi pitää ilkeillä? Onko sulla paha olo, mene terapeutille, jookis. Joka paikassa toitotetaan että kiusaaminen pitää saada loppumaan ja täällä jotkut vähä-älyiset jaksaa tämmöiseen keskusteluun tulla paskakärki edellä. Miten tyhmä ihminen voikaan olla.

Vierailija
24/33 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois rahaa ostaisin vain Sisleytä.

Muuten suosikkini on Estee Lauderin Advanced Night Repair (mutta sitä kannattaa käyttää vain kuureina) ja Lumenen CC.

Mutta Ihan aikuisten oikeasti mikään ei kaunista samalla tavalla kuin rakkaus ja elämänilo. Mikään raha ja tuote ei yksistään tuo kauneutta :) Tähän voi varmasti moni yhtyä. Joillakin sitä vain on, säteilyä, sitä ei saa millään tietyllä rasvalla ;-)

Vierailija
25/33 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:19"]Nivean mustapää"laastarit" :) [/quote] kokeile liivatejauhe-maitoseosta.

[/quote]

Mikä tää juttu on! :D
[/quote]

googlaa. Hiljattain tälläkin palstalla oli juttua aiheesta.

Vierailija
26/33 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy Dermablend -meikkivoide.

Vierailija
27/33 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome Teint Miracle meikkivoide. Kevyt, tekee tasaisen ja heleän ihon. Kestää kokopäivän hikoillessakin. Ei paakkuunnu. Ihana.

Vierailija
28/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen Superdefence Age Defence kasvovoide. Tätä käytän talvikuukausina kun pintakuiva sekaihoni hilseilee pakkasilman ja patterilämmitysten vuoksi. Ollut ihan pelastus! Vieläkö noita Nivean mustapäälappuja on myynnissä? Olivat ihan loistavia!

Vierailija
29/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, Dermosil ei ole kosmetiikkaa? Päivän naurut! Mitä kosmetiikka sitten on, jos ei meikkejä, hiusten muotoilutuotteita, suihkugeelejä, vartalovoiteita, shampoita ym? Hammastahnatkin luetaan Suomessa kosmetiikaksi. Jestas.

Vierailija
30/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelin tuota Dermosil-kommenttia :D Itse en ole koskaan ko. merkkiä käyttänyt,mutta tekisi mieli kokeilla. Tuotteen merkki tai hinta ei mun silmissä anna millekään tuotteelle arvostusta, vaan testailen mielelläni kaikkea ja toimivuus on se ratkaiseva juttu. Ja aina parempi, jos löytyy hyvä tuote halvalla, sinne samaan meikkipussiin se mahtuu mun Narsien ja Diorien joukkoon :D

Vierailija
31/33 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/33 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/33 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:03"]Lumenen mustien silmänalusten peittovoide on aika hyvä. Tosin jos menee itse silmiin niin kirvelee.
[/quote]

Tarkemmin, voiteen nimi? Kiitos 8D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän