Eurojackpotista tuli Suomeen 45 miljoonaa euroa!!!
5 jakajaa, elikkäs 9 miljoonaa euroa per tyyppi. Mitä tekisit, jos olisit yksi näistä onnekkaista? Minä soittaisin heti töihin ja sanoisin, että kiitos ja hyvästi ikiajoiksi. Sen jälkeen vaihtaisin paikkakuntaa.
Kommentit (33)
Nämäkin voittajat varmaan käyvät kerran Kanarialla, pari kertaa Tallinnassa, vaihtavat vanhan Peugeotin uudempaan Toyotaan ja ehkä ostavat uuden sohvakaluston tai remontoivat vähän 70-luvun mökkiä. Töistä ei tietenkään jäädä pois: mitä sitä sitten arkena tekisi, jos ihan oloneuvokseksi jäisi...
Tällaisiahan suomalaiset Veikkaus-voittajat keskimäärin ovat. Hyvin käytettyä rahaa tosiaan.
Menikö yhellekään tontulle? Josko vihdoinkin saisi instamalleilta :D
Lahjoittaisin kissatalolle 5 senttiä, kaiken muun pitäisin itselläni.
"I'm in the money, I'm in the money!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman tekisin. Muuttaisin luultavasti Espanjaan, Kyprokselle, tai mihin tahansa lämpimään.
Voitin muuten eilen 11€.Tänne tuli 72e 😎
Onnittelut! Tuosta kannattaa jo melkein irtisanoutua. Melkein.
Ei tullut mitään, mutta jos sitten ensi viikolla.
Minä voisin lahjoittaa ensi- ja turvakotiyhdistykselle 10 senttiä, kaikella muulla eläisin kuin kroisos.
Tämä tuntuu niin saatanan pahalta: en voittanut mitään, ja ainakin 5 tyyppiä voitti, jokainen heistä on on nyt monimiljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Sain tuon osuuden... Soitan yli huomenna työnantajalle, ettei mulle tartte jatkossa palkkaa maksaa. Teen ilman... Vaiten. En tiedä mitä tekisin. Töistänikin tykkään parahiksi paljon, että voisin jopa ilman tehdä silloin tällöin. Tekisi vain ne kivat osuudet ja huonommat jättäsi muille... Ja kahvitelisi paljon! Eipähän rahasta tarttisi enää tehdä. Vain viihtyäkseen. Muusta en tiedä mutta auto lähtisi vaihtoon heti. Tuohon romuun olen niin lopun kyllästynyt! Koko palkan saa aina silloin tällöin kantaa suoraan korjaamolle... Mutta mitään battery pashaa en ostaisi. Kunnon birssin, jossa on mylly kun lentokoneessa. Nythän ajo ei olisi enää rahasta kiinni ;-) Tällä hetkellä sitä pitää katsoa, ettei auto vain kuluta kahta tippaa enempää satasella... Vakuutusmaksutkin oltava luokkaa "yhtiö saisi maksaa mulle"... Parei olis, kun kulkisi vain edellä ajavan kaasuilla...
työnantaja ei voi suostu siihen että teet palkatta. yhdessä elokuvassa härski olisi halunnut alentaa palkkaansa, mutta työnantaja ei voinut siihen suostua.
ostaisin salattuja elämiä tuottavan yhtiön ja lopettaisin sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin voittajat varmaan käyvät kerran Kanarialla, pari kertaa Tallinnassa, vaihtavat vanhan Peugeotin uudempaan Toyotaan ja ehkä ostavat uuden sohvakaluston tai remontoivat vähän 70-luvun mökkiä. Töistä ei tietenkään jäädä pois: mitä sitä sitten arkena tekisi, jos ihan oloneuvokseksi jäisi...
Tällaisiahan suomalaiset Veikkaus-voittajat keskimäärin ovat. Hyvin käytettyä rahaa tosiaan.
En löydä nyt linkkiä tilastoon, mutta puolet ison potin voittaneista jäävät kokonaan pois töistä.
Tänne tuli 72e 😎